Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów - Onepress

ISBN: 978-8-3011-8376-9
Format: ebook
Data wydania: 2017-01-27
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 11,92 zł (poprzednio: 14,90 zł)
Oszczędzasz: 20% (-2,98 zł)
Blogi polskie i zagraniczne przeszły wiele zmian, zarówno w zakresie samej koncepcji prowadzenia bloga (cele, strategia), autorów (pod względem konkretnych osób, a także liczby autorów piszących w imieniu firmy), wykorzystywanych platform technologicznych i funkcjonalnych (np. Wordpress, Blogger, Typad czy dedykowanych, autorskich rozwiązań), jak i adresu www, pod jakim funkcjonuje firmowy blog. Autor podpowiada, przedstawiając konkretne przykłady, jak prowadzić firmy blog, aby było to efektywne. Poznaj najnowsze trendy, najskuteczniejsze wpisy, najlepsze przykłady.
Osoby które kupowały "Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)