reklama - zainteresowany?

Badanie rynku - Onepress

Badanie rynku
ebook
Autor: Micha
ISBN: 9788301217938
stron: 736, Format: ebook
Data wydania: 2021-04-27
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 175,20 z艂 (poprzednio: 219,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 20% (-43,80 z艂)

Dodaj do koszyka Badanie rynku

Tagi: Ekonomia

To ksi

Dodaj do koszyka Badanie rynku

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Badanie rynku", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzak贸w

Dodaj do koszyka Badanie rynku

Spis tre艣ci

Badanie rynku eBook -- spis tre艣ci

  • Ok艂adka
  • Strona tytu艂owa
  • Strona redakcyjna
  • Spis tre艣ci
  • Czym jest badanie rynku?
    • Wst臋p. Dlaczego powsta艂a ta ksi膮偶ka? Micha艂 Jan Lutosta艅ski
    • I. Badania rynku, czyli jak zrozumie膰 konsumenta - Patrycja Prochera, Micha艂 Jan Lutosta艅ski
  • Elementy procesu badawczego
    • II. Rynek badawczy, organizacja pracy agencji badawczej i zarz膮dzanie projektami badawczymi - Katarzyna Archanowicz-Kudelska
    • III. Dob贸r pr贸by i wa偶enie w badaniach offline i online - Marcin B膮gard, Micha艂 Dubrawski
    • IV. Wizualizacja wynik贸w bada艅 i raportowanie - Mateusz Galica, Kuba Piwowar, Adam Polasz
    • V. Prezentowanie wynik贸w bada艅 - Micha艂 Jan Lutosta艅ski, Jacek Wasilewski
    • VI. Zarz膮dzanie wynikami bada艅 w organizacji - Tomasz J臋drkiewicz, Adam Polasz
    • VII. Etyka w badaniach opinii i rynku - Katarzyna Archanowicz-Kudelska
  • Metody badawcze
    • VIII. Jak dobrze zrobi膰 kwestionariusz? - Tomasz Dulinicz, Anna Martenka
    • IX. Badania jako艣ciowe klasyczne metody FGI oraz IDI - Beata R膮bi艅ska, Piotr Ci膮膰ka
    • X. Badania eksploracyjne - Pawe艂 Pawi艅ski
    • XI. Podej艣cie etnograficzne w badaniach rynku - Izabela Rudak, Pawe艂 Krzyworzeka
    • XII. Semiotyka w badaniach i analizach marketingowych - Krzysztof Polak
    • XIII. Badania neuromarketingowe - Jacek Kowalski, Beata Paw艂owska, Ewelina Omieci艅ska
    • XIV. Spo艂eczno艣ci badawcze online - Piotr Idzik, Natalia Kicina
    • XV. Badanie trend贸w konsumenckich - Barbara Fr膮tczak-Rudnicka
    • XVI. Ekonomia behawioralna, badania behawioralne - Agnieszka 艁ebkowska, Micha艂 Protasiuk
    • XVII. Badanie narracyjne - Jacek Wasilewski
  • Zastosowanie bada艅 w praktyce
    • XVIII. Potrzeby i insighty - Micha艂 Kociankowski
    • XIX. Badania kondycji marki i trackingi konsumenckie - Ma艂gorzata Grabowska-Elzanowska, Marek Biskup, Patryk Polkowski
    • XX. Badania koncept贸w i innowacji - Anna Gor膮czka, Micha艂 Protasiuk
    • XXI. Badanie opakowa艅 - Micha艂 Jan Lutosta艅ski, Dorota Zacharska
    • XXII. Badania sensoryczne produkt贸w - Mateusz Kosmala
    • XXIII. Badania cen - Maria Otmar-Szyma艅ska, Rafa艂 Neska
    • XXIV. Badania satysfakcji konsument贸w - Arkadiusz W贸dkowski, Grzegorz Kosi艅ski
    • XXV. Badania skuteczno艣ci komunikacji reklamowej - Pawe艂 Ciacek, Micha艂 Kociankowski, Gabriel Matwiejczyk
    • XXVI. Badania shopperowe - Anna Gor膮czka, Artur Czajka
    • XXVII. Badania s艂u偶膮ce segmentacji rynku, czyli jak wyr贸偶ni膰 i opisa膰 swoj膮 grup臋 docelow膮 - Anna Forycka-Zawadka, Anna Karczmarczuk
    • XXVIII. Badania w projektowaniu do艣wiadcze艅 - Agnieszka Sz贸stek, Katarzyna Gawlik
    • XXIX. Badania w procesach projektowania us艂ug - Julia Dziubecka, Grzegorz M艂ynarski
    • XXX. Sonda偶e opinii publicznej i badania spo艂eczne - Marcin Herrmann, Piotr Tadeusz Kwiatkowski
  • Jaka jest przysz艂o艣膰 bada艅?
    • XXXI. Rola bada艅 w 艣wiecie big data - Micha艂 Protasiuk
  • Zako艅czenie. Przysz艂o艣膰 bada艅
  • S艂ownik badawczy
  • Autorzy
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Badanie rynku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.