reklama - zainteresowany?

Badania nad naturą i przyczynami bogactwa narodów. Tom 1 - Onepress

Badania nad naturą i przyczynami bogactwa narodów. Tom 1
Autor: Smith Adam
ISBN: 978-8-3011-8417-9
stron: 504, okładka: miękka
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 66,21 zł (poprzednio: 78,82 zł)
Oszczędzasz: 16% (-12,61 zł)

Dodaj do koszyka Badania nad naturą i przyczynami bogactwa narodów. Tom 1

Tagi: Ekonomia

DÅ‚ugo oczekiwane wznowienie książki wydanej w Polsce w 1954 roku. Drugie polskie wydanie Bogactwa narodów przypomina dzieÅ‚o, które wywarÅ‚o nie tylko doniosÅ‚y wpÅ‚yw na myÅ›l i politykÄ™ ekonomicznÄ… koÅ„ca XVIII i pierwszej poÅ‚owy XIX stulecia zarówno w Anglii, jak i na caÅ‚ym Å›wiecie, ale staÅ‚o siÄ™ także ważnym ogniwem w rozwoju myÅ›li ekonomicznej.

DzieÅ‚o uważane jest za pierwszÄ… próbÄ™ naukowej analizy zjawisk ekonomicznych, a data jego wydania jest umownie przyjmowana za datÄ™ narodzin wspóÅ‚czesnej ekonomii. Książka jest pierwszym uporzÄ…dkowanym zbiorem argumentów na rzecz wolnego rynku. PoglÄ…dy w niej zaprezentowane stworzyÅ‚y fundamenty liberalizmu gospodarczego i stanowiÄ… do dziÅ› ważny punkt odniesienia wspóÅ‚czesnych teorii ekonomicznych. DzieÅ‚o skÅ‚ada siÄ™ z 2 tomów podzielonych na 5 części.

Wydanie drugie opatrzone zostało nową przedmową autorstwa prof. dr hab. Zdzisława Sadowskiego.

Adam Smith - brytyjski ekonomista żyjÄ…cy w XVIII wieku, uznawany za ojca ekonomii politycznej, jeden z twórców i gÅ‚ówny przedstawiciel klasycznej szkoÅ‚y w ekonomii.

 

Dodaj do koszyka Badania nad naturą i przyczynami bogactwa narodów. Tom 1

 

Osoby które kupowały "Badania nad naturą i przyczynami bogactwa narodów. Tom 1", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Badania nad naturą i przyczynami bogactwa narodów. Tom 1

Spis treści

Dodaj do koszyka Badania nad naturą i przyczynami bogactwa narodów. Tom 1

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.