reklama - zainteresowany?

Certyfikaty produktowe i systemowe na rynku B2B - Onepress

Certyfikaty produktowe i systemowe na rynku B2B
ebook
Autor: Anna Wronka
ISBN: 978-8-3808-8575-2
stron: 264, Format: ebook
Data wydania: 2017-09-26
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 23,33 zł (poprzednio: 27,45 zł)
Oszczędzasz: 15% (-4,12 zł)

Dodaj do koszyka Certyfikaty produktowe i systemowe na rynku B2B

Tagi: Ekonomia | Sprzedaż

Złożoność i zmienność mikro- i makrootoczenia to kluczowe czynniki, które coraz częściej wymuszają stosowanie innych niż typowe nośników informacji w komunikacji na rynku B2B. W praktyce gospodarczej zarówno produktowe, jak i systemowe certyfikaty w sposób wiarygodny stanowią o jakości oferty, a także coraz częściej są integralnym elementem strategii rozwoju współczesnych podmiotów przemysłowych. Prezentowana monografia jest ciekawym i kompleksowym studium literaturowo-badawczym, w którym na podstawie pogłębionej analizy światowej literatury przedmiotu oraz wyników badań empirycznych wykazano istotną rolę certyfikatów w kontekście zachodzących dwustronnych procesów przepływu szeroko rozumianej informacji i w ramach budowania relacji w łańcuchach dostaw. Ponadto w książce poddano analizie aktualne dane z zakresu globalnej certyfikacji oraz wyznaczono kierunki jej dalszego rozwoju.

Ze względu na wysokie walory merytoryczne, poznawcze i aplikacyjne publikacja stanowi cenną pozycję, która może zainteresować pracowników naukowych, doktorantów, studentów kierunków ekonomicznych i technicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i MBA, jak również menedżerów i specjalistów z zakresu praktyki gospodarczej zajmujących się problematyką jakości, a w szczególności certyfikacji, na rynku B2B.

Dodaj do koszyka Certyfikaty produktowe i systemowe na rynku B2B

 

Osoby które kupowały "Certyfikaty produktowe i systemowe na rynku B2B", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Certyfikaty produktowe i systemowe na rynku B2B

Spis treści

Certyfikaty produktowe i systemowe na rynku B2B eBook -- spis treści

Wstęp 9

 

RozdziaÅ‚ 1. Jakość produktów i jej znaczenie na rynku 13

    1. Ewolucja pojÄ™cia jakoÅ›ci i próby jej definicji 13
      1. Geneza problematyki jakości 13
      2. Istota wspóÅ‚czesnego rozumienia pojÄ™cia jakoÅ›ci 18
    2. Czynniki wpÅ‚ywajÄ…ce na jakość produktów 22
      1. Cechy jakościowe produktu 22
      2. Koncepcja struktury produktu – próba umiejscowienia cech jakoÅ›ciowych 24
      3. Jakość usług i czynniki ją tworzące 27
      4. Proces postrzegania jakoÅ›ci wyrobów i usÅ‚ug 30
    3. Jakość jako wyróżnik konkurencyjnoÅ›ci 36
      1. Pojęcie konkurencyjności 36
      2. Strategie konkurowania 37
      3. Konkurowanie jakością 45

 

RozdziaÅ‚ 2. Wyróżniki komunikacji rynkowej 53

    1. Istota komunikacji 53
      1. Pojęcie komunikacji 53
      2. Modele komunikacji 55
      3. Procesowo-znaczeniowy wymiar komunikacji 61
    2. Komunikacja rynkowa 65
      1. Proces komunikacji rynkowej 65
      2. Etapy budowania strategii komunikacji rynkowej 67
    3. ŹródÅ‚a informacji o jakoÅ›ci w procesie komunikacji na rynku B2B 74
      1. Charakterystyka rynku B2B 74
      2. Proces zakupu dóbr przemysÅ‚owych 75
      3. Nośniki komunikacji na rynku B2B 80

 

RozdziaÅ‚ 3. Certyfikaty systemowe i produktowe jako szczególny rodzaj znaków w komunikacji rynkowej 89

    1. Uwarunkowania normatywne jakości i certyfikacji w Polsce 89
      1. Ocena zgodnoÅ›ci – dyrektywy nowego podejÅ›cia 90
      2. Ustawodawstwo krajowe z zakresu zarządzania jakością 93
    2. Certyfikaty produktowe jako nośniki informacji o jakości wyrobu na rynku B2B 102
      1. ZaÅ‚ożenia certyfikacji produktów 104
      2. Modele certyfikacji produktów 105
      3. Oznaczenie CE jako przykład obligatoryjnego certyfikatu produktowego 109
      4. Dobrowolne certyfikaty produktowe i ich znaczenie w procesie komunikacji na rynku B2B 114
      5. Marka jako nośnik informacji o jakości 129
    3. Certyfikaty systemów zarzÄ…dzania jako noÅ›niki informacji o jakoÅ›ci na rynku B2B 134
      1. Normatywne zaÅ‚ożenia systemów zarzÄ…dzania jakoÅ›ciÄ…, Å›rodowiskowego oraz bezpieczeÅ„stwa i higieny pracy 134
      2. Procedura certyfikacji systemowej 142
      3. Kierunki rozwoju certyfikacji systemów w Polsce i na Å›wiecie 147
    4. Znaczenie certyfikatów w relacjach z dostawcami 182
      1. Założenia marketingu relacyjnego 182
      2. Relacje z dostawcami w ramach łańcucha dostaw 184
      3. Znaczenie jakości w procesie zakupu dobra przemysłowego 193

 

RozdziaÅ‚ 4. Studia przypadków 201

    1. Studium przypadku A 201
    2. Studium przypadku B 204
    3. Studium przypadku C 207
    4. Studium przypadku D 209
    5. Studium przypadku E 213
    6. Studium przypadku F 216
    7. Studium przypadku G 218
    8. Studium przypadku H 221
    9. Podsumowanie wyników przeprowadzonych badaÅ„ – studia przypadków 223

 

Rozdział 5. Modelowa propozycja komunikacji jakości oferty na rynku B2B 229

 

Zakończenie 235

Bibliografia 239

Spis tabel 259

Spis rysunków 261

Spis wykresów 263

Dodaj do koszyka Certyfikaty produktowe i systemowe na rynku B2B

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.