Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 2. Jakość - podstawy teoretyczne i terminologiczne - Onepress
ISBN: 978-83-7941-001-9
stron: 20, Format: ebook
Data wydania: 2002-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 3,62 zł (poprzednio: 4,26 zł)
Oszczędzasz: 15% (-0,64 zł)
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości.
Niniejsza książka wychodzi naprzeciw rosnÄ…cemu zainteresowaniu i zapotrzebowaniu na wiedzÄ™ jak to robić. Zawiera również zupeÅ‚nie nowe, o charakterze empiÂrycznymi wdrożeniowym, przemyÅ›lenia prezentujÄ…ce analizÄ™ wyników badaÅ„ zrealizowanych w bankach oraz omawiajÄ…ce statystyczne metody kontroli procesu i pomiaru jakoÅ›ci usÅ‚ug bankowych.
prof. Józef Garczarczyk
Osoby które kupowały "Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 2. Jakość - podstawy teoretyczne i terminologiczne", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)