reklama - zainteresowany?

Big Data - Onepress

Big Data
mp3
Autor: VictorMayer-Schonberger Kenneth Cukier
Tłumaczenie: Michał Głatki
ISBN: 978-83-774-6912-5
Format: mp3
Data wydania: 2015-07-31
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 44,90 zł

Dodaj do koszyka Big Data

Tagi: Ekonomia | ZarzÄ…dzanie

Big Data – dane zmieniajÄ… siÄ™ w zÅ‚oto.

Otaczają nas o ogromne ilości danych, których analiza prowadzi do nowej wiedzy.
Dane są wszędzie, w niespotykanych ilościach. Pozornie, ale tylko pozornie, tworzą szum informacyjny, jeden wielki elektroniczny śmietnik. Wydaje się, że jest ich gigantyczny nadmiar.

Jak czytamy w książce:
- Google przetwarza codziennie niewyobrażalną liczbę ponad 24 petabajtów danych,
- Facebook co godzinÄ™ dostaje do przetworzenia ponad 10 milionów nowych fotografii, a jego użytkownicy każdego dnia klikajÄ… na przycisk „lubiÄ™ to” lub komentujÄ… coÅ› prawie trzy miliardy razy, informujÄ…c mimowolnie Å›wiat o swoich preferencjach,
- 800 milionów użytkowników serwisu YouTube co sekundę dodaje godzinę nowych filmów,
- liczba wiadomości na Twitterze rośnie co roku o około 200 procent.

Autorzy Big Data pokazujÄ…, że wystarczy mieć wiedzÄ™ i odpowiednie narzÄ™dzia, by móc poddać dane analizie, zbadać korelacje miÄ™dzy nimi i dowiedzieć siÄ™ wszystkiego o wszystkim. Dane mogÄ… wtedy pomóc zmieniać Å›wiat, a także – same zmienić siÄ™ w zÅ‚oto.

W dzisiejszych czasach zamiast z fusów można wróżyć z dostępnych wszędzie informacji. Różnica jest taka, że wróżby z danych się sprawdzają.

Viktor Mayer-Schönberger – profesor w dziaÅ‚ajÄ…cym w ramach Uniwersytetu Oksfordzkiego Oxford Internet Institute, gdzie zajmuje siÄ™ problematykÄ… nadzoru i regulowania internetu. Powszechnie szanowany autorytet w dziedzinie big data, autor ponad stu artykułów i oÅ›miu książek – ostatnia z nich to Delete: The Virtue of Forgetting in the Digital Age. Doradza wielu korporacjom i organizacjom na caÅ‚ym Å›wiecie, miÄ™dzy innymi firmie Microsoft i Åšwiatowemu Forum Ekonomicznemu.

Kenneth Cukier jest redaktorem „Economist” zajmujÄ…cym siÄ™ gospodarkÄ… i nowymi technologiami oraz cenionym komentatorem zjawiska big data. Jego artykuÅ‚y dotyczÄ…ce biznesu i gospodarki pojawiÅ‚y siÄ™ miÄ™dzy innymi w dziennikach „New York Times” i „Financial Times”.


Dodaj do koszyka Big Data

 

Osoby które kupowały "Big Data", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Big Data

Spis treści

Dodaj do koszyka Big Data

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.