reklama - zainteresowany?

Dzia - Onepress

Dzia
ebook
Autor: Tadeusz Falencikowski
ISBN: 978-83-7941-305-8
stron: 301, Format: ebook
Data wydania: 2011-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 48,45 z艂 (poprzednio: 56,34 z艂)
Oszcz臋dzasz: 14% (-7,89 z艂)

Dodaj do koszyka Dzia

Tagi: Sprzeda

Wsp

Dodaj do koszyka Dzia

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Dzia", wybiera艂y tak偶e:

  • Facebook Ads. Kurs video. Marketing w social mediach
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj wi
  • Psychologia w sprzeda
  • Sprzeda

Dodaj do koszyka Dzia

Spis tre艣ci

Dzia艂anie wsp贸艂czesnych przedsi臋biorstw. Determinanty kulturowe, zasobowe i samorz膮dowe. Tom 12 eBook -- spis tre艣ci

Wprowadzenie 9

Cz臋艣膰 I
Kultura i spo艂eczna odpowiedzialno艣膰 biznesu w przedsi臋biorstwach

1. Uwarunkowania kulturowe a powi膮zania mi臋dzynarodowe w sektorach globalnych. Perspektywa empiryczna - Monika Golonka 13
1.1. Przegl膮d literatury 14
1.1.1. Globalna strategia 14
1.1.2. Alianse - powi膮zania pomi臋dzy firmami 14
1.1.3. Podej艣cie instytucjonalne - kultura 16
1.2. Hipoteza badawcza 18
1.3. Metodologia bada艅 20
1.3.1. Model teoretyczny 20
1.3.2. Dane do bada艅 20
1.3.3. Operacjonalizacja zmiennych 21
1.3.4. Kontrola zmiennych 21
1.3.5. Weryfikacja hipotezy badawczej 21
1.4. Rezultaty bada艅 22
1.5. Wnioski dla praktyki i teorii 23
1.6. Ograniczenia bada艅 i dalsze kierunki badawcze 25
Streszczenie/Summary 27
Bibliografia 28

2. Wybrane aspekty kszta艂towania kultury organizacji - Aneta Kisiel 31
2.1. Istota kultury organizacyjnej 31
2.1.1. Model kliniczny kultury organizacyjnej 31
2.1.2. Funkcje i znaczenie kultury organizacyjnej dla pracownik贸w 34
2.1.3. Kultura organizacyjna ? tworzenie 35
2.1.4. Czynniki wp艂ywaj膮ce na kultur臋 organizacyjn膮 37
2.1.5. Kultura organizacyjna a zarz膮dzanie procesami 39
2.1.6. Rodzaje kultur organizacyjnych 41
2.2. Kultura organizacyjna a pracownicy 42
2.2.1. Kultura organizacji a funkcjonowanie instytucji 42
2.2.2. Kultura organizacji a anga偶owanie pracownik贸w przez zadawanie pyta艅 44
2.2.3. Etyka jako element kszta艂tuj膮cy kultur臋 organizacyjn膮 47
Streszczenie/Summary 49
Bibliografia 50

3. Spo艂eczna odpowiedzialno艣膰 biznesu i jej wp艂yw na kultur臋 organizacji - Katarzyna Mizera 53
3.1. Istota spo艂ecznej odpowiedzialno艣ci biznesu 53
3.2. Kultura organizacyjna pod wp艂ywem spo艂ecznej odpowiedzialno艣ci biznesu 56
3.3. Instrumenty CSR wzmacniaj膮ce kultur臋 organizacyjn膮 58
Streszczenie/Summary 63
Bibliografia 64

4. Wp艂yw kultury organizacji na kszta艂towanie postaw mened偶er贸w w opiece zdrowotnej - Renata Rasi艅ska, Maria Danuta G艂owacka, Jan Nowomiejski 67
4.1. Kompetencje mened偶erskie w odniesieniu do mened偶er贸w w opiece zdrowotnej 68
4.2. Umiej臋tno艣ci mened偶era w opiece zdrowia w kontek艣cie wykonywanej pracy 72
4.3. Cechy skutecznego mened偶era w opiece zdrowotnej 74
Streszczenie/Summary 78
Bibliografia 79

