reklama - zainteresowany?

Anatomia trendu. Co łączy jeansy z łyżworolkami i iPodem - Onepress

Anatomia trendu. Co łączy jeansy z łyżworolkami i iPodem
Autor: Vejlgaard Henrik
ISBN: 978-8-3264-3938-4
stron: 266, okładka: twarda
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 54,00 zł (poprzednio: 62,79 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,79 zł)

Dodaj do koszyka Anatomia trendu. Co łączy jeansy z łyżworolkami i iPodem

Tagi: Ekonomia

Czym jest trend i jak odróżnić go od sezonowej mody? Kto i w jaki sposób kształtuje nowe style? W jakim kierunku będą one zmierzały w przyszłości?

Henrik Vejlgaard, znany pionier w dziedzinie socjologii trendów, przybliża zmiany stylów i gustów społeczeństw XX i XXI wieku. Śledząc historię m.in. takich zjawisk jak windsurfing, kultura hip-hopu, minimalizm w dekoracji wnętrz czy powszechne noszenie jeansów, autor wskazuje wzorce upowszechniania się nowych tendencji.

Dzięki tej publikacji dowiesz się m.in.:

  • na czym polegał fenomen stylu Jackie Kennedy,
  • dlaczego indyjski tatuaż dłoni rozprzestrzenił się w USA,
  • jak przypadkowe zdarzenie może zapoczątkować nową modę,
  • skąd się wzięła metroseksualność,
  • jak się rozwijała popularność kulturystyki.

Lektura książki pozwoli zrozumieć specyfikę powstawania, popularyzacji i zamierania mód i stylów w różnych dziedzinach życia. Poznasz rolę, jaką w ich kształtowaniu odgrywają tzw. trendsetterzy. Dowiesz się, jak rozpoznać i krytycznie ocenić zjawiska przedstawiane jako nowe trendy oraz jak przewidzieć przyszłe zmiany.

Dodaj do koszyka Anatomia trendu. Co łączy jeansy z łyżworolkami i iPodem

 

Osoby które kupowały "Anatomia trendu. Co łączy jeansy z łyżworolkami i iPodem", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Anatomia trendu. Co łączy jeansy z łyżworolkami i iPodem

Spis treści

Dodaj do koszyka Anatomia trendu. Co łączy jeansy z łyżworolkami i iPodem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.