reklama - zainteresowany?

Bądź liderem - Onepress

Bądź liderem
Autor: Maxwell John C.
Tłumaczenie: Doroba anita
ISBN: 978-8-3774-6518-9
stron: 222, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 38,48 zł (poprzednio: 44,74 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,26 zł)

Dodaj do koszyka Bądź liderem

Tagi: Przywództwo

Uzupełnij swoją biblioteczkę biznesową o podstawową i klasyczną książkę Johna C. Maxwella Bądź liderem! - bestseller sprzedany już w ponad milionie egzemplarzy.

Ponadczasowe zasady zastosowane w życiu twoim i twojej organizacji przyczynią się do pozytywnych zmian w zakresie osobistej rzetelności i samodyscypliny. W swoim wyjątkowym stylu doktor Maxwell odkrywa:

  • Prawdziwą definicję przywództwa
  • Przywództwo to wywieranie wpływu. To właśnie to. Nic dodać, nic ująć Ktoś, kto tylko myśli, że przewodzi, a nie znajduje nikogo, kto by za nim podążał jest jedynie spacerowiczem.
  • Cechy przywództwa
  • Przywództwo nie jest ekskluzywnym klubem dla tych, którzy się z tym urodzili. Cechy będące surowcem dla przywództwa można nabyć. Połącz je z pragnieniem i nic nie powstrzyma cię przed staniem się przywódcą.
  • Różnica między zarządzaniem i przywództwem
  • Zapewnienie, że praca zostanie wykonana przez innych to dokonanie menedżera. Inspirowanie innych do lepszej pracy to dokonanie przywódcy.

Nieważne, na którym szczeblu przywództwa się znajdujesz. Książka Bądź liderem! zainspiruje cię, jak zainspirować innych swoim zaangażowanym, wizjonerskim przywództwem.



Dodaj do koszyka Bądź liderem

 

Osoby które kupowały "Bądź liderem", wybierały także:

  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Gra bez końca
  • Zen Steve'a Jobsa
  • Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych

Dodaj do koszyka Bądź liderem

Spis treści

Dodaj do koszyka Bądź liderem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.