reklama - zainteresowany?

Corporate governance w bankach. Teoria i praktyka - Onepress

Corporate governance w bankach. Teoria i praktyka
ebook
Autor: Monika Marcinkowska
ISBN: 978-8-3796-9110-4
stron: 558, Format: ebook
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,74 zł (poprzednio: 38,78 zł)
Oszczędzasz: 13% (-5,04 zł)

Dodaj do koszyka Corporate governance w bankach. Teoria i praktyka

Tagi: Ekonomia | Finanse

Kwestie specyfiki wÅ‚adztwa korporacyjnego w bankowoÅ›ci podejmowane byÅ‚y dotÄ…d relatywnie rzadko. W ubiegÅ‚ym wieku ukazaÅ‚o siÄ™ niewiele publikacji na ten temat, dopiero w obecnym stuleciu nadano wiÄ™kszÄ… rangÄ™ tej problematyce. Szczególnie istotnym impulsem do rozwoju badaÅ„ w tym obszarze byÅ‚ globalny kryzys finansowy zapoczÄ…tkowany na amerykaÅ„skim rynku kredytów hipotecznych, a rozprzestrzeniony niemal na caÅ‚y Å›wiat (m.in. poprzez powiÄ…zania kapitaÅ‚owe i organizacyjne instytucji finansowych oraz globalny handel instrumentami finansowymi – czÄ™sto o skomplikowanej konstrukcji i trudnym do oszacowania ryzyku).

Powyższe zagadnienia stanowiÅ‚y gÅ‚ównÄ… motywacjÄ™ przeprowadzenia badaÅ„, których pokÅ‚osiem jest niniejsza monografia. Jej celem jest poznanie mechanizmów Å‚adu korporacyjnego i ocena ich znaczenia w bankach, a w konsekwencji - opracowanie caÅ‚oÅ›ciowego modelu wÅ‚adztwa korporacyjnego w tych instytucjach. Praca oparta jest na obszernych studiach literaturowych, które stanowiÅ‚y inspiracjÄ™ do przeprowadzenia wÅ‚asnych badaÅ„ empirycznych, obejmujÄ…cych reprezentantów polskiego sektora bankowego (zarówno banki komercyjne, jak i spóÅ‚dzielcze).

Dodaj do koszyka Corporate governance w bankach. Teoria i praktyka

 

Osoby które kupowały "Corporate governance w bankach. Teoria i praktyka", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Corporate governance w bankach. Teoria i praktyka

Spis treści

Dodaj do koszyka Corporate governance w bankach. Teoria i praktyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.