BEZPIECZE - Onepress

ISBN: 9788380303515
stron: 183, Format: ebook
Data wydania: 2022-11-15
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 23,52 zł (poprzednio: 29,40 zł)
Oszczędzasz: 20% (-5,88 zł)
Osoby które kupowały "BEZPIECZE", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
BEZPIECZEŃSTWO KONSUMENTÓW na rynku żywności eBook -- spis treści
Anna Dąbrowska Wstęp Krystyna Mazurek-Łopacińska Rozdział 1. Ekologizacja konsumpcji w kontekście bezpieczeństwa produktów żywnościowych Wprowadzenie 1.1. Ekologizacja konsumpcji - istota i cele badań 1.2. Kategorie bezpieczeństwa ekologicznych produktów żywnościowych 1.3. Typologia konsumentów na rynku produktów ekologicznych jako wyraz zróżnicowania zachowań konsumenckich 1.4. Etnocentryzm konsumencki w kształtowaniu postaw wobec żywności ekologicznej 1.5. Kierunki polityki marketingowej zorientowane na kształtowanie bezpieczeństwa żywnościowego Zakończenie Bibliografia Joanna Szwacka-Mokrzycka, Marzena Lemanowicz Rozdział 2. Konsumenci wobec żywności ekologicznej Wprowadzenie 2.1. Pojęcie żywności ekologicznej 2.2. Determinanty konsumpcji żywności ekologicznej w świetle badań innych autorów 2.3. Wpływ żywności ekologicznej na zdrowie człowieka 2.4. Zachowania respondentów wobec żywności ekologicznej. Wyniki badań empirycznych Zakończenie Bibliografia Anna Rogala, Renata Nestorowicz, Ewa Jerzyk Rozdział 3. Bezpieczeństwo konsumentów na rynku żywności ekologicznej Wprowadzenie 3.1. Charakterystyka żywności ekologicznej 3.2. Percepcja żywności ekologicznej wśród polskich konsumentów 3.3. Kwestie bezpieczeństwa żywności ekologicznej w przyszłości Zakończenie Bibliografia Justyna Zwolińska Rozdział 4. Agroekologia jako instrument bezpieczeństwa żywnościowego w Unii Europejskiej Wprowadzenie 4.1. Rolnictwo przemysłowe 4.2. Agroekologia 4.3. Wspólna Polityka Żywnościowa Zakończenie Bibliografia Krystyna Świetlik Rozdział 5. Ekonomiczna dostępność żywności jako indykator bezpieczeństwa żywnościowego Wprowadzenie 5.1. Pojęcie i sposoby pomiaru ekonomicznej dostępności do żywności 5.2. Ekonomiczna dostępność żywności w Polsce w latach 2013-2017 5.3. Poziom spożycia podstawowych artykułów żywnościowych Zakończenie Bibliografia Mirosława Malinowska Rozdział 6. Bezpieczeństwo konsumenta na rynku żywności jako obiekt badań Wprowadzenie 6.1. Bezpieczeństwo konsumenta na rynku żywności - założenia badawcze 6.2. Charakterystyka analizowanych artykułów 6.3. Bezpieczeństwo konsumenta na rynku żywności - wyniki analizy zawartości treści artykułów Zakończenie Bibliografia Barbara Kucharska Rozdział 7. Bezpieczeństwo żywności - perspektywa przedsiębiorstwa i konsumenta Wprowadzenie 7.1. Bezpieczeństwo żywności 7.2. Bezpieczeństwo żywności - przykłady rozwiązań w produkcji i handlu detalicznym 7.3. Konsument wobec bezpieczeństwa żywności 7.4. Bezpieczeństwo żywności - perspektywa pokolenia Y w świetle badań bezpośrednich Zakończenie Bibliografia Magdalena Ankiel, Bogdan Sojkin Rozdział 8. Postrzeganie informacji na opakowaniu w zakresie przydatności żywności do spożycia przez konsumentki w Wielkopolsce Wprowadzenie 8.1. Cel, zakres i metodyka badawcza 8.2. Identyfikacja kryteriów oceny przydatności żywności do spożycia przez konsumentów 8.3. Postrzeganie i ocena informacji o trwałości żywności na opakowaniu przez konsumentki Zakończenie Bibliografia Tomasz Olejniczak Rozdział 9. Postrzeganie bezpieczeństwa żywności przez seniorów na przykładzie województwa wielkopolskiego Wprowadzenie 9.1. Poziom wiedzy osób starszych o zdrowiu, żywności i żywieniu 9.2. Opinie osób starszych na temat stanu bezpieczeństwa spożywanej żywności Zakończenie Bibliografia Beata Kolny Rozdział 10. Żywność wygodna a zaspokojenie potrzeb żywieniowych konsumenta Wprowadzenie 10.1. Potrzeby żywieniowe i żywność wygodna - charakterystyka pojęć 10.2. Źródła informacji i charakterystyka próby badawczej 10.3. Częstotliwość i determinanty zakupu żywności wygodnej w świetle wyników badań własnych Zakończenie Bibliografia Grzegorz Maciejewski Rozdział 11. Zaufanie konsumentów do nowych rodzajów żywności Wprowadzenie 11.1. Zaufanie konsumentów do żywności 11.2. Nowe rodzaje żywności 11.3. Charakterystyka próby badawczej 11.4. Zaufanie mieszkańców województwa śląskiego do nowych rodzajów żywności Zakończenie Bibliografia Michał Kucia Rozdział 12. Wykorzystanie zaangażowania klientów w redukowaniu ryzyka konsumenckiego na rynku żywności Wprowadzenie 12.1. Ryzyko w decyzjach nabywczych konsumentów 12.2. Wykorzystanie koncepcji zaangażowania klienta w redukowaniu ryzyka konsumenckiego Zakończenie Bibliografia Marcin Gębarowski Rozdział 13. Targi w promowaniu bezpieczeństwa żywności - zróżnicowanie wydarzeń i ich zakresy tematyczne Wprowadzenie 13.1. Pojmowanie bezpieczeństwa żywności 13.2. Identyfikacja wydarzeń wystawienniczych propagujących bezpieczeństwo żywności Zakończenie Bibliografia