reklama - zainteresowany?

Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane - Onepress

Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
Autor: Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman
Tytuł oryginału: Market Research Made Easy
TÅ‚umaczenie: Magda Witkowska
ISBN: 978-83-246-1874-3
stron: 192, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2009-03-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,00 zł

Dodaj do koszyka Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Tagi: Mała firma | Marketing

Sztab doradców ds. badań i analiz:

  • pomoże Ci wybrać odpowiedni moment na badania marketingowe
  • zaplanuje dla Ciebie przebieg badaÅ„
  • skonstruuje kwestionariusz i dobierze odpowiedni rodzaj pytaÅ„
  • wyjaÅ›ni wszystkie dane demograficzne i socjodemograficzne
  • przeanalizuje wyniki i zaplanuje dalsze dziaÅ‚ania

Genialnie zarządzana mała firma!

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Prowadzenie działalności gospodarczej bez wykorzystywania badań marketingowych przypomina spacer w gęstej mgle. Niezwykle trudno bez nich obrać taki kierunek, który możliwie bezpiecznie doprowadzi Twoją firmę do zaplanowanego celu. Badania marketingowe są kluczowym elementem działania firmy, która chce znać oczekiwania klientów oraz bieżącą sytuację na rynku. Dostarczają informacji niezbędnych do wprowadzenia nowego produktu, rozwijania istniejącego oraz planowania polityki cenowej. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia -- wypłyń na szerokie wody biznesu.

Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym. Zdobądź patent na udany small biznes!

  • BezbÅ‚Ä™dne kierowanie maÅ‚Ä… firmÄ….
  • Wykorzystywanie zalet small biznesu.
  • Skuteczne taktyki rozwoju przedsiÄ™biorstwa.
  • Unikanie puÅ‚apek w prowadzeniu dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej.
Nie można dobrze zarządzać przedsiębiorstwem, nie prowadząc badań marketingowych. Najważniejsze bowiem jest dostosowanie działań do potrzeb potencjalnych klientów i zaspokojenie ich oczekiwań. Publikacja ta przybliża metody, jakie małe przedsiębiorstwo może stosować przy prowadzeniu samodzielnych badań marketingowych. Krok po kroku pokazuje, jak prowadzić badania wtórne i pierwotne ( w tym w szczególności badanie ankietowe). Na uwagę zasługuje także dokładny opis badań internetowych i narzędzi do ich przeprowadzania oraz źródeł niezbędnych informacji. Książka opatrzona jest wieloma przykładami, ćwiczeniami i wskazówkami. Prosty, przystępny język zachwyci nawet tych spośród właścicieli małych firm, którzy do tej pory badania marketingowe traktowali jak drogie i wyspecjalizowane działania, nieosiągalne dla ich przedsiębiorstwa.
dr Agnieszka Dejnaka
Autorzy odkrywają przed czytelnikiem sekrety i możliwości badań marketingowych. Nawiązując do interesujących przykładów, opisują najważniejsze kroki, które powinien wykonać badacz rynku. Pytania i ćwiczenia, bogato przytaczane w każdym z rozdziałów, angażują czytelnika i pozwalają w sposób praktyczny podejść do prezentowanych zagadnień. Jest to książka, która powinna znaleźć się w bibliotece każdego szefa małej firmy oraz osób wkraczających w świat marketingu.
Elżbieta Malec
wykładowca Polish Open University w Instytucie Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Patron medialny:

Dodaj do koszyka Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

 

Osoby które kupowały "Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • PuÅ‚apki small biznesu. 133 mity, które niszczÄ… TwojÄ… firmÄ™
  • Inteligencja finansowa. Co kryjÄ… liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II

Dodaj do koszyka Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Spis treści

Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane -- spis treści

Wprowadzenie (9)

1. Po co badać rynek? (11)

  • Czym jest badanie rynku? (11)
  • Jak to robić? (13)
  • To, co najtrudniejsze w badaniu rynku (14)
  • Kiedy zdecydować siÄ™ na badanie rynku? (14)

