reklama - zainteresowany?

Biznes i futbol - Onepress

Biznes i futbol
Autor: Theo Theobald, Cary Cooper
Tytuł oryginału: Business and the Beautiful Game
Tłumaczenie: Monika Szczęsny
ISBN: 83-246-0434-0
stron: 192, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2006-06-22
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,00 zł

Dodaj do koszyka Biznes i futbol

Tagi: Zasoby ludzkie (HR)

Metody trenerów brytyjskiego futbolu.
Poznaj je i zastosuj na własnym biznesowym boisku

  • Sprawdź, czy masz predyspozycje do kierowania zespołem
  • Jak wytworzyć w zespole pasję -- paliwo wspólnych osiągnięć
  • Jak zbudować zgrany zespół i zapanować nad nim w chwilach kryzysu

To opowieść o czystej grze i zwyciężaniu tam, gdzie inni tracą nerwy i załamują się. O tym, jak ważne są: pasja, ambicja, solidny trening i praca zespołowa. O tym, jak umiejętności i rozsądna taktyka wygrywają z przeciwnościami losu i chwytami poniżej pasa. Ta książka jest doświadczeniem, jakie trenerzy i kapitanowie pierwszoligowych brytyjskich drużyn mogą wnieść do Twojej codziennej pracy.

Autorzy zaglądają za kulisy zarządzania klubami sportowymi. Pokazują, jak trenerzy-menedżerowie pozyskują nowe talenty, budują wśród członków zespołu wiarę we własne siły, ustanawiają ambitne cele i skłaniają ludzi do maksymalnego zaangażowania i wysiłku. Dowiedz się, jak zastosować te wypracowane metody na własnym boisku:

  • wybór składu drużyny: jak szukać współpracowników mających umiejętności i ducha walki,
  • doskonalenie zespołu: trening umiejętności i "oświecony" HR,
  • budowanie zasad dobrej pracy zespołowej: otwartość, uczciwość, zaangażowanie i ambicja,
  • pokonywanie destruktywnych emocji i wprowadzanie dyscypliny w zespole,
  • równoważenie emocji w zespole, gdy napięcie i stres biorą górę nad rozsądkiem,
  • komunikacja w zespole: słuchanie, mowa ciała, informacje zwrotne.

Chcesz zbudować silny i zmotywowany zespół?
Koniecznie przeczytaj tę książkę!

Dodaj do koszyka Biznes i futbol

Spis treści

Biznes i futbol -- spis tre

Dodaj do koszyka Biznes i futbol

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.