E-MARKETING - Onepress

ISBN: 978-83-8175-413-2
stron: 488, Format: ebook
Data wydania: 2022-10-31
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 47,92 zł (poprzednio: 59,16 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,24 zł)
Osoby które kupowały "E-MARKETING", wybierały także:
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,89 zł, (26,95 zł -55%)
- Jak odkupi 49,89 zł, (22,45 zł -55%)
- Notion w godzin 88,87 zł, (39,99 zł -55%)
- Zasada 80/20 rz 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- Budowanie zaanga 67,00 zł, (30,15 zł -55%)
Spis treści
E-MARKETING eBook -- spis treści
Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Spis treści
Autorzy
Grzegorz Mazurek Wstęp
Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe
Jolanta Tkaczyk Rozdział 2. Konsument w internecie
Michał Kot Rozdział 3. Badania marketingowe online
Anna Miotk Rozdział 4. Mierzalność działań online
Paweł Gruszecki Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu
Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Marta Ulman Rozdział 6. Usługi interaktywne
Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online
Katarzyna Gawlik, Bartosz Borowiec Rozdział 8. Projektowanie interfejsów
Wojciech Szymański Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)
Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Roman Bębenista Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa
Dagmara Plata-Alf, Grzegorz Mazurek, Arkadiusz Miegoń Rozdział 11. Reklama internetowa
Paweł Sala Rozdział 12. E-mail marketing
Dagmara Plata-Alf Rozdział 13. Marketing Automation
Szymon Lisowski Rozdział 14. Social media marketing
Tomasz Woźniak Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu
Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański Rozdział 16. Content marketing
Magdalena Daniłoś Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube
Aleksander Winciorek Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing
Konrad Zach Rozdział 19. Personal branding
Grzegorz Mazurek Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu
Grzegorz Mazurek Zakończenie
Reklamy
Przypisy