reklama - zainteresowany?

E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Onepress

E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola
ISBN: 978-8-3755-6545-4
stron: 180, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 27,52 zł (poprzednio: 33,98 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,46 zł)

Dodaj do koszyka E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Tagi: Mała firma | Marketing

Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.

W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
• Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
• Co to jest marketing internetowy?
• Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
• Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
• Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
• Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?

Dodaj do koszyka E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

 

Osoby które kupowały "E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę
  • Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II

Dodaj do koszyka E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Spis treści

Dodaj do koszyka E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.