reklama - zainteresowany?

Dlaczego piloci kamikadze zakładali hełmy?. Czyli ekonomia bez tajemnic - Onepress

Dlaczego piloci kamikadze zakładali hełmy?. Czyli ekonomia bez tajemnic
Autor: Robert H. Frank
Tłumaczenie: Litwińska Saba
ISBN: 9788308068953
okładka: miękka
Data wydania: 2019-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 28,95 zł (poprzednio: 37,60 zł)
Oszczędzasz: 23% (-8,65 zł)

Dodaj do koszyka Dlaczego piloci kamikadze zakładali hełmy?. Czyli ekonomia bez tajemnic

Tagi: Ekonomia

PrzEKONaj się cO decyduje zaMIAst Ciebie. Codzienne absurdy okiem profesora ekonomii z Uniwersytetu Cornella i jego studentów.

Dlaczego mleko sprzedawane jest w sześciennych opakowaniach, a coca-cola w cylindrycznych? Co sprawia, że czarne laptopy Apple są droższe niż białe, a modelki zarabiają o wiele więcej niż modele? Czemu służą zamki w drzwiach sklepów czynnych przez całą dobę? Dlaczego guziki w ubraniach męskich są po prawej, a w kobiecych po lewej stronie?

Życie pełne jest zagadek, nie zawsze przez nas uświadamianych. Znany profesor ekonomii prestiżowego amerykańskiego uniwersytetu oraz jego studenci udowadniają, że wystarczy znać tylko kilka prawideł ekonomicznych, aby zrozumieć setki absurdów, z którymi stykamy się na co dzień. Oto najlepszy kurs ekonomii dla żółtodziobów. Na wesoło i z biglem!

Robert H. Frank profesor ekonomii na Cornell University. Felietonista The New York Times. Autor wielu publikacji naukowych i popularnonaukowych.

Dodaj do koszyka Dlaczego piloci kamikadze zakładali hełmy?. Czyli ekonomia bez tajemnic

 

Osoby które kupowały "Dlaczego piloci kamikadze zakładali hełmy?. Czyli ekonomia bez tajemnic", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Dlaczego piloci kamikadze zakładali hełmy?. Czyli ekonomia bez tajemnic

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Dlaczego piloci kamikadze zakładali hełmy?. Czyli ekonomia bez tajemnic

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.