5. Kultura organizacyjna a spo艂eczna odpowiedzialno艣膰 ma艂ego przedsi臋biorstwa - wybrane zagadnienia - Agnieszka Soko艂owska 81
5.1. Kultura organizacyjna wyznacznikiem norm i warto艣ci organizacyjnych 82
5.2. Elementy kultury organizacyjnej 84
5.3. Kszta艂towanie kultury organizacyjnej 88
5.4. W poszukiwaniu kultury organizacyjnej sprzyjaj膮cej spo艂ecznie odpowiedzialnym dzia艂aniom ma艂ego przedsi臋biorstwa 90
Streszczenie/Summary 98
Bibliografia 98

Cz臋艣膰 II
Determinanty zasobowe dzia艂ania przedsi臋biorstw

6. Analiza koncepcji i kierunk贸w rozwoju przyw贸dztwa w organizacji - Gra偶yna Bartkowiak 103
6.1. Aktualny paradygmat przyw贸dztwa 103
6.2. Uwarunkowania i wizja nowej koncepcji przyw贸dztwa 108
Streszczenie/Summary 113
Bibliografia 114

7. Analiza formalizacji zatrudniania pracownik贸w administracji samorz膮dowej - Andrzej Chaj臋cki, Chalnisia Krzakiewicz 119
7.1. Istota procesu formalizacji 120
7.2. Procedura zatrudnienia 121
Streszczenie/Summary 128
Bibliografia 128

8. Kompetencje mened偶era w przedsi臋biorstwie transnarodowym - Tomasz Copp 131
8.1. Istota i przegl膮d koncepcji kompetencji mened偶era 131
8.2. Wyznaczniki i kulturowe uwarunkowania w przedsi臋biorstwie transnarodowym 139
8.3. Ocena kompetencji mened偶era w 艣wietle bada艅 ankietowych 141
Streszczenie/Summary 144
Bibliografia 145

9. Organizacja i funkcjonowanie system贸w ewidencyjno-rachunkowych w ma艂ych przedsi臋biorstwach w Polsce. Wyniki bada艅 - Jacek Jaworski 147
9.1. Charakterystyka system贸w ewidencyjno-rachunkowych stosowanych w sektorze ma艂ych firm w Polsce oraz sposob贸w ich prowadzenia 148
9.2. Metodyka bada艅 empirycznych 153
9.3. Wyniki bada艅 156
Streszczenie/Summary 168
Bibliografia 169

10. Polityka stabilizacyjna Europejskiego Banku Centralnego a nier贸wnowaga finans贸w publicznych w strefie euro - Tadeusz Miru颅szewski 171
10.1. Narastanie kryzysu finans贸w publicznych a stabilizacja monetarna 172
10.2. Destabilizacja systemu fiskalno-bud偶etowego strefy euro po 2008 r. 177
Streszczenie/Summary 182
Bibliografia 183

11. Rola zasob贸w ludzkich w funkcjonowaniu biur podr贸偶y w opinii mened偶er贸w i w艂a艣cicieli - Daniel Puciato, Boles艂aw Goranczewski, Agnieszka 艁o艣 185
11.1. Biura podr贸偶y jako podmiot gospodarki turystycznej 186
11.2. Kapita艂 ludzki w biurach podr贸偶y 188
11.3. Zasoby ludzkie a funkcjonowanie biur podr贸偶y w 艣wietle bada艅 ankietowych 190
Streszczenie/Summary 195
Bibliografia 196

12. Rola i znaczenie umiej臋tno艣ci w zarz膮dzaniu zasobami ludzkimi - Beata Surmacz, Anna Boci膮ga 197
12.1. Istota i poj臋cie umiej臋tno艣ci 197
12.2. Kategoria umiej臋tno艣ci w modelach teoretycznych 202
12.3. Umiej臋tno艣ci pracownicze w 艣wietle bada艅 empirycznych 207
Streszczenie/Summary 210
Bibliografia 210

