reklama - zainteresowany?

E-konsument na rynku us - Onepress

E-konsument na rynku us
ebook
Autor: Tomasz Szopi
ISBN: 978-83-7941-314-0
stron: 195, Format: ebook
Data wydania: 2012-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 41,65 z艂 (poprzednio: 49,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-7,35 z艂)

Dodaj do koszyka E-konsument na rynku us

Tagi: Ekonomia | Finanse

Us

Dodaj do koszyka E-konsument na rynku us

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "E-konsument na rynku us", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzak贸w

Dodaj do koszyka E-konsument na rynku us

Spis tre艣ci

E-konsument na rynku us艂ug eBook -- spis tre艣ci

Wprowadzenie 5

Rozdzia艂 1
Charakterystyka us艂ug jako przedmiotu bada艅 9
1.1. Istota i podzia艂 us艂ug 9
1.2. Znaczenie us艂ug dla wsp贸艂czesnej gospodarki 18
1.3. Znaczenie us艂ug dla konsument贸w 27

Rozdzia艂 2
Wp艂yw nowych technologii informacyjnych na relacje konsument - us艂ugodawca 33
2.1. Wp艂yw nowych technologii na ewolucj臋 przedsi臋wzi臋膰 biznesowych 33
2.2. Wp艂yw internetu na interakcje pomi臋dzy uczestnikami rynku 40
2.2.1. Oddzia艂ywanie e-konsument贸w na us艂ugodawc贸w - e-prosument 45
2.2.2. Mo偶liwo艣ci oddzia艂ywania us艂ugodawc贸w na e-konsument贸w 50
2.3. Podpis elektroniczny 60
2.4. Problem p艂atno艣ci elektronicznych 63

Rozdzia艂 3
Charakterystyka e-us艂ug 69
3.1. Definicja e-us艂ug 69
3.2. Znaczenie e-us艂ug w zagospodarowaniu czasu wolnego 71
3.2.1. E-turystyka 71
3.2.2. E-handel 79
3.2.3. E-kultura 87
3.3. Korzystanie z us艂ug finansowych 艣wiadczonych drog膮 elektroniczn膮 94
3.3.1. E-bankowo艣膰 94
3.3.2. E-ubezpieczenia 103
3.4. Korzystanie z e-us艂ug zwi膮zanych z kapita艂em ludzkim 110
3.4.1. E-zdrowie 110
3.4.2. E-edukacja 118
3.5. Korzystanie z e-administracji jako us艂ugi publicznej 124
3.6. Opinie dotycz膮ce wybranych aspekt贸w obecnego stanu rynku e-us艂ug oraz jego przysz艂o艣ci w 艣wietle wynik贸w bada艅 w艂asnych 135

Rozdzia艂 4
Ochrona konsumenta na rynku e-us艂ug 137
4.1. Zagro偶enia konsumenta zwi膮zane z nabywaniem e-us艂ug 137
4.2. Instytucje i organizacje ochrony konsument贸w 145
4.3. Problem ujednolicenia prawa konsumenckiego na obszarze Unii Europejskiej 149
4.4. Znajomo艣膰 przepis贸w dotycz膮cych sprzeda偶y na odleg艂o艣膰 ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem sprzeda偶y przez internet 152

Zako艅czenie 161
Bibliografia 169
Aneks 185

Dodaj do koszyka E-konsument na rynku us

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.