Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji. Koncepcja i wybrane obszary zastosowań - Onepress

ISBN: 978-83-787-5439-8
stron: 259, Format: ebook
Data wydania: 2018-07-18
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 25,31 zł (poprzednio: 31,64 zł)
Oszczędzasz: 20% (-6,33 zł)
Praca składa się z czterech rozdziałów: dwa pierwsze opierają się na krytycznym przeglądzie literatury, a dwa ostatnie na wynikach badań bezpośrednich. W rozdziale I przedstawiono ramy teoretyczne koncepcji dynamicznych zdolności. Nacisk położono zarówno na prezentację zapożyczeń intelektualnych tej koncepcji, podstawowych założeń, jak i jej wewnętrznego zróżnicowania. W rozdziale II dokonano konceptualizacji dynamicznych zdolności marketingowych jako wyłaniającego się konstruktu badawczego. Rozdział ten rozpoczyna się od ukazania miejsca marketingu w atlasie dyscyplin naukowych oraz współczesnych funkcji biznesu. Rozdział III prezentuje wyniki zrealizowanych badań eksploracyjnych. W rozdziale IV zaprezentowano wyniki badań ilościowych testujących hipotezy pracy. Prezentacja wyników badań została poprzedzona fragmentami wprowadzającymi czytelnika w specyfikę wybranych typów dynamicznych zdolności marketingowych.
Osoby które kupowały "Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji. Koncepcja i wybrane obszary zastosowań", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji eBook -- spis treści
Wprowadzenie 7 Rozdział I Dynamiczne zdolności organizacji jako paradygmat strategii 13 1. Geneza dynamicznych zdolności 13 2. Definicja dynamicznych zdolności 21 3. Zróżnicowanie i wielokierunkowość dynamicznych zdolności 39 Rozdział II Dynamiczne zdolności marketingowe - podstawy teoretyczne 51 1. Znaczenie i ewolucja naukowej wiedzy o marketingu 51 2. Marketing jako funkcja biznesu 57 3. Zasoby i zdolności marketingowe 64 4. Istota dynamicznych zdolności marketingowych 75 Rozdział III Dynamiczne zdolności w świetle wyników badań jakościowych 99 1. Charakterystyka jakościowego projektu badawczego 99 2. Podążanie za zmianami w otoczeniu 108 2.1. Dynamika otoczenia 108 2.2. Budowanie wiedzy o otoczeniu 112 2.3. Antycypacja zmian 115 2.4. Uczenie się na własnych doświadczeniach 118 3. Rekonfiguracja zasobów marketingowych 121 3.1. Resegmentacja 122 3.2. Repozycjonowanie 125 3.3. Rekonfiguracja oferty produktowej 128 3.4. Rekonfiguracja pozostałych elementów marketing-mix 131 4. Stymulanty i bariery rekonfiguracji 135 5. Rola działu marketingu i koordynacja interfunkcyjna 142 6. Kompetencje menedżerskie a DZM 146 7. Koprodukcja wartości jako specyficzny obszar DZM 149 Rozdział IV Dynamiczne zdolności w świetle wyników badań ilościowych 152 1. Zdolności marketingowe w mediach społecznościowych 154 1.1. Wprowadzenie do marketingu w mediach społecznościowych 154 1.2. Charakterystyka procesu gromadzenia informacji terenowych 161 1.3. Budowa i testowanie modelu pomiarowego 166 1.4. Test modelu strukturalnego i wnioski 176 2. Zdolności do ko-kreacji wartości z klientami 186 2.1. Wprowadzenie do ko-kreacji wartości z klientami 186 2.2. Charakterystyka procesu gromadzenia danych terenowych 193 2.3. Budowa i testowanie modelu pomiarowego 196 2.4. Test modelu strukturalnego i wnioski 202 Podsumowanie 211 Załączniki 219 Scenariusz wywiadu osobistego 219 Pytania ankietowe 1 224 Pytania ankietowe 2 228 Bibliografia 233 Spis rysunków 257 Spis tablic