reklama - zainteresowany?

Dylematy współczesnego rynku pracy. SE 78 - Onepress

Dylematy współczesnego rynku pracy. SE 78
ebook
Autor: Dorota Kotlorz
ISBN: 978-8-3724-6705-8
stron: 192, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,80 zł (poprzednio: 18,27 zł)
Oszczędzasz: 19% (-3,47 zł)

Dodaj do koszyka Dylematy współczesnego rynku pracy. SE 78

Tagi: Ekonomia

Współczesny rynek pracy stoi przed rozwiązaniem wielu dylematów. Wśród nich istotne miejsce zajmuje przyszłość pracy: jak pogodzić dążenie do pełnego zatrudnienia z dążeniem gospodarek do nowoczesności i konkurencyjności? Dylemat ten zawiera w sobie dziesiątki kwestii i pytań, otwierając pola badawcze dla identyfikacji zjawisk kształtujących współczesny rynek pracy. Rozpoznanie czynników sprawczych, wzajemnych związków między nimi i siły ich wpływu na kształtowanie się sytuacji na współczesnym rynku pracy wymaga permanentnych badań zjawisk zachodzących we współczesnej gospodarce. Prezentowane opracowania obejmują szerokie spektrum problemów związanych z funkcjonowaniem współczesnego rynku pracy, badanego w różnej skali (międzynarodowego, krajowego, regionalnego, lokalnego). Badania i analizy makroekonomiczne, zarówno strukturalne, jak i przyczynowe, o charakterze dynamicznym, a także przekrojowym zjawisk zachodzących w gospodarkach, z pewnością stanowią dobrą podstawę do analiz antycypacyjnych problemów współczesnego rynku pracy. Studia Ekonomiczne nr 78 Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Dodaj do koszyka Dylematy współczesnego rynku pracy. SE 78

 

Osoby które kupowały "Dylematy współczesnego rynku pracy. SE 78", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • O współczesnych praktykach genderyzacji ciaÅ‚a

Dodaj do koszyka Dylematy współczesnego rynku pracy. SE 78

Spis treści

Dylematy współczesnego rynku pracy. SE 78 eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Dylematy współczesnego rynku pracy. SE 78

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.