BEZPIECZE - Onepress

stron: 206, Format: ebook
Data wydania: 2022-11-04
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 25,76 zł (poprzednio: 32,20 zł)
Oszczędzasz: 20% (-6,44 zł)
Osoby które kupowały "BEZPIECZE", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
BEZPIECZEŃSTWO KONSUMENTÓW na rynku tradycyjnym i wirtualnym eBook -- spis treści
Bogdan Mróz Wstęp Agnieszka Kurzemska Rozdział 1. Ramy etyczne naukowych badań zachowań konsumenckich Wprowadzenie 1.1. Etyka badań naukowych zachowań konsumenckich vs. etyka badań marketingowych 1.1.1. Rzetelność badacza 1.1.2. Lojalność wobec uczestników badań 1.1.3. Pożyteczność wyników badawczych Zakończenie Bibliografia Henryk Mruk Rozdział 2. Pułapki behawioralne a zdrowie Wprowadzenie 2.1. Zdrowie jako wartość 2.2. Odpowiedzialność za zdrowie 2.3. Pułapki behawioralne i ich istota 2.3.1. Pułapki myślenia szybkiego i wolnego 2.3.2. Postrzeganie siebie a postrzeganie innych 2.3.3. Pułapka zakotwiczenia 2.3.4. Pułapka kosztów utopionych 2.3.5. Pułapka status quo 2.3.6. Sposoby ograniczania pułapek behawioralnych Zakończenie Bibliografia Teresa Słaby Rozdział 3. Usługi budownictwa mieszkaniowego dla seniorów Wprowadzenie 3.1. Dane o usługach mieszkaniowych z polskich źródeł wtórnych 3.2. Charakterystyka respondentów 3.3. Popyt na mieszkania dla seniorów Agnieszka Izabela Baruk Rozdział 4. Ciemne i jasne strony prosumpcji - perspektywa nabywców finalnych Wprowadzenie 4.1. Charakterystyka badań empirycznych 4.2. Wyniki badań Zakończenie Bibliografia Bogdan Mróz Rozdział 5. Prywatność i ekshibicjonizm w przestrzeni wirtualnej: implikacje dla bezpieczeństwa konsumentów Wprowadzenie 5.1. Jak giganci high-tech zbierają i wykorzystują informacje o konsumentach - przykład Google i Facebooka 5.2. Prywatność i ekshibicjonizm w Internecie - zagrożenia i pułapki dla konsumentów 5.3. ?Jak zjeść ciastko i je mieć" - świadomość polskich konsumentów dotycząca znaczenia prywatności danych w Internecie Zakończenie Bibliografia Elżbieta Baron, Barbara Borusiak Rozdział 6. Czy Instagram wodzi nas na pokuszenie? Zakupy impulsywne w serwisie społecznościowym Wprowadzenie 6.1. Zakupy impulsywne - istota, przyczyny i skutki 6.2. Instagram jako kanał sprzedaży 6.3. Zakupy impulsywne w Internecie 6.4. Metodyka badań 6.5. Wyniki badań Zakończenie Bibliografia Robert Wolny Rozdział 7. Świadomość istnienia niebezpieczeństw korzystania z e-usług wśród młodych konsumentów Wprowadzenie 7.1. Zagrożenia korzystania z e-usług - zarys problemu 7.2. Wyniki badań Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka Rozdział 8. Paradoksy w relacjach konsumentów z technologią: jakościowa analiza obaw polskich konsumentów Wprowadzenie 8.1. Konsumenci i technologia - obawy i paradoksy w relacjach konsumentów z technologią 8.2. Założenia badań 8.3. Rezultaty badań Zakończenie Bibliografia Rafał Kasprzak Rozdział 9. Bezpieczeństwo konsumenta na rynku gier wideo Wprowadzenie 9.1. Przemysły kreatywne 9.2. Rozwój branży gier wideo w Polsce 9.3. Ryzyko konsumenta na rynku gier wideo 9.4. Ochrona konsumenta na rynku gier wideo Zakończenie Bibliografia Beata Tarczydło Rozdział 10. Bezpieczeństwo korzystania ze współdzielonych usług transportowych. Wybrane zagadnienia Wprowadzenie 10.1. Podstawowe pojęcia i trendy dotyczące zachowań nabywców usług współdzielonych 10.2. Rozwiązania i systemy sprzyjające współdzieleniu usług na przykładzie MaaS 10.3. Przegląd wybranych badań zachowań konsumentów powiązanych z ideą współdzielenia 10.4. Studium przypadku Zakończenie Bibliografia Robert Nowacki Rozdział 11. Zaufanie konsumentów wobec reklamy internetowej w kontekście negatywnych ocen jej oddziaływania Wprowadzenie 11.1. Zaufanie do reklamy w kontekście jej społecznej odpowiedzialności 11.2. Reklama internetowa jako kanał komunikacji z konsumentami 11.3. Metodyka badania 11.4. Wyniki badania Ilona Dąbrowska Rozdział 12. Personalizacja online Wprowadzenie 12.1. Internet wczoraj a dziś 12.2. Personalizacja sieci 12.3. Personalizacja widziana z perspektywy internautów 12.4. Struktura wiekowa respondentów 12.5. Świadomość istnienia personalizacji w Internecie 12.6. Ocena personalizacji online 12.7. Ujawnianie danych i aktywności online Zakończenie Bibliografia Magdalena Jaciow Rozdział 13. Ryzyko fizyczne konsumenta w zakupach kosmetyków Wprowadzenie 13.1. Tło teoretyczne badań 13.2. Założenia badawcze 13.3. Postrzeganie ryzyka w zakupach kosmetyków - wyniki badań Zakończenie Bibliografia Agata Stolecka-Makowska Rozdział 14. Sposoby ograniczania ryzyka fizycznego przez nabywców kosmetyków naturalnych i kosmetyków ekologicznych Wprowadzenie 14.1. Kosmetyki naturalne i kosmetyki ekologiczne - podobieństwa i różnice 14.2. Wyznaczniki bezpiecznych kosmetyków 14.3. Sposoby ograniczania ryzyka przy zakupie kosmetyków Zakończenie Bibliografia Piotr Cyrek Rozdział 15. Poczucie bezpieczeństwa jako determinanta zakupów wybranych grup produktów drogą internetową - ujęcie dynamiczne Wprowadzenie 15.1. Stymulanty i ograniczenia rozwoju e-handlu 15.2. Brak zaufania jako motyw pomijania zakupów przez Internet wśród mieszkańców województwa podkarpackiego Zakończenie Bibliografia