Behawioralne finanse przedsiębiorstw. Podstawowe podejścia i koncepcje - Onepress

ISBN: 9788375259575
okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 50,40 zł (poprzednio: 58,60 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,20 zł)
Jedna z największych zmian, jaka zaszła w ramach rozwoju nauki o finansach na przełomie XX i XXI wieku, polega na wzroście zainteresowania finansami behawioralnymi. Ten obszar badawczy, wiążący ze sobą wiedzę przede wszystkim z zakresu finansów i psychologii, zyskał na znaczeniu w całym świecie, stanowiąc wyzwanie dla dominującej dotychczas neoklasycznej teorii finansów.
W pracy dokonano przeglądu uwarunkowań, które wpływają na zarządzanie finansami przedsiębiorstw w podstawowych grupach decyzji podejmowanych w spółce, począwszy od decyzji o budżetowaniu inwestycji, poprzez finansowanie i politykę dywidendy aż do zarządzania kapitałem obrotowym.
Osoby które kupowały "Behawioralne finanse przedsiębiorstw. Podstawowe podejścia i koncepcje", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)