reklama - zainteresowany?

Budowanie zaangażowania pracowników. Zestaw narzędzi - Onepress

Budowanie zaangażowania pracowników. Zestaw narzędzi
Autor: McGee Rita, Rennie Ann
Tłumaczenie: Grala-Kowalska Magdalena, Komorowska Marta
ISBN: 978-8-3264-1650-7
stron: 410, okładka: twarda
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 110,57 zł (poprzednio: 128,57 zł)
Oszczędzasz: 14% (-18,00 zł)

Dodaj do koszyka Budowanie zaangażowania pracowników. Zestaw narzędzi

Tagi: Zasoby ludzkie (HR)

Książka zawiera zestaw 58 nowoczesnych narzędzi i sposobów podejścia do budowania zaangażowania pracowników. Zamieszczone w niej materiały w sposób kompleksowy przedstawiają proces budowania zaangażowania - począwszy od rozpoznania potrzeb danej organizacji, poprzez określenie strategii budowania zaangażowania i wdrażanie jej w życie, po stworzenie zaangażowanego przedsiębiorstwa, umiejącego rozwijać się i uczyć.

Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na kluczowe pytania:
Jakie elementy są potrzebne do budowania zaangażowania pracowników?
W jaki sposób specjaliści ds. HR i konsultanci mogą pomóc w osiągnięciu zaangażowania?
Kto powinien włączyć się w ten proces?

Szczegółowe wytyczne zawarte w książce pozwalają na skuteczne zastosowanie zaproponowanych narzędzi we własnej organizacji.



Dodaj do koszyka Budowanie zaangażowania pracowników. Zestaw narzędzi

 

Osoby które kupowały "Budowanie zaangażowania pracowników. Zestaw narzędzi", wybierały także:

  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedz
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy
  • Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim

Dodaj do koszyka Budowanie zaangażowania pracowników. Zestaw narzędzi

Spis treści

Dodaj do koszyka Budowanie zaangażowania pracowników. Zestaw narzędzi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.