Analiza satysfakcji i lojalno艣ci klient贸w bankowych. Rozdzia艂 1. Jako艣膰 us艂ug podstaw膮 satysfakcji klient贸w i kszta艂towania ich lojalno艣ci - Onepress
ISBN: 978-83-7941-017-0
stron: 63, Format: ebook
Data wydania: 2008-01-01
Ksi臋garnia: Onepress
Cena ksi膮偶ki: 2,89 z艂 (poprzednio: 3,36 z艂)
Oszcz臋dzasz: 14% (-0,47 z艂)
Twierdzenie, 偶e "w najbli偶szych latach banki b臋d膮 musia艂y zmierzy膰 si臋 z wieloma zagro偶eniami, a przede wszystkim z rosn膮c膮 konkurencj膮 na rynku" - nadal pozostaje aktualne. Chc膮c przetrwa膰 musz膮 wykaza膰 si臋 zdolno艣ci膮 do tworzenia, oferowania i sprzedawania produkt贸w i us艂ug, kt贸rych ceny i jako艣膰 s膮 bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiot贸w krajowych i zagranicznych. W strategiach bank贸w obok czynnik贸w konkurencyjno艣ci dotycz膮颅cych zarz膮dzania aktywami materialnymi, takich jak: wielko艣膰, udzia艂 w rynku, sie膰 dystrybucji, coraz istotniejsz膮 rol臋 odgrywaj膮 czynniki nietradycyjne, a mianowicie: zarz膮dzanie marketingowe, marka, jako艣膰 us艂ug czy relacje z klientami. W ksi膮偶ce znale藕膰 mo偶na zar贸wno szereg analiz wskazuj膮cych na potencjalne i rzeczywiste 藕r贸d艂a przewagi konkurencyjnej, jak i nakre艣lone kierunki poprawy w zakresie jako艣ci 艣wiadczonych us艂ug. Stanowi ona cenne 藕r贸d艂o informacji dla pracownik贸w bank贸w odpowiedzialnych za zarz膮dzanie relacjami z klientami (CRM) oraz projektowanie i realizacj臋 progra颅m贸w lojalno艣ciowych. Stanowi ona wa偶ne 藕r贸d艂o wiedzy w zakresie wdra偶ania strategii projako艣ciowej i marketingu relacyjnego dla praktyk贸w w insty颅tucjach finansowych, a tak偶e student贸w bankowo艣ci, finans贸w, marketingu i zarz膮dzania.
Osoby kt贸re kupowa艂y "Analiza satysfakcji i lojalno艣ci klient贸w bankowych. Rozdzia艂 1. Jako艣膰 us艂ug podstaw膮 satysfakcji klient贸w i kszta艂towania ich lojalno艣ci", wybiera艂y tak偶e:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 z艂
- Rozw 0,00 z艂
- Metody ilo 0,00 z艂
- ABC wsp 0,00 z艂
- Mikroekonomia dla bystrzak贸w 39,67 z艂, (11,90 z艂 -70%)