reklama - zainteresowany?

Chaos. ZarzÄ…dzanie i marketing w erze turbulencji - Onepress

Chaos. ZarzÄ…dzanie i marketing w erze turbulencji
Autor: Kotler Philip, Caslione John A.
TÅ‚umaczenie: Dariusz Bakalarz
ISBN: 978-8-3774-6463-2
stron: 216, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,64 zł (poprzednio: 44,41 zł)
Oszczędzasz: 22% (-9,77 zł)

Dodaj do koszyka Chaos. ZarzÄ…dzanie i marketing w erze turbulencji

Tagi: Ekonomia | Marketing | Public Relations | ZarzÄ…dzanie

Praktyczna, interesujÄ…ca i aktualna książka Chaos stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcÄ… przetrwać burze gospodarcze, a w przyszÅ‚oÅ›ci prosperować pomimo nieuniknionych zawirowaÅ„. Å»yjemy w erze turbulencji to już wiemy, ale jak siÄ™ przyzwyczaić do tych ciÄ…gÅ‚ych zmian i wstrzÄ…sów?

Znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiajÄ… intrygujÄ…cÄ… choć niepokojÄ…cÄ… tezÄ™, że burzliwe czasy nie sÄ… żadnÄ… aberracjÄ…, lecz stanowiÄ… nowe oblicze normalnoÅ›ci. Obecna zapaść gospodarcza należy do elementów niestabilnej epoki turbulencji, w której globalizacja i technologia caÅ‚emu Å›wiatu dajÄ… ogromne szanse, ale także stwarzajÄ… gigantyczne ryzyko. Ten Å›wiat rozciera na miazgÄ™ nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, które potrafiÅ‚y przewidzieć potencjalne zagrożenia i szybko na nie zareagować.

Przerażenie budzi uÅ›wiadomienie sobie, że gdy nastÄ™puje chaos, nie mamy nawet listka figowego, za którym moglibyÅ›my siÄ™ schować chyba że potrafimy chaos przewidzieć i odpowiednio zareagować, aby bezpiecznie przeprowadzić przezeÅ„ naszÄ… firmÄ™, nasz oddziaÅ‚, region lub departament. fragment książki

Dodaj do koszyka Chaos. ZarzÄ…dzanie i marketing w erze turbulencji

 

Osoby które kupowały "Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Chaos. ZarzÄ…dzanie i marketing w erze turbulencji

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Chaos. ZarzÄ…dzanie i marketing w erze turbulencji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.