13. Instrumentarium zarz膮dzania zasobami ludzkimi w grupach kapita艂owych - Czes艂aw Zaj膮c 213
13.1. Instrumenty kadrowe na tle innych narz臋dzi zarz膮dzania grup膮 kapita艂ow膮 214
13.2. Metody, techniki i narz臋dzia zarz膮dzania zasobami ludzkimi w grupach kapita艂owych 216
13.2.1. Unia personalna jako instrument doboru kluczowych mened偶er贸w i specjalist贸w 217
13.2.2. Assessment Center jako metoda doboru cz艂onk贸w rad nadzorczych, cz艂onk贸w zarz膮d贸w oraz specjalist贸w w sp贸艂kach zale偶nych 219
13.2.3. 360掳 jako kompleksowa metoda okresowego oceniania mened偶er贸w 艣redniego szczebla zarz膮dzania i kierownik贸w liniowych 221
13.2.4. Programy rozwoju mened偶er贸w i pracownik贸w w grupach kapita艂owych 223
Streszczenie/Summary 226
Bibliografia 227

14. System motywacyjny pracownik贸w uczelni niepublicznej - Justyna Zawadzka 229
14.1. Potrzeby, motywacja, motywowanie - istota poj臋膰 230
14.2. System motywacyjny w uczelni niepublicznej 232
14.3. Funkcjonowanie systemu motywacyjnego w uczelni niepublicznej - wyniki bada艅 234
Streszczenie/Summary 239
Bibliografia 240

Cz臋艣膰 III
Samorz膮dowe determinanty dzia艂ania przedsi臋biorstw

15. Samorz膮dowe wspomaganie rozwoju lokalnych przedsi臋biorstw poprzez kreowanie kapita艂u spo艂ecznego - Janusz Dworak 243
15.1. Poj臋cie kapita艂u spo艂ecznego 244
15.2. Mo偶liwo艣ci kreowania kapita艂u spo艂ecznego przez samorz膮d 246
15.3. Rola kapita艂u spo艂ecznego w rozwoju lokalnym 249
15.4. Mo偶liwo艣ci wsp贸艂pracy przedsi臋biorstw z samorz膮dem w procesie tworzenia kapita艂u spo艂ecznego 251
Streszczenie/Summary 256
Bibliografia 258

16. Analiza strumienia zg艂osze艅 prac geodezyjnych w powiatowej jednostce administracji geodezyjnej i kartograficznej - Bogdan Nogal颅ski, Adam Klimek 261
16.1. Charakterystyka badania 263
16.2. Roczny strumie艅 zg艂osze艅 prac geodezyjnych 264
16.2.1. Analiza danych empirycznych 264
16.2.1.1. Budowa modelu dla rocznej liczby zg艂osze艅 264
16.2.1.2. Zg艂oszenia prac geodezyjnych a PKB 266
16.2.1.3. Budowa modelu dla PKB 268
16.2.2. Prognozy 269
16.2.2.1. Prognoza rocznej liczby zg艂osze艅 269
16.2.2.2. Prognoza PKB 271
16.2.3. Roczny strumie艅 zg艂osze艅 prac ?katastralnych? 271
16.2.4. Weryfikacja prognoz 273
16.2.5. Wnioski 275
16.3. Dzienny strumie艅 zg艂osze艅 prac geodezyjnych 278
16.3.1. Analiza dziennego strumienia zg艂osze艅 prac geodezyjnych 278
16.3.2. Obliczenie taktu 280
16.3.3. Wnioski 281
Streszczenie/Summary 283
Bibliografia 284

17. Endogeniczne uwarunkowania w kszta艂towaniu regionalnego systemu innowacji na przyk艂adzie wojew贸dztwa ma艂opolskiego - Ar颅kadiusz 艢wiadek, Marek Tomaszewski 287
17.1. Metodyczne uwarunkowania prowadzonych bada艅 - modelowanie probitowe 289
17.2. Charakterystyka pr贸by badawczej 290
17.3. Wybrane uwarunkowania aktywno艣ci innowacyjnej w regionie ma艂opolskim 291
Streszczenie/Summary 298
Bibliografia 299

Dodaj do koszyka Dzia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.