reklama - zainteresowany?

Dzia - Onepress

Dzia
ebook
Autor: Agnieszka Dejnaka, Stefan Forlicz, Wanda Patrza
ISBN: 978-83-7941-304-1
stron: 270, Format: ebook
Data wydania: 2012-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 60,35 z艂 (poprzednio: 70,17 z艂)
Oszcz臋dzasz: 14% (-9,82 z艂)

Dodaj do koszyka Dzia

Tagi: Ekonomia | Finanse

Procesy informacyjne i podejmowania decyzji zachodz

Dodaj do koszyka Dzia

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Dzia", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzak贸w

Dodaj do koszyka Dzia

Spis tre艣ci

Dzia艂alno艣膰 informacyjna cz艂onk贸w gospodarstwa domowego i jego decyzje ekonomiczne eBook -- spis tre艣ci

Wst臋p 7

CZ臉艢膯 I
Informacja gospodarstwie domowym

Rozdzia艂 1
Uwarunkowania dzia艂a艅 informacyjnych cz艂onk贸wgospodarstwa domowego 13
1.1. Rodzaje dzia艂a艅 informacyjnych - Stefan Forlicz 13
1.2. Komunikacja z otoczeniem i wewn膮trz gospodarstwa domowego - Stefan Forlicz 16
1.3. Typy komunikacji spo艂ecznej - Wanda Patrza艂ek 18
1.4. Koszty i korzy艣ci dzia艂a艅 informacyjnych - Stefan Forlicz 21
1.5. Uwarunkowania spo艂eczne i psychiczne - Stefan Forlicz 27
1.6. Aspekty etyczne - Stefan Forlicz 33
1.7. Problemy niepewno艣ci zachowania partnera dzia艂alno艣ci informacyjnej - Stefan Forlicz 34
1.8. Nowoczesne narz臋dzia komunikacji spo艂ecznej ? Agnieszka Dejnaka 37

Rozdzia艂 2
Dzia艂ania informacyjne polskich gospodarstw domowych 41
2.1. 殴r贸d艂a informacji - Wanda Patrza艂ek 41
2.2. Reklama jako 藕r贸d艂o informacji - Aleksandra Perchla-W艂osik 48
2.3. Postrzeganie dzia艂a艅 marketingu bezpo艣redniego jako 藕r贸d艂a informacji i reklamy - Aleksandra Perchla-W艂osik 52
2.4. Aktywno艣膰 cz艂onk贸w gospodarstwa domowego w pozyskiwaniu informacji - Stefan Forlicz 55
2.5. Wymiana informacji w gospodarstwie domowym - Stefan Forlicz 59

Rozdzia艂 3
Rozw贸j Internetu jako determinanta zmian spo艂ecznych w gospodarstwach domowych 63
3.1. Gospodarstwo domowe a dost臋p do Internetu - Agnieszka Dejnaka 64
3.2. Wsp贸艂czesne formy komunikacji i jej zastosowanie w przep艂ywie informacji w gospodarstwie domowym - Agnieszka Dejnaka 70

Rozdzia艂 4
Bariery i zak艂贸cenia komunikacyjne w gospodarstwach domowych 83
4.1. Przyczyny barier komunikacyjnych - Wanda Patrza艂ek 83
4.2. Rodzaje zaburze艅 w przebiegu proces贸w komunikacyjnych - Wanda Patrza艂ek 87

CZ臉艢膯 II
Podejmowanie decyzji ekonomicznych wgospodarstwie domowym

Rozdzia艂 5
Role grupowe w procesach decyzyjnych gospodarstw domowych 95
5.1. Podejmowanie decyzji grupowych - Wanda Patrza艂ek 95
5.2. Podzia艂 r贸l w decyzjach zakupowych gospodarstwa domowego - Wanda Patrza艂ek, Aleksandra Perchla-W艂osik 100

Rozdzia艂 6
Spos贸b podejmowania decyzji a cechy charakteryzuj膮ce gospodarstwa domowe 113
6.1. Podejmowanie decyzji w sprawie codziennych zakup贸w - Stefan Forlicz 113
6.2. Podejmowanie decyzji w sprawie zakup贸w artyku艂贸w trwa艂ego u偶ytku - Stefan Forlicz 118
6.3. Decyzje gospodarstw domowych w procesie zdobywania dochod贸w - Stefan Forlicz, Wanda Patrza艂ek 122
6.4. Decyzje finansowe - Stefan Forlicz, Wanda Patrza艂ek 128
6.5. Decyzje dotycz膮ce kszta艂cenia si臋 - Stefan Forlicz 136

Rozdzia艂 7
Reklama a decyzje zakupowe cz艂onk贸w gospodarstw domowych 141
7.1. Deklaracje zakup贸w ? Aleksandra Perchla-W艂osik 141
7.2. Rola reklamy w podejmowaniu decyzji zakupowych przez gospodarstwo domowe - Aleksandra Perchla-W艂osik 145

Rozdzia艂 8
Decyzje zakupowe gospodarstw domowych w Internecie 153
8.1. E-commerce w Polsce - Agnieszka Dejnaka 153
8.2. Gospodarstwa domowe a internetowe zakupy - Agnieszka Dejnaka 157
8.3. Zakupy w sklepach internetowych i dystrybucja informacji - Agnieszka Dejnaka 162
8.4. Pozyskiwanie informacji w procesie zakupu internetowego - Agnieszka Dejnaka 167

Rozdzia艂 9
Opinie o produktach wadliwych i aktywno艣膰 reklamacyjna gospodarstw domowych 175
9.1. Aktywno艣膰 reklamacyjna gospodarstw domowych w zakresie produkt贸w i us艂ug - Joanna Wardza艂a-Kordy艣 175
9.2. Opinie o produktach wadliwych i mo偶liwo艣ci ich reklamacji w 艣wietle bada艅 - Joanna Wardza艂a-Kordy艣 182
9.3. Zachowania gospodarstw domowych w zakresie reklamowania produkt贸w i us艂ug w raportach instytucjonalnych - Joanna Wardza艂a-Korydy艣 188

Zako艅czenie 197
Bibliografia 199
殴r贸d艂a internetowe 202
Akty prawne 203
Inne 藕r贸d艂a 203

Aneks 1. Kwestionariusz ankietowy 205
Aneks 2. Struktura i liczebno艣膰 badanych gospodarstw domowych 238
Aneks 3. Scenariusze wywiad贸w 246
Aneks 4. Raport z przebiegu bada艅 fokusowych 252

Spis tabel 262
Spis rysunk贸w 268

Dodaj do koszyka Dzia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.