reklama - zainteresowany?

Doskonalenie jako艣ci w bankach. Rozdzia艂 1. Jako艣膰 jako podstawa reorganizacji firmy - Onepress

Doskonalenie jako艣ci w bankach. Rozdzia艂 1. Jako艣膰 jako podstawa reorganizacji firmy
ebook
Autor: Opracowanie zbiorowe
ISBN: 978-83-7941-001-9
stron: 23, Format: ebook
Data wydania: 2002-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 3,62 z艂 (poprzednio: 4,26 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-0,64 z艂)

Dodaj do koszyka Doskonalenie jako艣ci w bankach. Rozdzia艂 1. Jako艣膰 jako podstawa reorganizacji firmy

Tagi: Ekonomia | Finanse

Na obecnym etapie rozwoju rynku us艂ug bankowych w Polsce cz臋sto w dzia艂alno艣ci bank贸w nie wystarczy ju偶 tylko kszta艂towanie 艣wiadomo艣ci i postaw projako艣ciowych pracownik贸w bank贸w oraz konstruowanie i wdra偶anie system贸w zarz膮dzania jako艣ci膮, a nale偶y podejmowa膰 dzia艂ania maj膮ce na celu usprawnienie i podwy偶szanie jako艣ci us艂ug, zapewniaj膮cych klientom uzyskiwanie nowych, cz臋sto nieoczekiwanych warto艣ci.
Niniejsza ksi膮偶ka wychodzi naprzeciw rosn膮cemu zainteresowaniu i zapotrzebowaniu na wiedz臋 jak to robi膰. Zawiera r贸wnie偶 zupe艂nie nowe, o charakterze empi颅rycznymi wdro偶eniowym, przemy艣lenia prezentuj膮ce analiz臋 wynik贸w bada艅 zrealizowanych w bankach oraz omawiaj膮ce statystyczne metody kontroli procesu i pomiaru jako艣ci us艂ug bankowych.
prof. J贸zef Garczarczyk

Dodaj do koszyka Doskonalenie jako艣ci w bankach. Rozdzia艂 1. Jako艣膰 jako podstawa reorganizacji firmy

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Doskonalenie jako艣ci w bankach. Rozdzia艂 1. Jako艣膰 jako podstawa reorganizacji firmy", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzak贸w

Dodaj do koszyka Doskonalenie jako艣ci w bankach. Rozdzia艂 1. Jako艣膰 jako podstawa reorganizacji firmy

Spis tre艣ci

Doskonalenie jako艣ci w bankach. Rozdzia艂 1. Jako艣膰 jako podstawa reorganizacji firmy eBook -- spis tre艣ci

Wprowadzenie - J贸zef Garczarczyk 8

Rozdzia艂 1. Jako艣膰 jako podstawa reorganizacji firmy - Krzysztof Opolski, Ewa Opolska 11
1.1. Aktywa organizacyjne 12
1.2. Analiza zachowa艅 klienta jako punkt wyj艣cia do zmian 13
1.3. Wizerunek organizacji jako narz臋dzie jako艣ci 14
1.4. Wp艂yw poszczeg贸lnych narz臋dzi marketingowych na jako艣膰 postrzegan膮 przez klienta 16
1.4.1. Innowacyjny produkt 16
1.4.2. Us艂ugi dodatkowe zwi膮zane z produktem 17
1.4.3. Specyficzne i dro偶ne kana艂y dystrybucji 18
1.4.4. Wp艂yw polityki cenowej na jako艣膰 18
1.4.5. Strategia komunikacji rynkowej 19
1.5. Co oznacza priorytet jako艣ci? 20
1.6. Podsumowanie 20

Rozdzia艂 2. Jako艣膰 - podstawy teoretyczne i terminologiczne - Krzysztof Opolski, Konrad Polkowski 23

