reklama - zainteresowany?

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 5. Procesowe zarządzanie organizacją - Onepress

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 5. Procesowe zarządzanie organizacją
ebook
Autor: Opracowanie zbiorowe
ISBN: 978-83-7941-005-7
stron: 24, Format: ebook
Data wydania: 2002-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 3,62 zł (poprzednio: 4,26 zł)
Oszczędzasz: 15% (-0,64 zł)

Dodaj do koszyka Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 5. Procesowe zarządzanie organizacją

Tagi: Ekonomia | Finanse

Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości.
Niniejsza książka wychodzi naprzeciw rosnącemu zainteresowaniu i zapotrzebowaniu na wiedzę jak to robić. Zawiera również zupełnie nowe, o charakterze empi­rycznymi wdrożeniowym, przemyślenia prezentujące analizę wyników badań zrealizowanych w bankach oraz omawiające statystyczne metody kontroli procesu i pomiaru jakości usług bankowych.
prof. Józef Garczarczyk

Dodaj do koszyka Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 5. Procesowe zarządzanie organizacją

 

Osoby które kupowały "Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 5. Procesowe zarządzanie organizacją", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 5. Procesowe zarządzanie organizacją

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 5. Procesowe zarządzanie organizacją

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.