Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku - Onepress
ISBN: 978-83-7941-018-7
stron: 72, Format: ebook
Data wydania: 2008-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 2,89 zł (poprzednio: 3,36 zł)
Oszczędzasz: 14% (-0,47 zł)
Twierdzenie, że "w najbliższych latach banki bÄ™dÄ… musiaÅ‚y zmierzyć siÄ™ z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnÄ…cÄ… konkurencjÄ… na rynku" - nadal pozostaje aktualne. ChcÄ…c przetrwać muszÄ… wykazać siÄ™ zdolnoÅ›ciÄ… do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usÅ‚ug, których ceny i jakość sÄ… bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok czynników konkurencyjnoÅ›ci dotyczÄ…Âcych zarzÄ…dzania aktywami materialnymi, takich jak: wielkość, udziaÅ‚ w rynku, sieć dystrybucji, coraz istotniejszÄ… rolÄ™ odgrywajÄ… czynniki nietradycyjne, a mianowicie: zarzÄ…dzanie marketingowe, marka, jakość usÅ‚ug czy relacje z klientami. W książce znaleźć można zarówno szereg analiz wskazujÄ…cych na potencjalne i rzeczywiste źródÅ‚a przewagi konkurencyjnej, jak i nakreÅ›lone kierunki poprawy w zakresie jakoÅ›ci Å›wiadczonych usÅ‚ug. Stanowi ona cenne źródÅ‚o informacji dla pracowników banków odpowiedzialnych za zarzÄ…dzanie relacjami z klientami (CRM) oraz projektowanie i realizacjÄ™ prograÂmów lojalnoÅ›ciowych. Stanowi ona ważne źródÅ‚o wiedzy w zakresie wdrażania strategii projakoÅ›ciowej i marketingu relacyjnego dla praktyków w instyÂtucjach finansowych, a także studentów bankowoÅ›ci, finansów, marketingu i zarzÄ…dzania.
Osoby które kupowały "Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)