reklama - zainteresowany?

Biznesplan w małej firmie - Onepress

Biznesplan w małej firmie
Autor: Colin Barrow, Paul Barrow, Robert Brown
Tytuł oryginału: The Business Plan Workbook, 4th Edition
Tłumaczenie: Ewa Dziekońska, Natalia Lemberger, Michał Lipa
ISBN: 83-7361-622-5
stron: 360, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2004-11-26
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Biznesplan w małej firmie

Tagi: Mała firma | Zarządzanie

Przygotuj biznesplan doskonały

  • Poznaj na praktycznych przykÅ‚adach procedury niezbÄ™dne do stworzenia biznesplanu
  • Wykorzystaj doÅ›wiadczenia i uwagi osób, które na co dzieÅ„ spotykajÄ… siÄ™ z biznesplanami
  • Przejdź przez wszystkie etapy tworzenia idealnego biznesplanu

Przygotowanie biznesplanu wydaje się banalnym zadaniem -- są to jednak pozory. Biznesplan okazuje się niezwykle ważny dla przyszłości każdego przedsiębiorstwa: jest potrzebny do zebrania środków finansowych na realizację nowych przedsięwzięć i ma strategiczne znaczenie dla zarządów firm. Bez takiego planu żaden bank ani inwestor nie zechce rozważyć możliwości sfinansowania założenia lub rozwoju firmy. Idealny biznesplan, przyjmowany bez jakikolwiek uwag krytycznych, musi zawierać wiele informacji, których zebranie i przedstawienie w odpowiedniej formie wymaga dużego nakładu pracy.

Książka "Biznesplan. Podręcznik" to zbiór praktycznych i profesjonalnych wskazówek podanych w przystępnej i zilustrowanej przykładami formie. Książka ta, oparta na Programie Rozwoju Przedsiębiorczości Szkoły Zarządzania w Cranfield, składa się z dwudziestu zadań zawierających przykłady i ćwiczenia pomocne przy tworzeniu własnego biznesplanu. Wykonując je, poznasz kolejne etapy przygotowywania biznesplanu.

  • Badania rynku
  • Analiza konkurencji
  • Budowanie strategii firmy
  • Promocja i reklama
  • Prognozowanie sprzedaży
  • Finanse przedsiÄ™biorstwa

Chcesz zyskać przewagę na rynku?
Zacznij od dobrego biznesplanu.

Dodaj do koszyka Biznesplan w małej firmie

 

Osoby które kupowały "Biznesplan w małej firmie", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • PuÅ‚apki small biznesu. 133 mity, które niszczÄ… TwojÄ… firmÄ™
  • Inteligencja finansowa. Co kryjÄ… liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II

Dodaj do koszyka Biznesplan w małej firmie

Spis treści

Biznesplan w ma

Dodaj do koszyka Biznesplan w małej firmie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.