Dostawca w procesie rozwoju produktu - Onepress

ISBN: 978-83-8220-965-5
stron: 280, Format: ebook
Data wydania: 2022-11-17
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 21,21 zł (poprzednio: 24,66 zł)
Oszczędzasz: 14% (-3,45 zł)
Osoby które kupowały "Dostawca w procesie rozwoju produktu", wybierały także:
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,89 zł, (26,95 zł -55%)
- Jak odkupi 49,89 zł, (22,45 zł -55%)
- Notion w godzin 88,87 zł, (39,99 zł -55%)
- Zasada 80/20 rz 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- Budowanie zaanga 67,00 zł, (30,15 zł -55%)
Spis treści
Dostawca w procesie rozwoju produktu eBook -- spis treści
Wykaz skrótów 7
Wstęp 11
Rozdział 1. Wprowadzenie do zagadnienia rozwoju produktów we współpracy z dostawcami 15
-
- Produkt i proces jego rozwoju 15
- Rozwój produktu w łańcuchu dostaw 37
- Współczesne kierunki projektowania produktów 57
Rozdział 2. Systematyczny przegląd literatury z zakresu włączania dostawców w rozwój produktów 73
-
- Zastosowanie metody systematycznego przeglądu literatury przedmiotu 73
- Rezultaty systematycznego przeglądu literatury przedmiotu 81
2.2.1. Istota i sposób włączania dostawców w rozwój produktów 82
2.2.2. Atrybuty produktu a włączanie dostawców w rozwój produktów 91
2.2.3. Wybór i ocena dostawców 96
2.2.4. Modele portfolio dostawca–nabywca w obszarze rozwijania produktów 106
2.2.5. Cechy relacji dostawca–nabywca 122
2.2.6. Integracja funkcjonalna w procesie rozwijania produktów 126
2.2.7. Teorie wykorzystywane w dotychczasowych badaniach 141
2.2.8. Synteza uwarunkowań włączania dostawców w rozwój produktów 144
-
- Podsumowanie systematycznego przeglądu literatury przedmiotu 160
2.3.1. Włączanie dostawców w rozwój produktów a zagadnienie negatywnego wpływu produktów na środowisko przyrodnicze 161
2.3.2. Włączanie dostawców w rozwój produktów a dokonania dostawców 162
2.3.3. Równoległe angażowanie dostawców drugiego szczebla oraz innych ogniw łańcucha dostaw 162
2.3.4. Włączanie dostawców w rozwój produktów a strategia zarządzania łańcuchem dostaw 163
2.3.5. Włączanie dostawców w rozwój produktów, ryzyko i konfigurowanie odpornego na zakłócenia łańcucha dostaw 164
2.3.6. Włączanie dostawców w rozwój produktów a technologie informacyjno-komunikacyjne oraz Przemysł 4.0 165
2.3.7. Włączanie dostawców w rozwój produktów a ekonomia współdzielenia 166
2.3.8. Włączanie dostawców w rozwój produktów a kapitał relacyjny 166
Rozdział 3. Współpraca przedsiębiorstw z dostawcami w procesie rozwoju produktów w Polsce 169
-
- Metodyka badania 169
- Włączanie dostawców w obszar rozwijania produktów – wyniki badania ankietowego 172
- Podsumowanie wyników badania ankietowego – dyskusja i wnioski 194
Rozdział 4. Przykłady współpracy z dostawcami w świetle procesu NPD oraz etapów cyklu życia produktu 205
-
- Metodyka badania 205
- Studium przypadku 1 – etap pozyskiwania surowców 210
- Studium przypadku 2 – etap projektowania 212
- Studium przypadku 3 – etap produkcji 216
- Studium przypadku 4 – etap dystrybucji 221
- Studium przypadku 5 – etap użytkowania 224
- Studium przypadku 6 – etap utylizacji 227
Zakończenie 231
Załącznik 1. Kwestionariusz ankiety 237
Załącznik 2. Kwestionariusz wywiadu 247
Bibliografia 249
Spis rysunków 275
Spis tabel 277