reklama - zainteresowany?

AgileHints - twarde aspekty pracy zwinnej - Onepress

AgileHints - twarde aspekty pracy zwinnej
ebook
Autor: Dawid Lewandowicz
ISBN: 978-83-7853-568-3
stron: 230, Format: ebook
Data wydania: 2020-05-04
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 15,00 zł

Dodaj do koszyka AgileHints - twarde aspekty pracy zwinnej

Tagi: Motywacja

Książka o caÅ‚ym Agile – od kontraktu w nowym zespole po aspekty procesu wytwórczego oprogramowania.

100 sprawdzonych w praktyce hintów (wskazówek), jak podnieść efektywność i zadowolenie zespoÅ‚ów deweloperskich oraz osób bezpoÅ›rednio z nimi wspóÅ‚pracujÄ…cych.

Przeczytaj czym jest praca zwinna i zwiÄ™ksz efektywność swojego zespoÅ‚u! Naucz siÄ™ pracować w zgodzie z metodykÄ… Scrum i ciesz siÄ™ wiÄ™kszÄ… produktywnoÅ›ciÄ…. Sprawdź, jak poradzić sobie z kwestiami technicznymi dotyczÄ…cymi utrzymania, pull requestów i „wrzutek”.

W materiałach dodatkowych dostaniesz za darmo audiobook!

 

Wprowadź zmiany w swoim zespole i ciesz się sukcesami!

Nowa wiedza

Poznaj elementy pracy zgodnej z filozofiÄ… Agile od planowania aż po proces wytwórczy.

Zbiór doÅ›wiadczeÅ„

AgileHints jest owocem pracy 8 osób od lat zgÅ‚Ä™biajÄ…cych metody zwinne. Skorzystaj z ich wiedzy i doÅ›wiadczenia!

Szybkie podpowiedzi

Nie czekaj! Zawarte w e-booku wskazówki możesz wprowadzić w swoim zespole już dziÅ›.

Materiał na czasie

AgileHints to 20% treÅ›ci z portalu agile247.pl, które zostaÅ‚o wzbogacone o najnowsze przemyÅ›lenia i przykÅ‚ady.

 

 

Dodaj do koszyka AgileHints - twarde aspekty pracy zwinnej

 

Osoby które kupowały "AgileHints - twarde aspekty pracy zwinnej", wybierały także:

  • Prawa ludzkiej natury
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjaÅ‚. Wydanie II

Dodaj do koszyka AgileHints - twarde aspekty pracy zwinnej

Spis treści

Dodaj do koszyka AgileHints - twarde aspekty pracy zwinnej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.