reklama - zainteresowany?

Badania marketingowe w małej firmie - Onepress

Badania marketingowe w małej firmie
Autor: Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman
Tytuł oryginału: Market Research Made Easy
TÅ‚umaczenie: Magda Witkowska
ISBN: 83-7361-896-1
stron: 184, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2005-06-07
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Badania marketingowe w małej firmie

Tagi: Mała firma | Marketing

Poznaj skuteczne techniki planowania rozwoju firmy

  • Wybierz odpowiedniÄ… porÄ™ na badania marketingowe
  • Zaplanuj przebieg badaÅ„
  • Przeanalizuj wyniki i zaplanuj dalsze dziaÅ‚ania

Badania marketingowe są kluczowym elementem działania firmy, która chce znać oczekiwania klientów oraz bieżącą sytuację na rynku. Dostarczają informacji niezbędnych do wprowadzenia na rynek nowego produktu, rozwijania istniejącego oraz planowania polityki cenowej. W większości przypadków badania marketingowe zlecane są wyspecjalizowanym przedsiębiorstwom, jednak koszty takich zleceń często przekraczają możliwości finansowe małych firm. Tymczasem podstawowe badanie marketingowe to nic innego jak tylko sformułowanie odpowiedniej ankiety, znalezienie właściwej grupy docelowej i prawidłowa analiza wyników.

"Badania marketingowe w małej firmie" to podręcznik przeznaczony dla właścicieli małych przedsiębiorstw, którzy chcą przeprowadzić badania marketingowe we własnym zakresie. Przedstawia wszystkie informacje związane z tym procesem -- od wyboru odpowiedniej pory na badania, poprzez sposoby korzystania z istniejących danych i formułowanie pytań, aż po metody analizowania wyników zakończonych badań. W książce opisano również możliwości wykorzystania internetu do przeprowadzania badań marketingowych.

  • Cele badania rynku
  • ŹródÅ‚a informacji
  • Ustalanie kierunku badaÅ„
  • Korzystanie z różnych źródeÅ‚ danych
  • Internetowe badanie rynku
  • Wybór przedmiotu badaÅ„
  • Konstruowanie ankiety
  • Analiza i interpretacja wyników
  • Metody planowania badaÅ„ marketingowych

Dzięki tej książce dowiesz się, jak w prosty sposób przeprowadzić niezbędne badania rynku -- dzięki nim wybierzesz taki kierunek, który doprowadzi Cię do sukcesu.

Dodaj do koszyka Badania marketingowe w małej firmie

 

Osoby które kupowały "Badania marketingowe w małej firmie", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • PuÅ‚apki small biznesu. 133 mity, które niszczÄ… TwojÄ… firmÄ™
  • Inteligencja finansowa. Co kryjÄ… liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II

Dodaj do koszyka Badania marketingowe w małej firmie

Spis treści

Badania marketingowe w ma

Dodaj do koszyka Badania marketingowe w małej firmie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.