reklama - zainteresowany?

Dzia - Onepress

Dzia
ebook
Autor: Agnieszka Dejnaka, Stefan Forlicz, Wanda Patrza
ISBN: 978-83-7941-304-1
stron: 270, Format: ebook
Data wydania: 2012-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 60,35 zł (poprzednio: 70,17 zł)
Oszczędzasz: 14% (-9,82 zł)

Dodaj do koszyka Dzia

Tagi: Ekonomia | Finanse

Procesy informacyjne i podejmowania decyzji zachodz

Dodaj do koszyka Dzia

 

Osoby które kupowały "Dzia", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Dzia

Spis treści

Działalność informacyjna członków gospodarstwa domowego i jego decyzje ekonomiczne eBook -- spis treści

Wstęp 7

CZĘŚĆ I
Informacja gospodarstwie domowym

Rozdział 1
Uwarunkowania działań informacyjnych członkówgospodarstwa domowego 13
1.1. Rodzaje działań informacyjnych - Stefan Forlicz 13
1.2. Komunikacja z otoczeniem i wewnątrz gospodarstwa domowego - Stefan Forlicz 16
1.3. Typy komunikacji społecznej - Wanda Patrzałek 18
1.4. Koszty i korzyści działań informacyjnych - Stefan Forlicz 21
1.5. Uwarunkowania społeczne i psychiczne - Stefan Forlicz 27
1.6. Aspekty etyczne - Stefan Forlicz 33
1.7. Problemy niepewności zachowania partnera działalności informacyjnej - Stefan Forlicz 34
1.8. Nowoczesne narzędzia komunikacji społecznej ? Agnieszka Dejnaka 37

Rozdział 2
Działania informacyjne polskich gospodarstw domowych 41
2.1. Źródła informacji - Wanda Patrzałek 41
2.2. Reklama jako źródło informacji - Aleksandra Perchla-Włosik 48
2.3. Postrzeganie działań marketingu bezpośredniego jako źródła informacji i reklamy - Aleksandra Perchla-Włosik 52
2.4. Aktywność członków gospodarstwa domowego w pozyskiwaniu informacji - Stefan Forlicz 55
2.5. Wymiana informacji w gospodarstwie domowym - Stefan Forlicz 59

Rozdział 3
Rozwój Internetu jako determinanta zmian społecznych w gospodarstwach domowych 63
3.1. Gospodarstwo domowe a dostęp do Internetu - Agnieszka Dejnaka 64
3.2. Współczesne formy komunikacji i jej zastosowanie w przepływie informacji w gospodarstwie domowym - Agnieszka Dejnaka 70

Rozdział 4
Bariery i zakłócenia komunikacyjne w gospodarstwach domowych 83
4.1. Przyczyny barier komunikacyjnych - Wanda Patrzałek 83
4.2. Rodzaje zaburzeń w przebiegu procesów komunikacyjnych - Wanda Patrzałek 87

CZĘŚĆ II
Podejmowanie decyzji ekonomicznych wgospodarstwie domowym

Rozdział 5
Role grupowe w procesach decyzyjnych gospodarstw domowych 95
5.1. Podejmowanie decyzji grupowych - Wanda Patrzałek 95
5.2. Podział ról w decyzjach zakupowych gospodarstwa domowego - Wanda Patrzałek, Aleksandra Perchla-Włosik 100

Rozdział 6
Sposób podejmowania decyzji a cechy charakteryzujące gospodarstwa domowe 113
6.1. Podejmowanie decyzji w sprawie codziennych zakupów - Stefan Forlicz 113
6.2. Podejmowanie decyzji w sprawie zakupów artykułów trwałego użytku - Stefan Forlicz 118
6.3. Decyzje gospodarstw domowych w procesie zdobywania dochodów - Stefan Forlicz, Wanda Patrzałek 122
6.4. Decyzje finansowe - Stefan Forlicz, Wanda Patrzałek 128
6.5. Decyzje dotyczące kształcenia się - Stefan Forlicz 136

Rozdział 7
Reklama a decyzje zakupowe członków gospodarstw domowych 141
7.1. Deklaracje zakupów ? Aleksandra Perchla-Włosik 141
7.2. Rola reklamy w podejmowaniu decyzji zakupowych przez gospodarstwo domowe - Aleksandra Perchla-Włosik 145

Rozdział 8
Decyzje zakupowe gospodarstw domowych w Internecie 153
8.1. E-commerce w Polsce - Agnieszka Dejnaka 153
8.2. Gospodarstwa domowe a internetowe zakupy - Agnieszka Dejnaka 157
8.3. Zakupy w sklepach internetowych i dystrybucja informacji - Agnieszka Dejnaka 162
8.4. Pozyskiwanie informacji w procesie zakupu internetowego - Agnieszka Dejnaka 167

Rozdział 9
Opinie o produktach wadliwych i aktywność reklamacyjna gospodarstw domowych 175
9.1. Aktywność reklamacyjna gospodarstw domowych w zakresie produktów i usług - Joanna Wardzała-Kordyś 175
9.2. Opinie o produktach wadliwych i możliwości ich reklamacji w świetle badań - Joanna Wardzała-Kordyś 182
9.3. Zachowania gospodarstw domowych w zakresie reklamowania produktów i usług w raportach instytucjonalnych - Joanna Wardzała-Korydyś 188

Zakończenie 197
Bibliografia 199
Źródła internetowe 202
Akty prawne 203
Inne źródła 203

Aneks 1. Kwestionariusz ankietowy 205
Aneks 2. Struktura i liczebność badanych gospodarstw domowych 238
Aneks 3. Scenariusze wywiadów 246
Aneks 4. Raport z przebiegu badań fokusowych 252

Spis tabel 262
Spis rysunków 268

Dodaj do koszyka Dzia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.