2. Podstawy badań marketingowych (21)

  • Cztery podstawowe cele badaÅ„ rynku (21)
  • Dwa źródÅ‚a informacji (24)
  • Dwa rodzaje danych (26)
  • Zrozumienie danych demograficznych i socjodemograficznych (28)
  • Poznawanie Twoich docelowych klientów (29)

3. Ustalenie kierunku badań (35)

  • Przeprowadź burzÄ™ mózgów (35)
  • FormuÅ‚owanie hipotezy (41)
  • Identyfikacja potrzebnych Ci informacji (42)

4. Dane ze źródeł wtórnych: czego możesz się dowiedzieć? (47)

  • Na jakie dane możesz liczyć? (47)
  • KÅ‚amstwa, skandaliczne kÅ‚amstwa i statystyki (51)
  • Oddzielanie ziarna od plew (53)

5. Jak znaleźć potrzebne Ci dane wtórne? (59)

  • Biblioteka (59)
  • NastÄ™pny przystanek: izba przemysÅ‚owo-handlowa oraz centrum rozwoju gospodarczego (64)
  • OÅ›rodek wspierania przedsiÄ™biorczoÅ›ci (66)
  • Na które pytania udaÅ‚o Ci siÄ™ odpowiedzieć? (67)

6. Dane pierwotne - są wszędzie wokoło (73)

  • Informacje, które prawdopodobnie już posiadasz (73)
  • WewnÄ™trzne zasoby informacji przydatnych do badaÅ„ rynkowych (77)
  • Jak wykorzystać dane, które już posiadasz? (78)
  • Co już wiesz (lub czego możesz siÄ™ Å‚atwo dowiedzieć) o swoich konkurentach? (81)

7. Internetowe badania rynku (87)

  • Jak i gdzie szukać informacji? (87)
  • Jak wykorzystać internet do badaÅ„? (89)
  • Vaporware (94)
  • Przydatne programy i linki (95)

8. Dane ze źródeł pierwotnych. Metody badania rynku (105)

  • Wybierz metodÄ™ badawczÄ… odpowiedniÄ… do Twojego celu (105)
  • Sondaże (ankiety) (106)
  • Jak wybrać i wyselekcjonować przedmiot badaÅ„? (107)
  • Korzystanie z listy adresowej (112)
  • Wywiad zogniskowany (117)
  • Testy konsumenckie (119)

9. Konstruowanie kwestionariusza (123)

  • Trzy zasady dobrego kwestionariusza (123)
  • Cztery typy pytaÅ„ (127)
  • Inne informacje, które należy zawrzeć w kwestionariuszu (131)

10. Analiza i interpretacja wyników (137)

  • PrzeglÄ…d i opracowanie wypeÅ‚nionych formularzy (137)
  • SporzÄ…dzenie wykazu odpowiedzi (138)
  • Tworzenie wykresów do poszczególnych pytaÅ„ (140)
  • WyciÄ…ganie wniosków z odpowiedzi (144)
  • Dane, których nie możesz zinterpretować (146)
  • Zweryfikuj hipotezÄ™ (147)

11. Kiedy musisz skorzystać z fachowej pomocy? (149)

  • Decyzja o skorzystaniu z usÅ‚ug profesjonalisty (149)
  • Ile kosztujÄ… profesjonalne usÅ‚ugi? (151)
  • Efektywna współpraca z konsultantem (153)

12. Trzeba mieć plan (155)

  • Elementy planu (156)
  • Cztery deklaracje przewodnie (157)
  • Opis kluczowych elementów organizacji (161)
  • Analiza rynku i strategia marketingowa (163)
  • Finansowanie (165)
  • Organizacja dziaÅ‚aÅ„ (167)
  • Pomoc w przygotowaniu planu (169)
  • Zastosowanie biznesplanu (planu dziaÅ‚ania) (170)
  • Prezentacja planu (172)
  • Systematyczne rewidowanie planu (173)

13. PoczÄ…tek (177)

14. Jak uzyskać dostęp do danych marketingowych? (179)

  • Gromadzenie danych za pomocÄ… komputerów (179)
  • Bazy danych, które możesz mieć lub wykupić do nich dostÄ™p (180)

Skorowidz (185)

Dodaj do koszyka Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.