reklama - zainteresowany?

Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1 - Onepress

Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1
ebook
Autor: red. Iwona Loewe, Ewelina Tyc, Aleksandra Kalisz
ISBN: 978-83-801-2415-8
stron: 116, Format: ebook
Data wydania: 2015-10-29
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,07 zł (poprzednio: 20,77 zł)
Oszczędzasz: 13% (-2,70 zł)

Dodaj do koszyka Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1

Tagi: Ekonomia | Marketing

Zasadniczym tematem tomu jest wieloaspektowe ujÄ™cie dyskursu autopromocyjnego we wspóÅ‚czesnych realiach. Prace znajdujÄ…ce siÄ™ w tym tomie starajÄ… siÄ™ wypeÅ‚nić lukÄ™ w studiach nad dynamicznie rozwijajÄ…cym siÄ™ w Polsce dyskursem autopromocyjnym. WÅ›ród autorów znaleźli siÄ™ jÄ™zykoznawcy, logopedzi, trenerzy biznesu, medioznawcy oraz kulturoznawcy, którzy w swoich tekstach przedstawili zjawisko autopromocji w perspektywie zarówno swoich badaÅ„ naukowych, jak i doÅ›wiadczeÅ„ zawodowych.

Tom adresowany jest zarówno do studentów specjalizacji: dziennikarstwo, komunikacja medialna, komunikacja promocyjna oraz dyskurs publiczny w obrÄ™bie studiów humanistycznych, jak i do studentów dziennikarstwa oraz różnych specjalizacji medialnych na WydziaÅ‚ach Nauk SpoÅ‚ecznych oraz Pedagogiczno-Psychologicznych jako doskonaÅ‚e wzbogacenie wiedzy na temat autopromocji.

Dodaj do koszyka Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1

 

Osoby które kupowały "Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1

Spis treści

Dodaj do koszyka Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.