reklama - zainteresowany?

Dasz rad - Onepress

Dasz rad
Autor: Steve Magness
Tytuł oryginału: Do Hard Things: Why We Get Resilience Wrong and the Surprising Science of Real Toughness
Tłumaczenie: Krzysztof Krzy
ISBN: 978-83-289-0229-9
stron: 360, Format: 140x208, okładka: mi
Księgarnia: Onepress

Książka będzie dostępna od września 2023

Tagi: Motywacja | Rozw

Kto chce by

 

Zobacz także:

  • Prawa ludzkiej natury
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II

Spis treści

Dasz radę! Sztuka pokonywania trudności. Zadziwiające odkrycia o prawdziwej naturze siły charakteru -- spis treści

Spis treści

Wprowadzenie. Skąd wziął się fałszywy obraz nieustępliwości i czym powinniśmy go zastąpić

  • Rozdział 1. Odejście od modelu surowych trenerów, autorytarnych rodziców czy twardych gości i poszukiwanie prawdziwej, wewnętrznej siły
  • Rozdział 2. Wrzucanie na głęboką wodę: niewłaściwe wnioski, jakie wyciągnęliśmy, przyglądając się wojskowym

Pierwszy filar nieustępliwości. Odrzuć pozory i zaakceptuj rzeczywistość

  • Rozdział 3. Zrozum, jak wyglądają Twoje możliwości
  • Rozdział 4. Prawdziwa pewność siebie nie musi podnosić głosu tak, jak robi to niepewność
  • Rozdział 5. Musisz wiedzieć, kiedy obstawać przy swoim, a kiedy wywiesić białą flagę

Drugi filar nieustępliwości. Słuchaj swojego ciała

  • Rozdział 6. Twoje emocje są posłańcami, a nie dyktatorami
  • Rozdział 7. Zapanuj nad głosem rozbrzmiewającym w Twojej głowie

Trzeci filar nieustępliwości. Odpowiadaj, zamiast reagować

  • Rozdział 8. Zachowaj spokój umysłu
  • Rozdział 9. Przykręć nieco potencjometr, żeby nie stracić panowania nad sobą

Czwarty filar nieustępliwości. Wznieś się ponad dyskomfort

  • Rozdział 10. Stwórz podstawy pozwalające mierzyć się z tym, co trudne
  • Rozdział 11. Odkryj sens skrywany przez dyskomfort

Podziękowania

Przypisy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.