reklama - zainteresowany?

Atrakcyjno - Onepress

Atrakcyjno
ebook
Autor: Magdalena Stawicka
ISBN: 978-83-7941-023-1
stron: 57, Format: ebook
Data wydania: 2011-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 2,18 z艂 (poprzednio: 2,53 z艂)
Oszcz臋dzasz: 14% (-0,35 z艂)

Dodaj do koszyka Atrakcyjno

Tagi: Ekonomia

Bezpo

Dodaj do koszyka Atrakcyjno

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Atrakcyjno", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzak贸w

Dodaj do koszyka Atrakcyjno

Spis tre艣ci

Atrakcyjno艣膰 inwestycyjna Polski. Rozdzia艂 1. Rola inwestycji zagranicznych we wsp贸艂czesnej gospodarce eBook -- spis tre艣ci

Wprowadzenie 7

Rozdzia艂 1
Rola inwestycji zagranicznych we wsp贸艂czesnej gospodarce 9
1.1. Formy mi臋dzynarodowej ekspansji gospodarczej 9
1.2. Og贸lna charakterystyka inwestycji zagranicznych - bezpo艣rednie inwestycje zagraniczne i inwestycje portfelowe 15
1.2.1. Poj臋cie inwestycji i inwestora 15
1.2.2. Definicje inwestycji zagranicznych 17
1.2.3. Formy prowadzenia dzia艂alno艣ci gospodarczej z udzia艂em inwestora zagranicznego 23

Rozdzia艂 2
Zagraniczne inwestycje bezpo艣rednie w krajach Europy 艢rodkowowschodniej 29
2.1. Zainteresowanie inwestor贸w zagranicznych lokowaniem kapita艂u na 艣wiecie i w Europie 艢rodkowowschodniej 29
2.2. Rozmiary i struktura inwestycji zagranicznych na 艣wiecie 33
2.3. Stan, struktura oraz tendencje zmian bezpo艣rednich inwestycji zagranicznych w Europie 艢rodkowowschodniej 40
2.4. Charakterystyka inwestycji zagranicznych w krajach Europy 艢rodkowowschodniej 49
2.4.1. Kraje CEFTA 50
2.4.2. Kraje BFTA 69
2.4.3. Europejskie kraje Wsp贸lnoty Niepodleg艂ych Pa艅stw 77
2.4.4. Pozosta艂e pa艅stwa Europy 艢rodkowowschodniej 87

Rozdzia艂 3
Znaczenie i skala bezpo艣rednich inwestycji zagranicznych w Polsce 91
3.1. Znaczenie bezpo艣rednich inwestycji zagranicznych dla Polski 91
3.2. Rozmiar i struktura bezpo艣rednich inwestycji zagranicznych w Polsce 98
3.2.1. Nap艂yw i stan bezpo艣rednich inwestycji zagranicznych 98
3.2.2. Struktura geograficzna bezpo艣rednich inwestycji zagranicznych 105
3.2.3. Bezpo艣rednie inwestycje zagraniczne w sektorach gospodarki 108
3.2.4. Struktura regionalna (terytorialna) inwestycji zagranicznych w Polsce 109
3.2.5. Prywatyzacja a kapita艂 zagraniczny w Polsce 112

Rozdzia艂 4
Warunki i motywy podejmowania dzia艂alno艣ci przez inwestor贸w zagranicznych na polskim rynku 117
4.1. Warunki nap艂ywu i dzia艂alno艣ci kapita艂u zagranicznego w Polsce 117
4.1.1. Ekonomiczne uwarunkowania bezpo艣rednich inwestycji zagranicznych w Polsce 117
4.1.2. Spo艂eczne uwarunkowania bezpo艣rednich inwestycji zagranicznych w Polsce 120
4.1.3. Polityczne uwarunkowania bezpo艣rednich inwestycji zagranicznych w Polsce 122
4.1.4. Uwarunkowania prawno-administracyjne bezpo艣rednich inwestycji zagranicznych w Polsce 124
4.2. Motywy inwestowania oraz bariery utrudniaj膮ce inwestowanie 135
4.3. Motywy podejmowania dzia艂alno艣ci gospodarczej w Polsce 143
4.3.1. Cel, za艂o偶enia i metodyka bada艅 143
4.3.2. Wyniki bada艅 ankietowych 144

Rozdzia艂 5
Ocena atrakcyjno艣ci inwestowania w krajach Europy 艢rodkowowschodniej 159
5.1. Atrakcyjno艣膰 kraj贸w Europy 艢rodkowowschodniej 159
5.2. Ocena atrakcyjno艣ci inwestowania w krajach Europy 艢rodkowowschodniej - analiza w艂asna 167
5.3. Mapa atrakcyjno艣ci i ryzyka inwestycyjnego kraj贸w Europy 艢rodkowowschodniej 185

Rozdzia艂 6
Kierunki dzia艂a艅 samorz膮d贸w lokalnych sprzyjaj膮ce podnoszeniu atrakcyjno艣ci inwestycyjnej Polski dla inwestor贸w zagranicznych 193
6.1. Atrakcyjno艣膰 inwestycyjna wojew贸dztw 195
6.2. Oferta wojew贸dztw dla inwestor贸w zagranicznych 200
6.2.1. Wojew贸dztwo dolno艣l膮skie 200
6.2.2. Wojew贸dztwo kujawsko-pomorskie 202
6.2.3. Wojew贸dztwo lubelskie 203
6.2.4. Wojew贸dztwo lubuskie 204
6.2.5. Wojew贸dztwo 艂贸dzkie 204
6.2.6. Wojew贸dztwo ma艂opolskie 205
6.2.7. Wojew贸dztwo mazowieckie 206
6.2.8. Wojew贸dztwo opolskie 208
6.2.9. Wojew贸dztwo podkarpackie 209
6.2.10. Wojew贸dztwo podlaskie 209
6.2.11. Wojew贸dztwo pomorskie 210
6.2.12. Wojew贸dztwo 艣l膮skie 211
6.2.13. Wojew贸dztwo 艣wi臋tokrzyskie 212
6.2.14. Wojew贸dztwo warmi艅sko-mazurskie 213
6.2.15. Wojew贸dztwo wielkopolskie 213
6.2.16. Wojew贸dztwo zachodniopomorskie 214
6.2.17. Regiony polskie 216
6.3. Polityka regionalna a atrakcyjno艣膰 wojew贸dztw i podregion贸w 217

Zako艅czenie 221
Aneks 229
Bibliografia 237

Dodaj do koszyka Atrakcyjno

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.