reklama - zainteresowany?

Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji - Onepress

Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji
Autor: Kotler Philip, Caslione John A.
Tłumaczenie: Dariusz Bakalarz
ISBN: 978-8-3774-6463-2
stron: 216, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,64 zł (poprzednio: 44,41 zł)
Oszczędzasz: 22% (-9,77 zł)

Dodaj do koszyka Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji

Tagi: Ekonomia | Marketing | Public Relations | Zarządzanie

Praktyczna, interesująca i aktualna książka Chaos stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknionych zawirowań. Żyjemy w erze turbulencji to już wiemy, ale jak się przyzwyczaić do tych ciągłych zmian i wstrząsów?

Znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiają intrygującą choć niepokojącą tezę, że burzliwe czasy nie są żadną aberracją, lecz stanowią nowe oblicze normalności. Obecna zapaść gospodarcza należy do elementów niestabilnej epoki turbulencji, w której globalizacja i technologia całemu światu dają ogromne szanse, ale także stwarzają gigantyczne ryzyko. Ten świat rozciera na miazgę nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, które potrafiły przewidzieć potencjalne zagrożenia i szybko na nie zareagować.

Przerażenie budzi uświadomienie sobie, że gdy następuje chaos, nie mamy nawet listka figowego, za którym moglibyśmy się schować chyba że potrafimy chaos przewidzieć i odpowiednio zareagować, aby bezpiecznie przeprowadzić przezeń naszą firmę, nasz oddział, region lub departament. fragment książki

Dodaj do koszyka Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji

 

Osoby które kupowały "Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji

Spis treści

Dodaj do koszyka Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.