Bancassurance. Sprzedaż produktów bankowo-ubezpieczeniowych. Rozdział 2. Analiza powiązań bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance w wybranych krajach europejskich - Onepress

ISBN: 978-83-7941-031-6
stron: 104, Format: ebook
Data wydania: 2008-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 3,62 zł (poprzednio: 4,26 zł)
Oszczędzasz: 15% (-0,64 zł)
Poruszane w książce zagadnienia pomogą znaleźć Czytelnikowi odpowiedzi na wiele pytań dotyczących powiązań bankowo-ubezpieczeniowych. W tym kontekście szczególnie cenne wydają się być następujące obszary opracowania: uporządkowanie pojęć z zakresu połączeń instytucji finansowych, w tym zdefiniowanie terminu "bancassurance", specyfikacja rodzajów powiązań instytucji bankowych i ubezpieczeniowych w zakresie realizacji strategii bancassurance, prezentacja występujących w Polsce związków bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance z wyodrębnieniem współpracy o charakterze podmiotowym i przedmiotowym, próba oceny pierwszych efektów działalności bancassurance prowadzonej przez banki komercyjne, dokonana zarówno z punktu widzenia osiąganych korzyści, jak i zagrożeń generowanych podczas realizacji tej strategii, wskazanie czynników warunkujących sukces bancassurance.
Osoby które kupowały "Bancassurance. Sprzedaż produktów bankowo-ubezpieczeniowych. Rozdział 2. Analiza powiązań bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance w wybranych krajach europejskich", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)