Bliżej praktyki - wzajemne inspiracje nauki i biznesu - Onepress
ISBN: 978-8-3796-9692-5
stron: 150, Format: ebook
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 16,49 zł (poprzednio: 19,87 zł)
Oszczędzasz: 17% (-3,38 zł)
Książka jest zbiorem studiów przypadków i refleksji. Powstała w wyniku inspiracji wykładami prowadzonymi dla studentów Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego w ramach cyklu „Bliżej praktyki”. Te z kolei były następstwem bardzo dużego zainteresowania studentów wykładami organizowanymi przez członków funkcjonującej na wydziale Rady Biznesu. Tematy trzech cykli wykładów obejmowały aktualne zagadnienia z zakresu funkcjonowania gospodarki, ekonomii, inwestycji, finansów, zarządzania, a także zagadnienia społeczne. Dużą zaletą spotkań był bezpośredni kontakt z praktykami oraz zetknięcie się z prawdziwymi problemami biznesowymi. Rosnąca popularność wykładów przyczyniła się do rozwinięcia współpracy i spisania najciekawszych doświadczeń.
Książka doskonale wpisuje się w potrzeby i zainteresowania wszystkich zaangażowanych stron: uczelni (studentów, kadry akademickiej, władz), jak i pracodawców. Przynosi wymierne korzyści społeczności akademickiej i zacieśnia więzi między środowiskami. Współpraca daje dużą szansę wzmocnienia kontaktów i wymiany pomysłów. Stanowi dopełnienie nawiązanych relacji między uczelnią a praktyką gospodarczą.
Osoby które kupowały "Bliżej praktyki - wzajemne inspiracje nauki i biznesu", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- O współczesnych praktykach genderyzacji ciała 76,67 zł, (6,90 zł -91%)
Spis treści
Bliżej praktyki - wzajemne inspiracje nauki i biznesu eBook -- spis treści
Słowo wstępne – Jan Gajda 7
Wstęp – Paweł Starosta, Bożena Mikołajczyk 9
Bożena Mikołajczyk, Agnieszka Kurczewska – Historia i zasady funkcjonowania Rady Biznesu Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego UŁ 11
Arkadiusz Majsterek – A&A – dwadzieścia pięć lat firmy i pasji 31
Jacek Wyżnikiewicz, Aleksandra Zator – Comarch SA i uczelnie z województwa łódzkiego – współpraca na bazie praktyki 35
Sylwia Czerwińska, Beata Jaskuła, Monika Jędra-Legezińska, Marcelina Kietla, Agata Sech, Barbara Stolarska – Międzynarodowe Centrum Usług Zakupowych Philips jako przykład siły offshoringu w dobie globalizacji 47
Mieczysław Brunon Michalski – Jak zrodziła się łódzka Manufaktura (czyli prawdziwa historia procesu transformacji ZPB „Poltex”) 71
Piotr Ciski – Droga Cybercomu w Polsce, czyli budowa efektywnego modelu biznesowego spółki zależnej kapitałowo 135