Biznesplan w 10 krokach. Przewodnik od pomysłu do wdrożenia - Onepress
ISBN: 978-8-3756-1314-8
stron: 280, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 35,06 zł (poprzednio: 44,38 zł)
Oszczędzasz: 21% (-9,32 zł)
Książka stanowi przewodnik po problematyce związanej z opracowaniem biznesplanu. Jego podstawowym celem jest ułatwienie czytelnikowi przygotowania dokumentu, który będzie zawierał logiczny i spójny opis pomysłu na prowadzenie działalności gospodarczej, przedstawiał jego podstawowe założenia oraz sposoby ich realizacji.Biznesplan jest narzędziem, które pozwoli realistycznie ocenić wykonalność planowanego przedsięwzięcia oraz określić warunki, których spełnienie jest konieczne na etapie jego wdrożenia. Zastosowanie biznesplanu nie kończy się na etapie wdrożenia przedsięwzięcia, gdyż w trakcie jego realizacji umożliwia monitorowanie stopnia osiągnięcia założonych celów, a zatem ułatwia też wprowadzenie niezbędnych korekt.
Przewodnik został podzielony na 10 rozdziałów, które opisują kolejne kroki prowadzące do opracowania skutecznego biznesplanu. Obejmują one m.in.: przygotowanie do sporządzenia biznesplanu, opis koncepcji przedsięwzięcia, zasady sporządzania planu strategicznego, planów dziedzinowych oraz przekształcenie ich w plan finansowy zawierający zestaw analiz finansowych.Przewodnik jest adresowany do szerokiego grona czytelników: przedsiębiorców zamierzających zrealizować swoje pomysły oraz osób opracowujących biznesplany i oceniających plany działania.
Integralną częścią przewodnika są materiały pomocnicze zawarte w chmurze, dostępnej pod adresem http://jerzyskrzypek.pl
Czytelnik znajdzie w niej teksty oraz prezentacje stanowiące podsumowanie problematyki zawartej w odpowiednim rozdziale przewodnika. W chmurze znajdują się również aplikacje komputerowe, ułatwiające wykonanie analizy strategicznej oraz modelu finansowego wraz z kompletem wyników analiz finansowych. Ponadto czytelnik znajdzie tam szablony ułatwiające przygotowanie własnego biznesplanu czy studium wykonalności.
Jerzy T. Skrzypek – doktor nauk ekonomicznych, pracownik Katedry Ekonometrii i BadaÅ„ Operacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Praktyk
w dziedzinie sporządzania biznesplanów, w tym planów finansowych, wykorzystywanych także przy opracowywaniu wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy unijnych. Wykładowca na kursach i treningach menedżerskich z zakresu szeroko rozumianej przedsiębiorczości.
Osoby które kupowały "Biznesplan w 10 krokach. Przewodnik od pomysłu do wdrożenia", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę 29,32 zł, (12,90 zł -56%)
- Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II 69,00 zł, (31,05 zł -55%)