E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Onepress
ISBN: 978-8-3755-6545-4
stron: 180, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 27,52 zł (poprzednio: 33,98 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,46 zł)
Książka peÅ‚ni rolÄ™ doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej w sieci, a nastÄ™pnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynnoÅ›ci, jakie należy wykonać, by prawidÅ‚owo przygotować kampaniÄ™ marketingowÄ… przedsiÄ™biorstwa w Internecie. Każdy etap procedury zostaÅ‚ zaprezentowany zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cym ustawodawstwem i obowiÄ…zujÄ…cymi normami.
W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
• Co kryje siÄ™ pod pojÄ™ciem marketing i jaka jest różnica pomiÄ™dzy jego formÄ… tradycyjnÄ… a internetowÄ…?
• Co to jest marketing internetowy?
• Jak prawidÅ‚owo przygotować stronÄ™ WWW przedsiÄ™biorstwa oraz jak jÄ… rozwijać, by przynosiÅ‚a korzyÅ›ci przedsiÄ™biorcy?
• Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
• Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które sÄ… niezbÄ™dne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
• Jakich narzÄ™dzi internetowych używać, by prowadzić skutecznÄ… kampaniÄ™ marketingowÄ… w sieci?
Osoby które kupowały "E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę 29,32 zł, (12,90 zł -56%)
- Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II 69,00 zł, (31,05 zł -55%)