reklama - zainteresowany?

Dostawca w procesie rozwoju produktu - Onepress

Dostawca w procesie rozwoju produktu
ebook
Autor: Gra
ISBN: 978-83-8220-965-5
stron: 280, Format: ebook
Data wydania: 2022-11-17
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,21 zł (poprzednio: 24,66 zł)
Oszczędzasz: 14% (-3,45 zł)

Dodaj do koszyka Dostawca w procesie rozwoju produktu

Tagi: Zarz

W publikacji w sposób kompleksowy zaprezentowano problematyk

Dodaj do koszyka Dostawca w procesie rozwoju produktu

 

Osoby które kupowały "Dostawca w procesie rozwoju produktu", wybierały także:

  • Mindf*ck szefa.
  • Zasada 80/20 rz
  • Budowanie zaanga
  • Stw
  • Mindf*ck szefa.

Dodaj do koszyka Dostawca w procesie rozwoju produktu

Spis treści

Dostawca w procesie rozwoju produktu eBook -- spis treści

Wykaz skrótów 7

 

Wstęp 11

 

RozdziaÅ‚ 1. Wprowadzenie do zagadnienia rozwoju produktów we wspóÅ‚pracy z dostawcami         15

    1. Produkt i proces jego rozwoju            15
    2. Rozwój produktu w Å‚aÅ„cuchu dostaw              37
    3. WspóÅ‚czesne kierunki projektowania produktów            57

 

RozdziaÅ‚ 2. Systematyczny przeglÄ…d literatury z zakresu wÅ‚Ä…czania dostawców w rozwój produktów            73

    1. Zastosowanie metody systematycznego przeglÄ…du literatury przedmiotu     73
    2. Rezultaty systematycznego przeglÄ…du literatury przedmiotu     81

2.2.1. Istota i sposób wÅ‚Ä…czania dostawców w rozwój produktów             82

2.2.2. Atrybuty produktu a wÅ‚Ä…czanie dostawców w rozwój produktów   91

2.2.3. Wybór i ocena dostawców          96

2.2.4. Modele portfolio dostawca–nabywca w obszarze rozwijania produktów          106

2.2.5. Cechy relacji dostawca–nabywca 122

2.2.6. Integracja funkcjonalna w procesie rozwijania produktów 126

2.2.7. Teorie wykorzystywane w dotychczasowych badaniach    141

2.2.8. Synteza uwarunkowaÅ„ wÅ‚Ä…czania dostawców w rozwój produktów          144

    1. Podsumowanie systematycznego przeglÄ…du literatury przedmiotu         160

2.3.1. WÅ‚Ä…czanie dostawców w rozwój produktów a zagadnienie negatywnego wpÅ‚ywu produktów na Å›rodowisko przyrodnicze      161

2.3.2. WÅ‚Ä…czanie dostawców w rozwój produktów a dokonania dostawców          162

2.3.3. RównolegÅ‚e angażowanie dostawców drugiego szczebla oraz innych ogniw Å‚aÅ„cucha dostaw             162

2.3.4. WÅ‚Ä…czanie dostawców w rozwój produktów a strategia zarzÄ…dzania Å‚aÅ„cuchem dostaw        163

2.3.5. WÅ‚Ä…czanie dostawców w rozwój produktów, ryzyko i konfigurowanie odpornego na zakÅ‚ócenia Å‚aÅ„cucha dostaw           164

2.3.6. WÅ‚Ä…czanie dostawców w rozwój produktów a technologie informacyjno-komunikacyjne oraz PrzemysÅ‚ 4.0   165

2.3.7. WÅ‚Ä…czanie dostawców w rozwój produktów a ekonomia wspóÅ‚dzielenia           166

2.3.8. WÅ‚Ä…czanie dostawców w rozwój produktów a kapitaÅ‚ relacyjny        166

 

RozdziaÅ‚ 3. WspóÅ‚praca przedsiÄ™biorstw z dostawcami w procesie rozwoju produktów w Polsce     169

    1. Metodyka badania  169
    2. WÅ‚Ä…czanie dostawców w obszar rozwijania produktów – wyniki badania ankietowego            172
    3. Podsumowanie wyników badania ankietowego – dyskusja i wnioski        194

 

RozdziaÅ‚ 4. PrzykÅ‚ady wspóÅ‚pracy z dostawcami w Å›wietle procesu NPD oraz etapów cyklu życia produktu    205

    1. Metodyka badania  205
    2. Studium przypadku 1 – etap pozyskiwania surowców    210
    3. Studium przypadku 2 – etap projektowania     212
    4. Studium przypadku 3 – etap produkcji              216
    5. Studium przypadku 4 – etap dystrybucji          221
    6. Studium przypadku 5 – etap użytkowania        224
    7. Studium przypadku 6 – etap utylizacji 227

 

ZakoÅ„czenie      231

 

ZaÅ‚Ä…cznik 1. Kwestionariusz ankiety          237

ZaÅ‚Ä…cznik 2. Kwestionariusz wywiadu        247

 

Bibliografia        249

 

Spis rysunków   275

 

Spis tabel          277

Dodaj do koszyka Dostawca w procesie rozwoju produktu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.