E-MARKETING - Onepress
ISBN: 978-83-8175-413-2
stron: 488, Format: ebook
Data wydania: 2022-10-31
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 47,92 zł (poprzednio: 59,16 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,24 zł)
Osoby które kupowały "E-MARKETING", wybierały także:
- Emigracja jako do 34,50 zł, (6,90 zł -80%)
- Taking Tinkercad to the Next Level. Enhance your ability to design, model, and 3D print with one of the most intuitive CAD programs 124,58 zł, (29,90 zł -76%)
- Working with Microsoft Forms and Customer Voice 124,58 zł, (29,90 zł -76%)
- Konkursy jako 43,60 zł, (10,90 zł -75%)
- Mastering Salesforce Experience Cloud. Strategies for creating powerful customer interactions 115,00 zł, (29,90 zł -74%)
Spis treści
E-MARKETING eBook -- spis treści
Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Spis treści
Autorzy
Grzegorz Mazurek Wstęp
Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe
Jolanta Tkaczyk Rozdział 2. Konsument w internecie
Michał Kot Rozdział 3. Badania marketingowe online
Anna Miotk Rozdział 4. Mierzalność działań online
Paweł Gruszecki Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu
Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Marta Ulman Rozdział 6. Usługi interaktywne
Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online
Katarzyna Gawlik, Bartosz Borowiec Rozdział 8. Projektowanie interfejsów
Wojciech Szymański Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)
Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Roman Bębenista Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa
Dagmara Plata-Alf, Grzegorz Mazurek, Arkadiusz Miegoń Rozdział 11. Reklama internetowa
Paweł Sala Rozdział 12. E-mail marketing
Dagmara Plata-Alf Rozdział 13. Marketing Automation
Szymon Lisowski Rozdział 14. Social media marketing
Tomasz Woźniak Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu
Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański Rozdział 16. Content marketing
Magdalena Daniłoś Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube
Aleksander Winciorek Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing
Konrad Zach Rozdział 19. Personal branding
Grzegorz Mazurek Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu
Grzegorz Mazurek Zakończenie
Reklamy
Przypisy