reklama - zainteresowany?

EURO 2012 - Czy ten mecz mo - Onepress

EURO 2012 - Czy ten mecz mo
ebook
Autor: Julita Wasilczuk, Krystian Zawadzki
ISBN: 978-83-7941-199-3
stron: 152, Format: ebook
Data wydania: 2011-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,44 zł (poprzednio: 16,99 zł)
Oszczędzasz: 15% (-2,55 zł)

Dodaj do koszyka EURO 2012 - Czy ten mecz mo

Tagi: Sprzeda

Ksi

Dodaj do koszyka EURO 2012 - Czy ten mecz mo

 

Osoby które kupowały "EURO 2012 - Czy ten mecz mo", wybierały także:

  • Facebook Ads. Kurs video. Marketing w social mediach
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj wi
  • Psychologia w sprzeda
  • Sprzeda

Dodaj do koszyka EURO 2012 - Czy ten mecz mo

Spis treści

EURO 2012 - Czy ten mecz można wygrać? eBook -- spis treści

Rozgrzewka
Wprowadzenie

Pierwszy gwizdek
Rozdział 1
Wpływ dużych wydarzeń sportowych na gospodarkę - aspekty teoretyczne
1.1. Wprowadzenie
1.2. Definiowanie pojęć związanych z wpływem wydarzenia na gospodarkę
1.2.1. Krótko- i długookresowe efekty
1.2.2. Oddziaływanie dużych imprez sportowych na gospodarkę
1.3. Najważniejsze efekty długookresowe - dziedzictwo
1.3.1. Kostka dziedzictwa
1.3.2. Efekty pozytywne
1.3.3. Efekty negatywne
1.4. Wnioski

Do przerwy 1:1
Rozdział 2
Finansowanie wielkoformatowych imprez sportowych
2.1. Publiczne i prywatne źródła finansowania imprez sportowych
2.2. Źródła finansowania wielkoformatowych imprez sportowych w fazie przygotowawczej
2.3. Partnerstwo publiczno-prywatne
2.3.1. Charakterystyka modelu finansowania opartego na partnerstwie publiczno-prywatnym ze szczególnym uwzględnieniem organizacji imprez sportowych
2.3.2. Partnerstwo publiczno-prywatne w Polsce i możliwość jego wykorzystania w finansowaniu Euro 2012
2.4. Przychody z tytułu organizacji wielkoformatowych imprez sportowych
2.4.1. Przychody z tytułu sprzedaży praw telewizyjnych
2.4.2. Sponsoring
2.4.3. Wpływy ze sprzedaży biletów
2.4.4. Unikatowe formy generowania przychodów
2.5. Sposoby finansowania obiektów sportowych po zakończeniu imprezy sportowej

Zmiana stron
Rozdział 3
Jak mierzyć efekt długookresowy wielkoformatowych wydarzeń sportowych
3.1. Wprowadzenie
3.2. Ex ante: Metoda benchmarkingu
3.3. Ex ante: modelowanie
3.4. Ex post: metoda od ogółu do szczegółu
3.5. Ex post: metoda od szczegółu do ogółu
3.6. Problemy badania ex post
3.7. Najczęściej popełniane błędy przy pomiarze długookresowego efektu
3.7.1. Bledy przy szacowaniu wpływu imprez
3.7.2. Problem z prawidłowym określeniem mnożnika
3.7.3. Trudności w określeniu stanu gospodarki
3.7.4. Niepewność dotycząca późniejszych losów infrastruktury
3.7.5. Błędy przy zbieraniu i kwalifikowaniu danych do analizy
3.7.6. Oszacowanie efektu wypierania
3.7.7. Ostrożna interpretacja miar zatrudnienia
3.7.8. Uleganie politycznym naciskom
3.8. Wnioski: akcent na badania ex post

Remis - brak rozstrzygnięć
Rozdział 4
Dotychczasowe doświadczenia gospodarzy wielkoformatowych imprez sportowych
4.1. Współczesne tendencje w zakresie wyboru gospodarzy wielkoformatowych imprez sportowych
4.2. Wpływ wielkoformatowych imprez sportowych na państwa/miasta przyjmujące - wybrane przykłady z ostatnich lat
4.2.1. Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej
4.2.2. Letnie Igrzyska Olimpijskie
4.2.3. Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej
4.2.4. Zimowe Igrzyska Olimpijskie
4.3. Wnioski

Dogrywka
Rozdział 5
Potencjalny wpływ Euro 2012 na przykładzie Trójmiasta
5.1. Wprowadzenie
5.2. Poziom mikro
5.3. Podstawy teoretyczne analizy poziomu mezo: konkurencyjność regionów
5.4. Wielkoformatowa impreza sportowa a konkurencyjność regionu - przypadek Gdańska
5.4.1. Czynniki konkurencyjności zmieniane przez imprezę
5.4.2. Infrastruktura
5.4.3. Wiedza
5.4.4. Emocje
5.4.5. Sieci
5.4.6. Kultura
5.5. Wyniki symulacji dotyczące wpływu Euro 2012 na region i gospodarkę Polski z uwzględnieniem woj. pomorskiego
5.5.1. Podstawowe założenia do symulacji
5.5.2. Efekty gospodarcze zwiÄ…zane z organizacjÄ… Euro 2012
5.5.3. Efekt pomorski
5.6. Wnioski

Rzuty karne
Zakończenie
Bibliografia

Dodaj do koszyka EURO 2012 - Czy ten mecz mo

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.