reklama - zainteresowany?

Business Intelligence - Onepress

Business Intelligence
ebook
Autor: Jerzy Surma
ISBN: 9788301205515
stron: 152, Format: ebook
Data wydania: 2019-04-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 43,20 zł (poprzednio: 53,33 zł)
Oszczędzasz: 19% (-10,13 zł)

Dodaj do koszyka Business Intelligence

Tagi: Ekonomia

Książka jest owocem wieloletnich doÅ›wiadczeÅ„ autora w zakresie budowy inteligentnych systemów wspomagania decyzji zarówno w wymiarze badawczym, jak i praktycznych zastosowaÅ„ biznesowych. Przedstawiono w niej historiÄ™ powstania Business Intelligence, zdefiniowano to pojÄ™cie oraz dokonano przeglÄ…du zastosowaÅ„ tej koncepcji. Omówiono też problematykÄ™ hurtowni danych, która stanowi podstawowy element architektury systemów BI. Kilka rozdziaÅ‚ów dotyczy analityki biznesowej szczegóÅ‚owo omówiono w nich m.in. zastosowanie narzÄ™dzi BI do zarzÄ…dzania procesami biznesowymi i strategiÄ… firmy. Dużo miejsca poÅ›wiÄ™cono także zarzÄ…dzaniu informacjami strategicznymi, eksploracji danych oraz analizie danych osobowych i jej wykorzystaniu w marketingu bezpoÅ›rednim. PodsumowujÄ…c swoje rozważania, autor przedstawiÅ‚ model pokazujÄ…cy zwiÄ…zki zastosowaÅ„ systemów BI z potencjalnym wzrostem wartoÅ›ci firmy. KsiążkÄ™ uzupeÅ‚niajÄ… studia przypadku dotyczÄ…ce funkcjonowania hipotetycznej sieci sklepów, a także listy polecanych lektur i starannie dobranych adresów stron WWW. Autor stworzyÅ‚ stronÄ™ WWW, na której zamieÅ›ciÅ‚ materiaÅ‚y dodatkowe oraz udostÄ™pniÅ‚ forum umożliwiajÄ…ce dyskusjÄ™ z nim samym oraz z innymi czytelnikami książki. Jako podrÄ™cznik akademicki publikacja jest skierowana gÅ‚ównie do studentów kierunków ekonomicznych i politechnicznych, sÅ‚uchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich oraz wykÅ‚adowców. Na pewno jednak zainteresuje również menedżerów, konsultantów i doradców, a także wszystkich, których zajmuje zagadnienie sztucznej inteligencji. Zobacz BLOG AUTORA poÅ›wiÄ™cony książce: http://www.surma.edu.pl/

Dodaj do koszyka Business Intelligence

 

Osoby które kupowały "Business Intelligence", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Business Intelligence

Spis treści

Business Intelligence eBook -- spis treści

  • OkÅ‚adka
  • Strona tytuÅ‚owa
  • Strona redakcyjna
  • Spis treÅ›ci
  • WstÄ™p
  • RozdziaÅ‚ 1. Wprowadzenie do Business Intelligence
    • 1.1. Historia powstania BI
    • 1.2. BI jako samodzielna dziedzina
    • 1.3. BI a zarzÄ…dzanie firmÄ…
    • 1.4. PrzeglÄ…d zastosowaÅ„ BI w wybranych obszarach biznesowych
    • Studium przypadku (część 1)
  • RozdziaÅ‚ 2. Hurtownie danych
    • 2.1. Wprowadzenie
    • 2.2. Definicja hurtowni danych
    • 2.3. Model logiczny - schemat gwiaździsty
    • 2.4. ŹródÅ‚a danych
    • 2.5. Wybrane aspekty projektowania hurtowni danych
    • Studium przypadku (część 2)
  • RozdziaÅ‚ 3. Podstawy analityki biznesowej
    • 3.1. Raportowanie i analiza danych
      • 3.1.1. Wprowadzenie
      • 3.1.2. Przetwarzanie analityczne on-line
      • 3.1.3. Model danych
      • 3.1.4. Podstawowe operacje analizy danych wielowymiarowych
    • Studium przypadku (część 3)
    • 3.2. ZarzÄ…dzanie informacjÄ…
      • 3.2.1. Wprowadzenie
      • 3.2.2. Informacja zarzÄ…dcza
    • Studium przypadku (część 4)
      • 3.2.3. Informacja strategiczna
  • RozdziaÅ‚ 4. Zaawansowana analityka biznesowa
    • 4.1. Wprowadzenie
    • 4.2. Klasyfikacja
    • Studium przypadku (część 5)
    • 4.3. Grupowanie
    • 4.4. Odkrywanie reguÅ‚ asocjacyjnych
    • 4.5. Inne metody
    • 4.6. PrzeglÄ…d wybranych zastosowaÅ„ BI w zakresie eksploracji danych
    • Studium przypadku (część 6)
  • RozdziaÅ‚ 5. Analityka wokóÅ‚ klienta
    • 5.1. Wprowadzenie
    • 5.2. Customer Intelligence
    • 5.3. Personalizacja komunikatu marketingowego
    • 5.4. U progu rewolucji
  • RozdziaÅ‚ 6. Business Intelligence a zarzÄ…dzanie wartoÅ›ciÄ… przedsiÄ™biorstwa
    • 6.1. KapitaÅ‚ informacyjny w kreowaniu wartoÅ›ci firmy
      • 6.1.1. Aktywa niematerialne
      • 6.1.2. KapitaÅ‚ informacyjny
    • Studium przypadku (część 7)
    • 6.2. Zarys metodyki wdrożeniowej
    • 6.3. Poziomy wsparcia procesów biznesowych
      • 6.3.1. Automatyzacja
      • 6.3.2. Usprawnianie
      • 6.3.3. Nowy proces
      • 6.3.4. Podsumowanie
    • 6.4. Problem estymacji zwrotu z inwestycji wdrożeÅ„ BI
    • 6.5. ZarzÄ…dzanie zmianÄ… i rola kapitaÅ‚u ludzkiego
    • 6.6. Uwagi koÅ„cowe
    • Studium przypadku (część 8)
  • ZakoÅ„czenie
  • Literatura
  • O autorze
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Business Intelligence

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.