Bancassurance. Sprzedaż produktów bankowo-ubezpieczeniowych. Rozdział 1. Powiązania banków komercyjnych z firmami ubezpieczeniowymi - Onepress
ISBN: 978-83-7941-030-9
stron: 70, Format: ebook
Data wydania: 2008-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 3,62 zł (poprzednio: 4,26 zł)
Oszczędzasz: 15% (-0,64 zł)
Poruszane w książce zagadnienia pomogÄ… znaleźć Czytelnikowi odpowiedzi na wiele pytaÅ„ dotyczÄ…cych powiÄ…zaÅ„ bankowo-ubezpieczeniowych. W tym kontekÅ›cie szczególnie cenne wydajÄ… siÄ™ być nastÄ™pujÄ…ce obszary opracowania: uporzÄ…dkowanie pojęć z zakresu poÅ‚Ä…czeÅ„ instytucji finansowych, w tym zdefiniowanie terminu "bancassurance", specyfikacja rodzajów powiÄ…zaÅ„ instytucji bankowych i ubezpieczeniowych w zakresie realizacji strategii bancassurance, prezentacja wystÄ™pujÄ…cych w Polsce zwiÄ…zków bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance z wyodrÄ™bnieniem współpracy o charakteÂrze podmiotowym i przedmiotowym, próba oceny pierwszych efektów dziaÅ‚alnoÅ›ci bancassurance prowadzonej przez banki komercyjne, dokonana zarówno z punktu widzenia osiÄ…Âganych korzyÅ›ci, jak i zagrożeÅ„ generowanych podczas realizacji tej strategii, wskazanie czynników warunkujÄ…cych sukces bancassurance.
Osoby które kupowały "Bancassurance. Sprzedaż produktów bankowo-ubezpieczeniowych. Rozdział 1. Powiązania banków komercyjnych z firmami ubezpieczeniowymi", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)