BEZPIECZE - Onepress

ISBN: 9788380303539
stron: 198, Format: ebook
Data wydania: 2022-11-10
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 25,20 zł (poprzednio: 31,50 zł)
Oszczędzasz: 20% (-6,30 zł)
Osoby które kupowały "BEZPIECZE", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
BEZPIECZEŃSTWO KONSUMENTÓW na rynkach usług finansowych i społecznych eBook -- spis treści
Rafał Kasprzak, Adrian Lubowiecki-Vikuk Wstęp Maria Lissowska Rozdział 1. Bezpieczeństwo konsumentów na rynku nowych usług finansowych. Przypadek crowdfundingu Wprowadzenie 1.1. Pojęcie i cechy crowdfundingu 1.2. Sytuacja konsumenta jako uczestnika crowdfundingu 1.3. Sposoby ochrony interesów konsumenta na platformie crowdfundingowej Zakończenie Bibliografia Barbara Pawłowska Rozdział 2. Bezpieczeństwo konsumentów usług bankowych w świetle ustawy o kredycie konsumenckim Wprowadzenie 2.1. Instytucjonalne uwarunkowania rynku kredytów i pożyczek konsumenckich 2.2. Analiza struktury rynku kredytów i pożyczek konsumenckich oraz odpowiedzialnego kredytowania (responsible lending) Zakończenie Bibliografia Grzegorz Wesołowski, Sebastian Białoskurski Rozdział 3. Determinanty rezygnacji nabywców finalnych z oferty produktów bankowych Wprowadzenie 3.1. Uwarunkowania rezygnacji nabywców finalnych z oferty rynkowej 3.2. Charakterystyka badań pierwotnych 3.3. Czynniki wpływające na rezygnację klientów z oferty produktów bankowych - wyniki badań Zakończenie Bibliografia Piotr Masiukiewicz Rozdział 4. Zagrożenia piramid finansowych a ich marketing Wprowadzenie 4.1. Rozwój piramid finansowych w Polsce 4.2. Szczególne cechy klientów 4.3. Instrumenty marketingu w praktyce piramid finansowych 4.4. Efekty marketingu - studium przypadku W Investments Zakończenie Bibliografia Tomasz Szopiński Rozdział 5. Zagrożenia dla finansów konsumentów towarzyszące rozwojowi e-usług Wprowadzenie 5.1. Kradzież tożsamości 5.2. Możliwość monitorowania zachowań i preferencji konsumentów 5.3. Brak regulacji dotyczących ofert produktów finansowych 5.4. Elektroniczne Postępowanie Upominawcze Zakończenie Bibliografia Magdalena Sobocińska Rozdział 6. Rola instytucji kultury w edukacji konsumentów na rzecz zrównoważonego rozwoju Wprowadzenie 6.1. Zrównoważony rozwój a kultura 6.2. Zarządzanie wartością dla uczestnika kultury w kontekście założeń zrównoważonego rozwoju Zakończenie Bibliografia Ludmiła Szulgina Rozdział 7. Metodyczne narzędzia kreowania bezpiecznych usług turystycznych w kontekście harmonizacji standardów na Ukrainie i w UE Wprowadzenie 7.1. Współczesne tendencje rozwoju rynku turystycznego i ich konsekwencje dla usługodawców 7.2. Metodyka badań własnych 7.3. Wnioski z przeprowadzonych badań Zakończenie Bibliografia Irena Ozimek, Agnieszka Sarnecka Rozdział 8. Ocena znajomości wybranych praw przysługujących konsumentom na rynku usług turystycznych Wprowadzenie 8.1. Charakterystyka badań 8.2. Znajomość wybranych praw przysługujących konsumentom na rynku usług turystycznych w opinii respondentów Zakończenie Bibliografia Agnieszka Izabela Baruk, Anna Goliszek Rozdział 9. Działania z zakresu ochrony środowiska jako forma kształtowania produktu turystycznego na przykładzie obszarów cennych przyrodniczo Wprowadzenie 9.1. Charakterystyka badań empirycznych 9.2. Zachowania służące ochronie środowiska naturalnego obszarów cennych przyrodniczo (wyniki badania) Zakończenie Bibliografia Adrian Lubowiecki-Vikuk Rozdział 10. Bezpieczeństwo konsumentów na rynku turystyki medycznej Wprowadzenie 10.1. Turysta medyczny i jego bezpieczeństwo 10.2. Zwiększanie poczucia bezpieczeństwa konsumentów w wyniku inicjowania działań przez przedsiębiorstwa turystyki medycznej Zakończenie Bibliografia Adam Przybyłowski, Joanna Kordasiewicz Rozdział 11. Determinanty jakości na międzynarodowym rynku usług turystyki medycznej Wprowadzenie 11.1. Specyfika rynku usług turystyki medycznej w świetle wirtualizacji gospodarki 11.2. Analiza determinant jakości usług w turystyce medycznej Zakończenie Bibliografia Joanna Kizielewicz Rozdział 12. Bezpieczeństwo konsumentów na rynku usług morskiej żeglugi pasażerskiej Wprowadzenie 12.1. Bezpieczeństwo konsumentów na statkach w aspekcie przepisów prawnych 12.2. Zapewnienie bezpieczeństwa pasażerów w przypadku zdarzeń losowych i innych zagrożen 12.3. Zapewnienie bezpieczeństwa pasażerów na statkach w wiodących koncernach morskiej żeglugi wycieczkowej Zakończenie Bibliografia Katarzyna Szalonka Rozdział 13. Opieka farmaceutyczna jako instrument bezpiecznej konsumpcji leków Wprowadzenie 13.1. Konsumpcja leków i jej skutki dla pacjenta 13.2. Istota opieki farmaceutycznej i zarządzania terapią lekową 13.3. Opieka farmaceutyczna w Polsce 13.4. Doświadczenia Stanów Zjednoczonych i krajów europejskich w zakresie stosowania opieki farmaceutycznej 13.5. Implikacje dla pacjentów Zakończenie Bibliografia Tomasz Zalega Rozdział 14. Health care expenditure of silver singles in Poland Introduction 14.1. The concept of "single" and "silver single" - attempts to define the notions 14.2. Research conceptualisation 14.3. Selection and characteristics of the research sample 14.4. Health care expenditure of silver singles 14.5. Satisfaction of silver singles' health care needs 14.6. Types of reductions in health care expenditure made by silver singles 14.7. Determinants affecting silver singles' health care expenditure Conclusion References Marlena Piekut, Monika Szumańska Rozdział 15. Zjawisko samoleczenia a bezpieczeństwo konsumentów Wprowadzenie 15.1. Samoleczenie - wyniki badań ankietowych 15.2. (Nie)bezpieczeństwa samoleczenia Zakończenie Bibliografia