Dostawca w procesie rozwoju produktu - Onepress
ISBN: 978-83-8220-965-5
stron: 280, Format: ebook
Data wydania: 2022-11-17
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 21,21 zł (poprzednio: 24,66 zł)
Oszczędzasz: 14% (-3,45 zł)
Osoby które kupowały "Dostawca w procesie rozwoju produktu", wybierały także:
- Mindf*ck szefa. 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Zasada 80/20 rz 39,89 zł, (17,95 zł -55%)
- Budowanie zaanga 67,00 zł, (30,15 zł -55%)
- Stw 59,00 zł, (26,55 zł -55%)
- Mindf*ck szefa. 59,00 zł, (26,55 zł -55%)
Spis treści
Dostawca w procesie rozwoju produktu eBook -- spis treści
Wykaz skrótów 7
Wstęp 11
RozdziaÅ‚ 1. Wprowadzenie do zagadnienia rozwoju produktów we wspóÅ‚pracy z dostawcami 15
-
- Produkt i proces jego rozwoju 15
- Rozwój produktu w Å‚aÅ„cuchu dostaw 37
- WspóÅ‚czesne kierunki projektowania produktów 57
RozdziaÅ‚ 2. Systematyczny przeglÄ…d literatury z zakresu wÅ‚Ä…czania dostawców w rozwój produktów 73
-
- Zastosowanie metody systematycznego przeglÄ…du literatury przedmiotu 73
- Rezultaty systematycznego przeglÄ…du literatury przedmiotu 81
2.2.1. Istota i sposób wÅ‚Ä…czania dostawców w rozwój produktów 82
2.2.2. Atrybuty produktu a wÅ‚Ä…czanie dostawców w rozwój produktów 91
2.2.3. Wybór i ocena dostawców 96
2.2.4. Modele portfolio dostawca–nabywca w obszarze rozwijania produktów 106
2.2.5. Cechy relacji dostawca–nabywca 122
2.2.6. Integracja funkcjonalna w procesie rozwijania produktów 126
2.2.7. Teorie wykorzystywane w dotychczasowych badaniach 141
2.2.8. Synteza uwarunkowaÅ„ wÅ‚Ä…czania dostawców w rozwój produktów 144
-
- Podsumowanie systematycznego przeglÄ…du literatury przedmiotu 160
2.3.1. WÅ‚Ä…czanie dostawców w rozwój produktów a zagadnienie negatywnego wpÅ‚ywu produktów na Å›rodowisko przyrodnicze 161
2.3.2. WÅ‚Ä…czanie dostawców w rozwój produktów a dokonania dostawców 162
2.3.3. RównolegÅ‚e angażowanie dostawców drugiego szczebla oraz innych ogniw Å‚aÅ„cucha dostaw 162
2.3.4. WÅ‚Ä…czanie dostawców w rozwój produktów a strategia zarzÄ…dzania Å‚aÅ„cuchem dostaw 163
2.3.5. WÅ‚Ä…czanie dostawców w rozwój produktów, ryzyko i konfigurowanie odpornego na zakÅ‚ócenia Å‚aÅ„cucha dostaw 164
2.3.6. WÅ‚Ä…czanie dostawców w rozwój produktów a technologie informacyjno-komunikacyjne oraz PrzemysÅ‚ 4.0 165
2.3.7. WÅ‚Ä…czanie dostawców w rozwój produktów a ekonomia wspóÅ‚dzielenia 166
2.3.8. WÅ‚Ä…czanie dostawców w rozwój produktów a kapitaÅ‚ relacyjny 166
RozdziaÅ‚ 3. WspóÅ‚praca przedsiÄ™biorstw z dostawcami w procesie rozwoju produktów w Polsce 169
-
- Metodyka badania 169
- WÅ‚Ä…czanie dostawców w obszar rozwijania produktów – wyniki badania ankietowego 172
- Podsumowanie wyników badania ankietowego – dyskusja i wnioski 194
RozdziaÅ‚ 4. PrzykÅ‚ady wspóÅ‚pracy z dostawcami w Å›wietle procesu NPD oraz etapów cyklu życia produktu 205
-
- Metodyka badania 205
- Studium przypadku 1 – etap pozyskiwania surowców 210
- Studium przypadku 2 – etap projektowania 212
- Studium przypadku 3 – etap produkcji 216
- Studium przypadku 4 – etap dystrybucji 221
- Studium przypadku 5 – etap użytkowania 224
- Studium przypadku 6 – etap utylizacji 227
Zakończenie 231
Załącznik 1. Kwestionariusz ankiety 237
Załącznik 2. Kwestionariusz wywiadu 247
Bibliografia 249
Spis rysunków 275
Spis tabel 277