Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów - Onepress

ISBN: 978-8-3011-8376-9
Format: ebook
Data wydania: 2017-01-27
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 11,92 zł (poprzednio: 14,90 zł)
Oszczędzasz: 20% (-2,98 zł)
Blogi polskie i zagraniczne przeszÅ‚y wiele zmian, zarówno w zakresie samej koncepcji prowadzenia bloga (cele, strategia), autorów (pod wzglÄ™dem konkretnych osób, a także liczby autorów piszÄ…cych w imieniu firmy), wykorzystywanych platform technologicznych i funkcjonalnych (np. Wordpress, Blogger, Typad czy dedykowanych, autorskich rozwiÄ…zaÅ„), jak i adresu www, pod jakim funkcjonuje firmowy blog. Autor podpowiada, przedstawiajÄ…c konkretne przykÅ‚ady, jak prowadzić firmy blog, aby byÅ‚o to efektywne. Poznaj najnowsze trendy, najskuteczniejsze wpisy, najlepsze przykÅ‚ady.
Osoby które kupowały "Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post 67,73 zł, (14,90 zł -78%)