Rozdzia艂 3. Zarz膮dzanie jako艣ci膮 - Krzysztof Opolski, Konrad Polkowski 31

Rozdzia艂 4. Jako艣膰 us艂ug w bankach - analiza i diagnoza dzia艂a艅 poprawy jako艣ci - Krzysztof Opolski, Konrad Polkowski 39
4.1. Wprowadzenie 39
4.2. Charakterystyka bank贸w obj臋tych badaniem 44
4.3. Jako艣膰 us艂ug w banku - ankieta i odpowiedzi 48
4.3.1. Znaczenie jako艣ci w zarz膮dzaniu bankiem 50
4.3.2. Organizacja jako艣ci 55
4.3.3. Klienci wewn臋trzni i zewn臋trzni 65
4.3.4. Doskonalenie jako艣ci 69
4.3.5. Jako艣膰 us艂ug w banku - podsumowanie wynik贸w ankiety 75
4.4. Jako艣膰 us艂ug w oddziale 82
4.4.1. Opis ankiety 82
4.4.2. Znaczenie jako艣ci w zarz膮dzaniu oddzia艂em banku 84
4.5. Podsumowanie wynik贸w bada艅 97

Rozdzia艂 5. Procesowe zarz膮dzanie organizacj膮 - Jerzy Kowalczyk 109
5.1. Proces 110
5.2. Zarz膮dzanie procesem 112

Rozdzia艂 6. Statystyczne metody kontroli procesu - Krzysztof Wa艣niewski 123
6.1. Wst臋p - g艂贸wne cele i zasady statystycznej kontroli procesu w zarz膮dzaniu przez jako艣膰 123
6.2. Typowe obszary i sposoby stosowania statystycznej kontroli procesu 124
6.3. Monitorowanie og贸lnej sprawno艣ci proces贸w - przyk艂ad czasu rozpatrywania wniosk贸w kredytowych w Banku X? 127
6.3.1. Miary sprawno艣ci proces贸w w organizacji - dlaczego akurat czas rozpatrywania wniosk贸w kredytowych w przyk艂adzie Banku X 127
6.3.2. Pomiar i rejestracja danych 128
6.3.3. Analiza statystyczna zarejestrowanych danych 129
6.3.3.1. Metoda doboru danych do analizy 129
6.3.3.2. Podstawowe miary statystyczne stosowane w analizie sprawno艣ci procesu 129
6.3.3.3. Przyk艂ad podstawowej analizy sprawno艣ci procesu - czas rozpatrywania wniosk贸w kredytowych 130
6.4. Analiza dopasowania procesu do standardu jako艣ci i badanie marginesu bezpiecze艅stwa 133
6.5. Analiza b艂臋d贸w wyst臋puj膮cych w procesie i zwi膮zk贸w mi臋dzy r贸偶nymi ich typami 136
6.5.1. Definiowanie b艂臋d贸w jako zdarze艅 statystycznych - cechy krytyczne i okazje do pope艂nienia b艂臋du 137
6.5.1.1. Poj臋cia podstawowe 137
6.5.1.2. B艂膮d zewn臋trzny - przekroczenie dopuszczalnego czasu rozpatrywania wniosku kredytowego 139
6.5.1.3. B艂膮d wewn臋trzny - awaria sprz臋tu komputerowego 140
6.5.1.4. B艂膮d wewn臋trzny - przestoje w pracy 141
6.5.1.5. B艂膮d wewn臋trzny - prowadzenie nierejestrowanych kartotek klient贸w 141
6.5.2. Wyb贸r obszaru bada艅 i analiza liczby okazji do wyst膮pienia b艂臋d贸w 142
6.5.3. Pomiar i analiza wyst臋powania b艂臋d贸w 143
6.5.4. Weryfikacja hipotezy o zwi膮zkach przyczynowych przy pomocy narz臋dzi statystycznych 145
6.5.4.1. Wsp贸艂zmienno艣膰 i jej podstawowe miary: kowariancja i korelacja 145
6.5.4.2. Analiza korelacji mi臋dzy b艂臋dami w banku X 146
6.5.5. Podsumowanie analizy b艂臋d贸w 147
6.6. Analiza koszt贸w b艂臋d贸w na podstawie wynik贸w statystycznej analizy proces贸w 148
6.7. Statystyczna kontrola procesu i badanie struktury procesu 151
6.8. Podsumowanie 153

Rozdzia艂 7. Jako艣膰 w zarz膮dzaniu, czyli standardy moralne wsp贸艂czesnego mened偶era - Krzysztof Opolski 155

Bibliografia 161

Dodaj do koszyka Doskonalenie jako艣ci w bankach. Rozdzia艂 1. Jako艣膰 jako podstawa reorganizacji firmy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.