Analiza satysfakcji i lojalno - Onepress

ISBN: 978-83-7941-021-7
stron: 69, Format: ebook
Data wydania: 2008-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 2,89 zł (poprzednio: 3,36 zł)
Oszczędzasz: 14% (-0,47 zł)
Osoby które kupowały "Analiza satysfakcji i lojalno", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 5. Związek jakości usług bankowych z zadowoleniem i lojalnością klientów banków eBook -- spis treści
Wprowadzenie 5
Rozdział 1
Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności 11
1.1. Systematyka pojęcia jakości 12
1.2. Kształtowanie jakości w sferze usług i jej znaczenie dla banku 19
1.3. Związek między jakością usług, satysfakcją klientów oraz ich lojalnością 29
Rozdział 2
Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku 45
2.1. Marketing relacji 45
2.1.1. Powstanie i istota koncepcji marketingu relacyjnego
2.1.2. Podstawowe elementy marketingu relacyjnego
2.1.3. Strategie marketingu relacyjnego
2.1.4. Relationship banking
2.2. Satysfakcja klientów oraz sposoby jej pomiaru 58
2.2.1. Istota satysfakcji klientów oraz mechanizmy jej powstawania
2.2.2. Konsekwencje satysfakcji oraz jej braku
2.2.3. Metody pomiaru satysfakcji
2.3. Lojalność klientów i metody jej analizy 70
2.3.1. Charakterystyka zjawiska lojalności klientów
2.3.2. Typy i stopnie lojalności
2.3.3. Badanie i analiza lojalności klientów
2.3.4. Segmentacja klientów ze względu na poziom lojalności
Rozdział 3
Działania marketingowe banków jako narzędzia kształtowania jakości usług 89
oraz satysfakcji i lojalności klientów
3.1. Usługa bankowa, zakres oferty banku i marka produktów - 92
3.2. Cena usług bankowych - 96
3.3. Dystrybucja usług bankowych - 104
3.4. Działania promocyjne banków - 109
3.5. Orientacja i działania projakościowe banków w Polsce - 115
3.6. Programy i działania lojalnościowe - 120
Rozdział 4
Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań ankietowych 127
4.1. Podstawy metodologiczne prowadzonych badań 127
4.2. Charakterystyka próby badawczej ze względu na zakres i preferencje dotyczące korzystania z usług bankowych 131
4.3. Zakres i preferencje klientów dotyczące korzystania z usług bankowych - 133
4.4. Ocena i analiza jakości usług bankowych postrzeganej przez klientów - 143
4.5. Zadowolenie klientów z usług świadczonych przez banki - 162
Rozdział 5
Związek jakości usług bankowych z zadowoleniem i lojalnością klientów banków 171
5.1. Lojalność klientów banków w świetle badań ankietowych - 171
5.2. Model zależności między oceną jakości usług, satysfakcją klientów banków a ich lojalnością - 202
Zakończenie 211
Załączniki 217
Bibliografia 221