Badanie rynku - Onepress
ebook
Autor: MichaISBN: 9788301217938
stron: 736, Format: ebook
Data wydania: 2021-04-27
Ksi臋garnia: Onepress
Cena ksi膮偶ki: 175,20 z艂 (poprzednio: 219,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 20% (-43,80 z艂)
Tagi: Ekonomia
Osoby kt贸re kupowa艂y "Badanie rynku", wybiera艂y tak偶e:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 z艂
- Rozw 0,00 z艂
- Metody ilo 0,00 z艂
- ABC wsp 0,00 z艂
- Mikroekonomia dla bystrzak贸w 39,67 z艂, (11,90 z艂 -70%)
Spis tre艣ci
Badanie rynku eBook -- spis tre艣ci
- Ok艂adka
- Strona tytu艂owa
- Strona redakcyjna
- Spis tre艣ci
- Czym jest badanie rynku?
- Wst臋p. Dlaczego powsta艂a ta ksi膮偶ka? Micha艂 Jan Lutosta艅ski
- I. Badania rynku, czyli jak zrozumie膰 konsumenta - Patrycja Prochera, Micha艂 Jan Lutosta艅ski
- Elementy procesu badawczego
- II. Rynek badawczy, organizacja pracy agencji badawczej i zarz膮dzanie projektami badawczymi - Katarzyna Archanowicz-Kudelska
- III. Dob贸r pr贸by i wa偶enie w badaniach offline i online - Marcin B膮gard, Micha艂 Dubrawski
- IV. Wizualizacja wynik贸w bada艅 i raportowanie - Mateusz Galica, Kuba Piwowar, Adam Polasz
- V. Prezentowanie wynik贸w bada艅 - Micha艂 Jan Lutosta艅ski, Jacek Wasilewski
- VI. Zarz膮dzanie wynikami bada艅 w organizacji - Tomasz J臋drkiewicz, Adam Polasz
- VII. Etyka w badaniach opinii i rynku - Katarzyna Archanowicz-Kudelska
- Metody badawcze
- VIII. Jak dobrze zrobi膰 kwestionariusz? - Tomasz Dulinicz, Anna Martenka
- IX. Badania jako艣ciowe klasyczne metody FGI oraz IDI - Beata R膮bi艅ska, Piotr Ci膮膰ka
- X. Badania eksploracyjne - Pawe艂 Pawi艅ski
- XI. Podej艣cie etnograficzne w badaniach rynku - Izabela Rudak, Pawe艂 Krzyworzeka
- XII. Semiotyka w badaniach i analizach marketingowych - Krzysztof Polak
- XIII. Badania neuromarketingowe - Jacek Kowalski, Beata Paw艂owska, Ewelina Omieci艅ska
- XIV. Spo艂eczno艣ci badawcze online - Piotr Idzik, Natalia Kicina
- XV. Badanie trend贸w konsumenckich - Barbara Fr膮tczak-Rudnicka
- XVI. Ekonomia behawioralna, badania behawioralne - Agnieszka 艁ebkowska, Micha艂 Protasiuk
- XVII. Badanie narracyjne - Jacek Wasilewski
- Zastosowanie bada艅 w praktyce
- XVIII. Potrzeby i insighty - Micha艂 Kociankowski
- XIX. Badania kondycji marki i trackingi konsumenckie - Ma艂gorzata Grabowska-Elzanowska, Marek Biskup, Patryk Polkowski
- XX. Badania koncept贸w i innowacji - Anna Gor膮czka, Micha艂 Protasiuk
- XXI. Badanie opakowa艅 - Micha艂 Jan Lutosta艅ski, Dorota Zacharska
- XXII. Badania sensoryczne produkt贸w - Mateusz Kosmala
- XXIII. Badania cen - Maria Otmar-Szyma艅ska, Rafa艂 Neska
- XXIV. Badania satysfakcji konsument贸w - Arkadiusz W贸dkowski, Grzegorz Kosi艅ski
- XXV. Badania skuteczno艣ci komunikacji reklamowej - Pawe艂 Ciacek, Micha艂 Kociankowski, Gabriel Matwiejczyk
- XXVI. Badania shopperowe - Anna Gor膮czka, Artur Czajka
- XXVII. Badania s艂u偶膮ce segmentacji rynku, czyli jak wyr贸偶ni膰 i opisa膰 swoj膮 grup臋 docelow膮 - Anna Forycka-Zawadka, Anna Karczmarczuk
- XXVIII. Badania w projektowaniu do艣wiadcze艅 - Agnieszka Sz贸stek, Katarzyna Gawlik
- XXIX. Badania w procesach projektowania us艂ug - Julia Dziubecka, Grzegorz M艂ynarski
- XXX. Sonda偶e opinii publicznej i badania spo艂eczne - Marcin Herrmann, Piotr Tadeusz Kwiatkowski
- Jaka jest przysz艂o艣膰 bada艅?
- XXXI. Rola bada艅 w 艣wiecie big data - Micha艂 Protasiuk
- Zako艅czenie. Przysz艂o艣膰 bada艅
- S艂ownik badawczy
- Autorzy
- Przypisy