reklama - zainteresowany?

Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press - Onepress

Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press
Autor: Harvard Business School Press
Tytuł oryginału: Creating a Business Plan (Pocket Mentor)
Tłumaczenie: Przemysław Janicki
ISBN: 978-83-246-1545-2
stron: 152, Format: 122x194, okładka: miękka
Data wydania: 2008-09-04
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,90 zł

Dodaj do koszyka Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press

Tagi: Mała firma

Działalność z przyszłością

  • Części skÅ‚adowe biznesplanu
  • Atrakcyjne przedstawienie firmy i jej potencjaÅ‚u
  • Streszczenie jako trzon dokumentu
  • Rodzaje analiz i planów
  • OkreÅ›lanie kamieni milowych
  • Elementy istotne dla inwestorów
  • Test na profesjonalny biznesplan

Oryginalne pomysły, profesjonalne narzędzia, klarowne wizje! Każde przedsięwzięcie biznesowe wymaga konkretnego planu, który pozwalałby zidentyfikować i wykorzystać bardziej lub mniej oczywiste możliwości biznesowe oraz ostrzegałby przed potencjalnymi pułapkami, czyhającymi w przyszłości. Bez względu na to, czy startujesz z nową firma, otwierasz kolejną linię produkcyjną, czy zabierasz się za następny projekt -- Twój dobrze przygotowany biznesplan będzie dla Ciebie niezastąpioną mapą po trudnym terenie, jakim jest każdy rynek.

Biznesplan zwykle nie jest przygotowywany tylko dla potrzeb Twoich i Twojego zespołu. Ten praco- i czasochłonny dokument ma za zadanie przyciągnąć uwagę potencjalnych inwestorów, zdobyć dotację na zaplanowane przez Ciebie przedsięwzięcie lub wywalczyć pożyczkę w banku.

Sprawdź:
  • w jaki sposób zdefiniować docelowy segment rynku;
  • jak oceniać skalÄ™ podejmowanego ryzyka i oczekiwanych zysków;
  • co sprawdzać u swoich konkurentów;
  • gdzie zdobywać Å›rodki finansowe dla Twojego przedsiÄ™wziÄ™cia.

Książki z serii "Osobisty Mentor" są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu -- te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Bądź menedżerem, który potrafi:
  • skutecznie sprzedawać swoje pomysÅ‚y;
  • konstruować logiczne biznesplany;
  • zwięźle przedstawiać skomplikowane informacje;
  • dokonywać analiz finansowych;
  • wykorzystywać narzÄ™dzia marketingu-mix.

Dodaj do koszyka Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press

 

Osoby które kupowały "Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • PuÅ‚apki small biznesu. 133 mity, które niszczÄ… TwojÄ… firmÄ™
  • Inteligencja finansowa. Co kryjÄ… liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II

Dodaj do koszyka Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press

Spis treści

Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press -- spis treści

Przesłanie mentora - znaczenie dobrze przygotowanego biznesplanu (7)

Tworzenie biznesplanu: Podstawy (11)

Zaczynamy (13)

  • Dlaczego warto mieć biznesplan? (14)
  • Co jest Twoim celem? (15)
  • Kim sÄ… odbiorcy Twojego biznesplanu? (16)
  • Jakiego rodzaju informacji bÄ™dziesz potrzebowaÅ‚? (18)

Anatomia biznesplanu (23)

  • WstÄ™p, część zasadnicza i zaÅ‚Ä…czniki (24)
  • Typowy ukÅ‚ad biznesplanu (24)

Okładka i spis treści (27)

  • Projektowanie okÅ‚adki (28)
  • Przygotowywanie spisu treÅ›ci (28)

Streszczenie (29)

  • Jakie informacje powinny znaleźć siÄ™ w streszczeniu? (30)
  • Streszczenie formalne (31)
  • Streszczenie jako sposób wyrażenia misji (32)

Opis przedsięwzięcia (35)

  • Prezentacja koncepcji biznesowej (36)
  • UwzglÄ™dnianie istotnych szczegółów przedsiÄ™wziÄ™cia (37)
  • PodkreÅ›lenie zalet produktu czy usÅ‚ugi (38)

Analiza otoczenia biznesowego (41)

  • PojÄ™cie branży i rynku (42)
  • Jak stawiać wÅ‚aÅ›ciwe pytania (43)

Opis branży (45)

  • Charakterystyka produktów i usÅ‚ug wytwarzanych przez podmioty z branży (46)
  • OkreÅ›lanie rozmiarów branży (47)
  • Identyfikacja kluczowych trendów (47)
  • Przewidywanie barier wejÅ›cia na rynek (48)

Analiza konkurencji (53)

  • Identyfikacja konkurentów (54)
  • Jak wyróżnić siÄ™ na tle konkurentów (55)
  • Jakie zagrożenia wynikajÄ… z konkurencji (55)

Analiza rynkowa (63)

  • Ocena rozmiarów rynku i jego potencjaÅ‚u wzrostu (64)
  • Definiowanie rynków docelowych (65)
  • WymieÅ„ unikalne cechy swojej oferty (65)

Plan marketingowy (71)

  • Plan marketingowy jako mapa drogowa (72)
  • Tworzenie planu marketingowego (73)
  • Kompozycja marketingowa (marketing mix) (76)

Plan operacyjny (85)

  • Co to sÄ… operacje (86)
  • Czym jest próg rentownoÅ›ci (87)
  • Identyfikacja pozostaÅ‚ych czynników sukcesu (87)

Prezentacja zespołu (91)

  • Opis kwalifikacji czÅ‚onków zespoÅ‚u (92)
  • Prezentacja zespoÅ‚u jako wspólnoty (94)

Plan finansowy (97)

  • Kryteria oceny biznesplanu (98)
  • Wyszczególnienie Twoich potrzeb kapitaÅ‚owych (99)
  • Tworzenie prognoz finansowych (101)
  • Prezentacja zaÅ‚ożeÅ„ (102)
  • Analiza progu rentownoÅ›ci (104)
  • Szacowanie ryzyka i zysku (104)
  • Prognozowanie stóp zwrotu (106)

Załączniki i lista punktów zwrotnych (109)

  • Czemu sÅ‚użą zaÅ‚Ä…czniki (110)
  • OkreÅ›lanie punktów zwrotnych (110)

Wskazówki i narzędzia (113)

Narzędzia do tworzenia biznesplanu (114)

Sprawdź się (129)

Zalecana literatura (137)

Źródła (143)

Dodaj do koszyka Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.