reklama - zainteresowany?

EKONOMIA SPO - Onepress

EKONOMIA SPO
ebook
Autor: Gary S. Becker, Kevin M. Murphy
Tłumaczenie: Maciej Krzak
ISBN: 978-83-012-1458-6
stron: 232, Format: ebook
Data wydania: 2021-01-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,20 zł (poprzednio: 48,40 zł)
Oszczędzasz: 19% (-9,20 zł)

Dodaj do koszyka EKONOMIA SPO

Tagi: Ekonomia

Spo

Dodaj do koszyka EKONOMIA SPO

 

Osoby które kupowały "EKONOMIA SPO", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka EKONOMIA SPO

Spis treści

EKONOMIA SPOŁECZNA eBook -- spis treści

Podziękowania autorów 9 CZĘŚĆ I Wpływ kapitału społecznego na zachowania rynkowe 11 Waga społecznych interakcji 13 1.1. Wprowadzenie 13 1.2. Ceny w literaturze 16 Siły społeczne, preferencje i komplementarność 21 2.1. Wprowadzenie 21 2.2. Interakcje społeczne a popyt 25 2.3. Nierówność 32 2.4. Wzajemne oddziaływania przyzwyczajeń i kapitału społecznego 32 2.5. Dwa przykłady 36 Czy wybory są racjonalne, jeśli kapitał społeczny ma tak duże znaczenie? 41 CZĘŚĆ II Tworzenie się kapitału społecznego 47 Dobór przez małżeństwo 49 4.1. Konflikt na rynkach małżeństw 49 4.2. Równowaga doboru elastycznymi cenami 52 4.3. Altruizm i miłość 57 4.4. Odkochiwanie się 67 4.5. Czy rynki małżeńskie prowadzą do optymalnych inwestycji w kapitał ludzki? 69 4.6. Podsumowanie 73 Segregacja i integracja w wyborze sąsiadów 75 5.1. ,,Dobrzy" sąsiedzi 75 5.2. Segregacja i integracja w warunkach konkurencyjnych cen 79 5.3. Różnice w udogodnieniach 86 5.4. Konkurencja i efektywność 93 5.5. Konkurencja i swoboda wejścia do sąsiedztw 99 5.6. Polityka segregacyjna rządu 106 Rynek społeczny dzieł wielkich mistrzów i inne przedmioty kolekcjonerskie (wspólnie z Williamem Landesem) 111 6.1. Motywacja: Społeczne działanie z odległości 111 6.2. Warunki podaży 112 6.3. Wycenianie wielkich mistrzów i innych obiektów kolekcjonowania 115 6.4. Kopie i fałszerstwa 120 Społeczne rynki i narastanie jakości; powrót do świata Veblena (razem z Edwardem Glaeserem) 125 7.1. Wprowadzenie 125 7.2. Społeczny popyt na dobra wysokiej jakości 126 7.3. Eskalacja jakości i efektywność 135 7.4. Znaki towarowe i prawa autorskie 138 Dodatek 7A 145 Status i nierówność (razem z Ivánem Werningiem) 153 8.1. Wprowadzenie 153 8.2. Status i dochód 156 8.3. Kupowanie statusu 159 8.4. Prywatny podział dochodu 162 8.5. ,,Społecznie optymalne" nierówności dochodów 170 8.6. Przedsiębiorcze i ryzykowne inwestycje a loterie 175 8.7. Status, ranga i efektywność 177 CZĘŚĆ III Przelotne mody, mody i normy 187 Przelotne mody i mody 189 9.1. Wprowadzenie 189 9.2. Przelotne mody 190 9.3. Mody 198 Kształtowanie się norm i wartości 203 10.1. Wprowadzenie 203 10.2. Wpływ na kształtowanie się norm 205 10.3. Przyzwyczajenia i kształtowanie się norm 214 Literatura

Dodaj do koszyka EKONOMIA SPO

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.