reklama - zainteresowany?

Determinanty jako - Onepress

Determinanty jako
ebook
Autor: Tomasz Lesi
ISBN: 978-83-7695-880-4
stron: 250, Format: ebook
Data wydania: 2022-01-12
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 38,00 zł

Dodaj do koszyka Determinanty jako

Tagi: Zarz

Monografia jest rezultatem wiedzy i do

Dodaj do koszyka Determinanty jako

 

Osoby które kupowały "Determinanty jako", wybierały także:

  • Mindf*ck szefa.
  • Zasada 80/20 rz
  • Budowanie zaanga
  • Stw
  • Mindf*ck szefa.

Dodaj do koszyka Determinanty jako

Spis treści

Determinanty jakości pracy przewodnickiej eBook -- spis treści

Wprowadzenie 7
Część 1. Turysta – aktualne trendy i nowe koncepcje / Tourist – current trends and new concepts 11
1. Cechy ekoturystyki w Å›wietle badaÅ„ literaturowych / Ecotourism characteristics – a literature review (Katarzyna Barwicka) 13
2. Rola przedstawicielstw regionalnych Komisji Europejskiej oraz punktów informacyjnych Unii Europejskiej w ksztaÅ‚towaniu wiedzy o UE wÅ›ród obywateli paÅ„stw czÅ‚onkowskich / The role of regional representations of the European Commission and European Union information points in shaping knowledge about the EU among citizens of the member states (Aleksandra Klimczyk) 19
3. Historia dolnoÅ›lÄ…skiego leÅ›nictwa. Wybór / History of forestry in Lower Silesia. Selection (Wojciech Mazur) 29
4. Znajomość uwarunkowaÅ„ kulturowych w doskonaleniu jakoÅ›ci pracy przewodnickiej / Knowledge of cultural conditions in improving the quality of guiding work (Danuta Lesiów, Tomasz Lesiów) 43
5. Aktywność fundacji „Poland helps Poland” oraz akcja „MogiÅ‚Ä™ Pradziada ocal od zapomnienia” w kontekÅ›cie turystyki wolontariuszy / Activity of the “Poland helps Poland” foundation and the action “Save the Great-grandfather’s grave from oblivion” in the context of volunteer tourism (Maciej OziembÅ‚owski, Beata OziembÅ‚owska) 53
Część 2. Wpływ postępu w zakresie wiedzy o żywieniu i żywności na turystykę / Impact of progress within nutrition knowledge and food on tourism 65
6. Naturalne a syntetyczne barwniki w żywności oferowanej turystom / Natural and syntetic dyes in food offered to tourists (Sylwia Przybylska, Piotr Przybylski) 67
7. Przyprawy jako kulinarne pamiÄ…tki destynacji turystycznych / Spices as culinary souvenirs of tourist destinations (Maria Åšmiechowska) 83
8. Wybrane systemy żywności regionalnej i tradycyjnej w kontekście turystyki / Selected regional and traditional food systems in the context of tourism (Maciej Oziembłowski, Anna Marietta Salejda) 98
9. Gastronomia uliczna w Polsce / Street food in Poland (Ewa Czarniecka-Skubina, Michał Wiatrowski) 112
10. Podróż po zdrowie, czyli o popularnoÅ›ci diet w turystyce zdrowotnej / A voyage to health, or the popularity of diets in health tourism (Zuzanna Goluch) 120
Część 3. Turystyka osób o specjalnych potrzebach psychofizycznych / Tourism of people with special psychophysical needs 129
11. Badania efektów uprawiania turystyki senioralnej i turystyki dla niepeÅ‚nosprawnych / Research on the effects of senior and disabled tourism (StanisÅ‚aw Francuz) 131
12. Widoki zapierajÄ…ce dech w piersiach, czyli pierwsza pomoc turyÅ›cie w wybranych stanach zagrożenia życia / Breathtaking views – first aid to tourists in certain life-threatening situations (JarosÅ‚aw Sowizdraniuk) 141
Część 4. Wiedza o obiektach i trasach turystycznych / Knowledge about tourist facilities and routes 151
13. Koncepcja produktu turystycznego „Szlak KsiÄ™gi Henrykowskiej” / Conception of the tourist product „The Trail of Henryków Book” (Jerzy OrganiÅ›ciak) 153
14. Atrakcje turystyczne i ciekawostki na Szlaku Piastowskim / Tourist attractions and attractions on the Piast Route (Andrzej Matysiak) 172
15. Alpy widziane ze Śnieżnika / Alps seen from Śnieżnik (Witold Papierniak, Krzysztof Strasburger) 179
16. Architektura i sztuka protestancka na ÅšlÄ…sku jako znaczÄ…cy czynnik wyróżniajÄ…cy region / Protestant architecture and art in Silesia as a significant factor distinguishing the region (Witold Hermaszewski)  189
17. Barokizacja koÅ›cioÅ‚ów gotyckich na Dolnym ÅšlÄ…sku / Baroqueization of gothic churches in Lower Silesia (Edmund CaÅ‚us)  202
18. Historyczna ziemia przemyska jako transgraniczny produkt turystyczno-edukacyjny / Historical Przemyśl land as a cross-border tourist and educational product (Maciej Oziembłowski, Beata Oziembłowska) 214
ZakoÅ„czenie  225
Literatura 227
Spis rysunków 244
Spis fotografii 245
Spis map  247
Spis tabel 248
Summary 249

Dodaj do koszyka Determinanty jako

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.