reklama - zainteresowany?

Corporate governance w bankach. Teoria i praktyka - Onepress

Corporate governance w bankach. Teoria i praktyka
ebook
Autor: Monika Marcinkowska
ISBN: 978-8-3796-9110-4
stron: 558, Format: ebook
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,74 zł (poprzednio: 38,78 zł)
Oszczędzasz: 13% (-5,04 zł)

Dodaj do koszyka Corporate governance w bankach. Teoria i praktyka

Tagi: Ekonomia | Finanse

Kwestie specyfiki władztwa korporacyjnego w bankowości podejmowane były dotąd relatywnie rzadko. W ubiegłym wieku ukazało się niewiele publikacji na ten temat, dopiero w obecnym stuleciu nadano większą rangę tej problematyce. Szczególnie istotnym impulsem do rozwoju badań w tym obszarze był globalny kryzys finansowy zapoczątkowany na amerykańskim rynku kredytów hipotecznych, a rozprzestrzeniony niemal na cały świat (m.in. poprzez powiązania kapitałowe i organizacyjne instytucji finansowych oraz globalny handel instrumentami finansowymi – często o skomplikowanej konstrukcji i trudnym do oszacowania ryzyku).

Powyższe zagadnienia stanowiły główną motywację przeprowadzenia badań, których pokłosiem jest niniejsza monografia. Jej celem jest poznanie mechanizmów ładu korporacyjnego i ocena ich znaczenia w bankach, a w konsekwencji - opracowanie całościowego modelu władztwa korporacyjnego w tych instytucjach. Praca oparta jest na obszernych studiach literaturowych, które stanowiły inspirację do przeprowadzenia własnych badań empirycznych, obejmujących reprezentantów polskiego sektora bankowego (zarówno banki komercyjne, jak i spółdzielcze).

Dodaj do koszyka Corporate governance w bankach. Teoria i praktyka

 

Osoby które kupowały "Corporate governance w bankach. Teoria i praktyka", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Corporate governance w bankach. Teoria i praktyka

Spis treści

Dodaj do koszyka Corporate governance w bankach. Teoria i praktyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.