reklama - zainteresowany?

4 przykłady liczbowe, jak podwyższać zasiłek macierzyński do kwoty świadczenia rodzicielskiego - Onepress

4 przykłady liczbowe,  jak podwyższać zasiłek macierzyński do kwoty świadczenia rodzicielskiego
ebook
Autor: Magdalena Skalska
ISBN: 978-83-269-4899-2
stron: 7, Format: ebook
Data wydania: 2016-08-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 10,40 zł

Dodaj do koszyka 4 przykłady liczbowe,  jak podwyższać zasiłek macierzyński do kwoty świadczenia rodzicielskiego

Tagi: Zasoby ludzkie (HR)

 Od dnia wprowadzenia dla osób nieobjętych ubezpieczeniem chorobowym nowego świadczenia związanego z macierzyństwem i rodzicielstwem (tzw. świadczenia rodzicielskiego) obowiązuje minimalna wysokość zasiłku macierzyńskiego dla osób, które nabyły do niego prawo w okresie podlegania ubezpieczeniu chorobowemu. W przypadku gdy miesięczna kwota zasiłku macierzyńskiego pomniejszonego o zaliczkę na podatek dochodowy jest niższa niż kwota świadczenia rodzicielskiego, kwotę zasiłku macierzyńskiego pomniejszonego o tę zaliczkę podwyższa się do wysokości świadczenia rodzicielskiego (w 2016 r. - 1.000 zł).

Dodaj do koszyka 4 przykłady liczbowe,  jak podwyższać zasiłek macierzyński do kwoty świadczenia rodzicielskiego

 

Osoby które kupowały "4 przykłady liczbowe, jak podwyższać zasiłek macierzyński do kwoty świadczenia rodzicielskiego", wybierały także:

  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedz
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy
  • Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim

Dodaj do koszyka 4 przykłady liczbowe,  jak podwyższać zasiłek macierzyński do kwoty świadczenia rodzicielskiego

Spis treści

Dodaj do koszyka 4 przykłady liczbowe,  jak podwyższać zasiłek macierzyński do kwoty świadczenia rodzicielskiego

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.