reklama - zainteresowany?

Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji. Koncepcja i wybrane obszary zastosowań - Onepress

Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji. Koncepcja i wybrane obszary zastosowań
ebook
Autor: Maciej Mitręga
ISBN: 978-83-787-5439-8
stron: 259, Format: ebook
Data wydania: 2018-07-18
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 25,31 zł (poprzednio: 31,64 zł)
Oszczędzasz: 20% (-6,33 zł)

Dodaj do koszyka Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji. Koncepcja i wybrane obszary zastosowań

Tagi: Ekonomia

Praca składa się z czterech rozdziałów: dwa pierwsze opierają się na krytycznym przeglądzie literatury, a dwa ostatnie na wynikach badań bezpośrednich. W rozdziale I przedstawiono ramy teoretyczne koncepcji dynamicznych zdolności. Nacisk położono zarówno na prezentację zapożyczeń intelektualnych tej koncepcji, podstawowych założeń, jak i jej wewnętrznego zróżnicowania. W rozdziale II dokonano konceptualizacji dynamicznych zdolności marketingowych jako wyłaniającego się konstruktu badawczego. Rozdział ten rozpoczyna się od ukazania miejsca marketingu w atlasie dyscyplin naukowych oraz współczesnych funkcji biznesu. Rozdział III prezentuje wyniki zrealizowanych badań eksploracyjnych. W rozdziale IV zaprezentowano wyniki badań ilościowych testujących hipotezy pracy. Prezentacja wyników badań została poprzedzona fragmentami wprowadzającymi czytelnika w specyfikę wybranych typów dynamicznych zdolności marketingowych.

Dodaj do koszyka Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji. Koncepcja i wybrane obszary zastosowań

 

Osoby które kupowały "Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji. Koncepcja i wybrane obszary zastosowań", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji. Koncepcja i wybrane obszary zastosowań

Spis treści

Dodaj do koszyka Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji. Koncepcja i wybrane obszary zastosowań

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.