reklama - zainteresowany?

Czy Keynes się pomylił? Skutki redukcji deficytu w Europie Środkowej - Onepress

Czy Keynes się pomylił? Skutki redukcji deficytu w Europie Środkowej
ebook
Autor: Andrzej Rzońca
ISBN: 978-8-3738-3252-7
stron: 327, Format: ebook
Data wydania: 2015-12-11
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,60 zł (poprzednio: 41,48 zł)
Oszczędzasz: 19% (-7,88 zł)

Dodaj do koszyka Czy Keynes się pomylił? Skutki redukcji deficytu w Europie Środkowej

Tagi: Ekonomia

Jakże często klucza do dobrobytu szuka się w pobudzaniu gospodarki, czyli zwiększaniu popytu przez państwo, a wyjaśnienia wszelkich jej problemów w chłodzeniu gospodarki, czyli w zmniejszaniu rozmiarów lub tylko tempa wzrostu owego popytu. Książka Andrzeja Rzońcy pokazuje zawodność schematów myślowych leżących u podstaw doktryny pobudzania i chłodzenia. (...) Autor opisuje najnowsze wyniki badań teoretycznych i empirycznych oraz wnosi do nich własny, ważny wkład.


(...) Praca Andrzeja Rzońcy powinna być jak najszerzej czytana przez wykładowców i studentów ekonomii, przez osoby, które kształtują politykę gospodarczą, jak i są jej odbiorcami, przez każdego, kto jako świadomy obywatel chce przyczynić się do rozwoju gospodarki naszego kraju.


Ze wstępu Leszka Balcerowicza


dr Andrzej Rzońca jest laureatem XII edycji konkursu o Nagrodę Banku Handlowego w Warszawie SA za szczególne osiągnięcia w zakresie myśli teoretycznej w sferze ekonomii i finansów.

Dodaj do koszyka Czy Keynes się pomylił? Skutki redukcji deficytu w Europie Środkowej

 

Osoby które kupowały "Czy Keynes się pomylił? Skutki redukcji deficytu w Europie Środkowej", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Czy Keynes się pomylił? Skutki redukcji deficytu w Europie Środkowej

Spis treści

Czy Keynes się pomylił? Skutki redukcji deficytu w Europie Środkowej eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Czy Keynes się pomylił? Skutki redukcji deficytu w Europie Środkowej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.