reklama - zainteresowany?

Czas pracy - które rozwiązania pomogą znaleźć oszczędności w czasie epidemii? - Onepress

Czas pracy - które rozwiązania pomogą znaleźć oszczędności w czasie epidemii?
ebook
Autor: Praca zbiorowa
ISBN: 978-83-269-9194-3
stron: 64, Format: ebook
Data wydania: 2020-07-02
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,90 zł

Dodaj do koszyka Czas pracy - które rozwiązania pomogą znaleźć oszczędności w czasie epidemii?

Tagi: Mała firma

Kryzysowa sytuacja spowodowała konieczność szukania oszczędności gdzie się da. Jednym z obszarów, w których takie oszczędności można znaleźć jest czas pracy. I nie chodzi tu tylko o szczególne rozwiązania z przepisów antykryzysowych – takie jak obniżenie etatu czy skrócenie okresów odpoczynku. Wiele możliwości mogą też bowiem dać kodeksowe przepisy dotyczące czasu pracy – obowiązujące już od lat. Na przykład, dzięki umiejętnemu tworzeniu (lub zmienianiu) rozkładów czasu pracy można w niektórych przypadkach unikać nadgodzin (i ich rekompensaty), czy przestojów (c pozwala nam oszczędzić na wynagrodzeniu przestojowym). Wiele można też oszczędzić dzięki zastosowaniu odpowiedniego systemu czasu pracy (podstawowego, równoważnego, zadaniowego), a nawet dzięki odpowiedniemu gospodarowaniu nadgodzinami.

Dodaj do koszyka Czas pracy - które rozwiązania pomogą znaleźć oszczędności w czasie epidemii?

 

Osoby które kupowały "Czas pracy - które rozwiązania pomogą znaleźć oszczędności w czasie epidemii?", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę
  • Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II

Dodaj do koszyka Czas pracy - które rozwiązania pomogą znaleźć oszczędności w czasie epidemii?

Spis treści

Dodaj do koszyka Czas pracy - które rozwiązania pomogą znaleźć oszczędności w czasie epidemii?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.