reklama - zainteresowany?

Controlling procesów narzędziem poprawy wyników organizacji - Onepress

Controlling procesów narzędziem poprawy wyników organizacji
ebook
Autor: Ewa Czyż-Gwiazda
ISBN: 978-8-3787-5166-3
stron: 215, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,00 zł (poprzednio: 30,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-6,00 zł)

Dodaj do koszyka Controlling procesów narzędziem poprawy wyników organizacji

Tagi: Ekonomia

Praca ma charakter zarówno teoretyczno-poznawczy, jak i aplikacyjny. Stanowi nową propozycję rozwiązań w obszarze zarządzania przedsiębiorstwem z wykorzystaniem systemu controllingu procesów. Realizacja zadań controllingu procesów ma umożliwić uzyskanie informacji niezbędnych do podejmowania właściwych decyzji przez menedżerów i wpłynąć pozytywnie na finansowe i pozafinansowe wyniki organizacji. Celem teoriopoznawczym pracy jest zaprezentowanie controllingu procesów jako narzędzia badawczego w koncepcji łańcucha tworzenia wartości w organizacji oraz ocena wpływu controllingu procesów na finansowe i pozafinansowe wyniki organizacji naukowa (ze Wstępu).

Dodaj do koszyka Controlling procesów narzędziem poprawy wyników organizacji

 

Osoby które kupowały "Controlling procesów narzędziem poprawy wyników organizacji", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Controlling procesów narzędziem poprawy wyników organizacji

Spis treści

Controlling procesów narzędziem poprawy wyników organizacji eBook -- spis treści

WSTĘP 9 ROZDZIAŁ 1. CONTROLLING PROCESÓW I JEGO ZNACZENIE DLA ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM 13 1.1.Orientacja procesowa oraz zarządzanie procesami w dorobku literatury 13 1.1.1. Rewolucja przemysłowa 13 1.1.2. Koncentracja na procesach w Total Quality Management 17 1.1.3. Procesy w Business Process Reengineering 17 1.1.4.Utrwalanie doskonałości operacyjnej poprzez technologie informatyczne 20 1.1.5. Konkurencja oparta na procesach 21 1.2. Źródła rozwoju controllingu 27 1.2.1. Korzenie controllingu w Stanach Zjednoczonych Ameryki 33 1.2.2. Rozwój controllingu w Europie Zachodniej 37 1.2.3. Początki rozwoju controllingu w Polsce 40 1.3. Geneza controllingu procesów 42 1.3.1. Etymologia pojęcia controllingu 42 1.3.2. Zakres zadań, uprawnień i odpowiedzialności controllera 47 1.3.3. Wyłonienie się controllingu procesów 52 1.3.4. Relacja pomiędzy orientacją procesową, zarządzaniem procesami biznesowymi i controllingiem procesów 56 ROZDZIAŁ 2. CONTROLLING PROCESÓW A ŁAŃCUCH TWORZENIA WARTOŚCI 62 2.1. Koncepcja łańcucha tworzenia wartości oraz zarządzania łańcuchem wartości 62 2.1.1. Koncepcja łańcucha tworzenia wartości 62 2.1.2. Cechy łańcucha wartości oraz powiązania w łańcuchu 67 2.1.3. Klasyfikacja rodzajów łańcucha wartości 72 2.2. Funkcjonowanie systemu controllingu procesów 75 2.2.1. Controlling procesów w organizacji 75 2.2.2. Faza identyfikacji procesów biznesowych i właścicieli procesów 84 2.2.3. Faza analizy 92 2.2.4. Faza koncepcji/konsolidacji 94 2.2.5. Faza implementacji i ciągłe doskonalenie 95 2.3. Pomiar finansowych i pozafinansowych wyników organizacyjnych w organizacjach zorientowanych procesowo 101 2.3.1. Sposoby pomiaru wyników organizacyjnych 101 2.3.2. Model pomiaru wyników organizacyjnych według Balanced Scorecard 106 2.3.3. Wymiary wyników organizacyjnych i ich zmienne w łańcuchu tworzenia wartości 111 ROZDZIAŁ 3. CONTROLLING PROCESÓW W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH - BADANIA JAKOŚCIOWE 113 3.1. Podstawy metodologiczne badań empirycznych 113 3.2. Metodyka badań jakościowych 114 3.2.1. Zdefiniowanie i zaprojektowanie badania 115 3.2.2. Wybór przypadków - celowy dobór obiektów do badań 116 3.2.3. Gromadzenie danych i ich analiza 118 3.3. Wyniki badań empirycznych - opis przypadków 120 3.3.1. Studium przypadku A 120 3.3.2. Studium przypadku B 130 3.4. Wyniki przeprowadzonych badań jakościowych 138 3.4.1. Wyniki analizy poszczególnych studiów przypadków 139 3.4.2. Podsumowanie ,,poprzecznej" analizy studiów przypadków 143 3.5. Wnioski z badań jakościowych i implikacje do dalszych badań 147 ROZDZIAŁ 4. CONTROLLING PROCESÓW W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH - BADANIA ILOŚCIOWE 150 4.1. Metodyka badań ilościowych 150 4.1.1. Model badawczy i hipotezy badawcze 151 4.1.2. Narzędzie badawcze i próba badawcza 152 4.1.3. Gromadzenie i weryfikacja materiału empirycznego 154 4.2. Analiza zgromadzonych danych 154 4.2.1. Charakterystyka próby badawczej 154 4.2.2. Weryfikacja teoretycznego modelu controllingu procesów oraz pomiar jego empirycznych składników w badanych organizacjach 159 4.2.3. Weryfikacja teoretycznego modelu wyników organizacyjnych w badanych organizacjach 175 4.2.4. Zależność pomiędzy controllingiem procesów a wynikami organizacyjnymi 182 4.3. Ograniczenia przeprowadzonych badań ilościowych oraz przesłanki dla dalszych badań 186 ZAKOŃCZENIE 189 ZAŁĄCZNIK 193 BIBLIOGRAFIA 197 SPIS RYSUNKÓW 211 SPIS TABEL

Dodaj do koszyka Controlling procesów narzędziem poprawy wyników organizacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.